Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella tavallisenkin näköiset naiset laittavat ikärajoituksia deittiprofiileihinsa

-mryouth75
15.07.2016 |

Deittiprofiileita selaillessani tein sellaisen huomion, että moni 25 ikävuoden korvilla oleva nainen on laittanut rajauksia, missä toivotaan että esim. yli 10 vuotta vanhempien miesten ei kannata ottaa yhteyttä. Missä järki? Naiset rajaavat näin typerästi suuren joukon tasokkaita mutta vanhempia miehiä.

-mryouth75

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teilaa ihmistä iän perusteella, toisin kuin monet teistä naisista.

-mryouth75

Vierailija
42/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse olisit mieltä, jos saisit yhteydenoton 10 vuotta vanhemmalta naiselta?

-msyouth65

En ole se jolta kysyt, mutta olisin otettu, kuten muistakin yht. otoista. M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköinen syy on se, että naiset etsivät kumppania, jolla on suurin piirtein samanlaiset kuviot elämässään; kypsyystaso, arvot ja kiinnostuksenkohteet ovat kutakuinkin samalla tasolla. Se vaatimattomamman näköinen nuori nainen ei välttämättä tavoittele sitä komeinta miestä, mutta onhan noita tavallisen näköisiä nuoria miehiäkin.

Trollihan ap on. Mutta nämä aloitukset peilailevat arvomaailmaa, jossa ajatellaan että naisella ei ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkönsä. Ja koska muuta "vaihdettavaa" ei ole, tavallisen näköisten tyttöjen pitää tinkiä toiveistaan ja hyväksyä aloitteet miehiltä, jotka ikänsä puolesta eivät oikeasti heille sopisi.

Vierailija
44/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En teilaa ihmistä iän perusteella, toisin kuin monet teistä naisista.

-mryouth75

Yritä nyt ymmärtää, että parikymppisillä naisilla ja nelikymppisillä miehillä on harvoin riittävästi yhteistä. Nelikymppisellä kuuluu olla jo ihan eri meininki kuin kaksikymppisellä. Jos ei ole, on nelikymppisessä jotain pahasti pielessä: kehityksessä ja kypsymisessä on jäänyt jotain merkittävästi jälkeen.

Vierailija
45/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada faktaa siitä mitä 40v. miehen ulkonäössä on eroa vaikka 25 vuotiaaseen. Paljon on herjailtu rypyistä ja kaljamahoista, mutta ei noita vielä nelikymppisillä ole.

-mryouth75

Sun pitää varmaan hankkia silmälasit, jos et näe eroa. Ikänäkö jo näköjään painaa.

Nelikymppisen iho on paksuuntunut, se ei ole yhtä kiinteä, iho ryppyyntyy, alkaa haisemaan vanhalle, posket roikkuvat velttoina, hiukset ohentuvat ja harmaantuvat, erektio ei ole enää yhtä kova kuin 25-vuotiaalla yms.

Lyhyesti sanottuna 40+ mies on rupsahtanut ja ruma.

N25

Vierailija
46/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada faktaa siitä mitä 40v. miehen ulkonäössä on eroa vaikka 25 vuotiaaseen. Paljon on herjailtu rypyistä ja kaljamahoista, mutta ei noita vielä nelikymppisillä ole.

-mryouth75

Mun mies oli 25-vuotiaana paljon tiukempi iholtaan kuin nyt 40-vuotiaana vaikka on nykyisin lihaksekkaampi kuin silloin. Mahaa ei ole edelleenkään ole. Parransänkeen on myös tullut hieman harmaata vaikka aika helppoa elämää viettää. Silmäkulmat on rypistynyt vaikkakin naururypyistä, mutta kuitenkin. Onhan siinä huima ero onko mies 25- vai 40-vuotias. Mies ei ehkä itse näitä muutoksia niin havaitse mutta vaimo huomaa kaiken. Jutut ovat yhtä liioittelevia ja lennokkaita kuin kaksvitosena... ;)

Vierailija
47/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen "jo" 34v, enkä minäkään ole kiinnostunut 40+ ikäisistä miehistä, joten en yhtään ihmettele, että mua 10v nuorempaa ei paskaakaan nappaa. Vanhin seurustelukumppanini on ollut minua 3v vanhempi, nykyinen 4v nuorempi. Ehkä olen sitten kakara, mutta minkäs teet kun ei sedät kiinnosta. Tasan ei käy nallekarkit, herra nuorekkuus 😃

Vierailija
48/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Sun pitää varmaan hankkia silmälasit, jos et näe eroa. Ikänäkö jo näköjään painaa.

Nelikymppisen iho on paksuuntunut, se ei ole yhtä kiinteä, iho ryppyyntyy, alkaa haisemaan vanhalle, posket roikkuvat velttoina, hiukset ohentuvat ja harmaantuvat, erektio ei ole enää yhtä kova kuin 25-vuotiaalla yms.

N25

Postaappa linkki jonkun noin nelikymppisen (+-3v) julkkiksen kuvaan jossa em. ominaisuudet näkyvät. :D

Vierailija
49/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne 70+ iässä haista, mutta se johtuu peseytymisen vaikeutumisesta, ei suoraan iästä.

Vierailija
50/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Mutta kun se ero tulee esiin muussa elämässä, ei ulkonäkö ole naisille se ainoa kriteeri kuten sinulle.

Vierailija
51/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

"Alkaa haisemaan pahalle..." Öö tota noin. Ja hiuksetko harmaantuvat nelikymppisenä ihan normisti? Oletko ihan terve?

Vierailija
52/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on kauhee haiseva, roikkuposkinen ja ryppyinen, erektiohäiriöinen nelikymppinen ällöttävä mies.

http://www.ew.com/article/2016/01/14/david-bowie-memorial-private-cerem…

Vierailija
53/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iäkkäät, kaljut ja tukevat miehet luulevat, että naiset haluavat seurustella heidän kanssaan.

Eivätkö ikämiehet pysty ymmärtämään, että he saman ikäisiä, kuin nuorten naisten isät?

Vierailija
54/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs on kauhee haiseva, roikkuposkinen ja ryppyinen, erektiohäiriöinen nelikymppinen ällöttävä mies.

Toi on kyllä jo kuollut. Eli en usko minkäänlaiseen vitaaliseen toimintaan. Mrgeriatric, sun musiikkimakusikin on jo kuollutta.

Vierailija
55/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö mun kaa treffeille? N50

Vierailija
56/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

"Alkaa haisemaan pahalle..." Öö tota noin. Ja hiuksetko harmaantuvat nelikymppisenä ihan normisti? Oletko ihan terve?

Oletko sä sokea ja onko sun hajuaistissa vikaa?

Vierailija
57/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja vanha ukko

Vierailija
58/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä saa ikäistään seuraa hakea? Ei kenenkään tarvitse mihinkään vaariin tyytyä, vaikka olisi tavis.

Vierailija
59/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä ihmisten stereotypiat. Itse olen ihan puhtaasti ruma nainen (en tosin lihava) ja kyllä sitä törmää tällaisiin miehiin, jotka tuntuvat ajattelevan, et no tolle mä ainakin kelpaan. Ja sitten on niitä, jotka ihan asiakseen tulevat haukkumaan ja pilkkaamaan, ruma nainen on heille jonkinlaista vapaata riistaa. Itse olen erittäin nirso, mun miestyyppi on hyvin tarkkaan määritelty ja olen mieluummin ilman kuin teen kompromisseja. 

Toinen stereotypia johon törmää, on ulkolaiset miehet, varsinkin mustat. Inhoan rasisteja ja näitä rajakkeja ja usein olen heiltä kuullut, et aijaa sitä tekisi mustaa munaa mieli. Se kommentti lapsellisuudessaan kertoo kaiken olennaisen näistä rajakeista, että mistä siinä on pitkälti kysymys. Yleensä vastaan et joo totta kai, mut tosiasiallisesti eivät ole afrikkalaiset, arabit mun tyyppiä alkuunkaan. En katso heitä seksuaalisessa mielessä, vain ihmisinä. Sitä vastoin eräs lapsuudenystäväni, joka on kova rasisti ja oikeistolainen, etelänreissullaan paneskeli kahden viikon ajan mustan baarimikon kanssa. Takaisin tultuaan tämä kauhia synti painoi niin, että minä jouduin papin virkaan. Hirveä pelko oli, et oma umpirasistinen ukkonsa olisi saanut tietää. Ei helvata, kaikkea sitä. ;DD

Vierailija
60/66 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

N25

Postaappa linkki jonkun noin nelikymppisen (+-3v) julkkiksen kuvaan jossa em. ominaisuudet näkyvät. :D

Postaa nelikymppinen julkkis jossa rupsahtaminen ei näy. Mä en nimittäin millään jaksa linkittää joka ikistä nelikymppistä julkkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän