Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka olivat Eltsulla tarjoilijoina 80-90-luvuilla? Tai asiakkaina.

Vierailija
15.07.2016 |

Oi niitä aikoja. Itse olin Kluuvin Kettusessa tarjoilijana ja vapaalla kävin mm. Cafe Metropolissa, Bottoms'upissa (oliko se tuon niminen?), Introssa, Kaivohuoneella, Rose Roomissa jne.

Muistaako kukaan muu nuo ajat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään vanhuksia linjoilla?

Vierailija
2/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltsu oli siis ennen Hokin nimi. helsinkiläiset nykyiset HOKin raflat olivat siis ennen Elannon ravintoloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja. Itse olin Kluuvin Kettusessa tarjoilijana ja vapaalla kävin mm. Cafe Metropolissa, Bottoms'upissa (oliko se tuon niminen?), Introssa, Kaivohuoneella, Rose Roomissa jne.

Muistaako kukaan muu nuo ajat?

Muistan hämärästi :) Olin siis asiakkaana... 

Vierailija
4/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin katkera, että cafe metropol jäi käymättä. Kynä, tavastia, svenkka ja muut toki .. mut toi ehti just mennä.

Vierailija
5/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intro oli se pieni homobaari Uudenmaankadulla, sinne mahtui ehkä 20 asiakasta yhtä aikaa. Mutta siellä piti kaikkien coolien tyyppien näyttäytyä.

Vierailija
6/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose Room! Mulla oli itse neulottu maailman isoin villapaita. Kätevä asu sikakuumassa diskossa. Marokkolaisia miehiä, ainoat mamut tuohon aikaan helsingissä.

Vierailija
7/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin katkera, että cafe metropol jäi käymättä. Kynä, tavastia, svenkka ja muut toki .. mut toi ehti just mennä.

Cafe Metropolissa tuli tiirailtua  pitkätukkaisia poikia. Pitkät hiukset miehillä alkoivat yleistyä juuri siinä -88-90-vuosina.

Vierailija
8/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rose Room! Mulla oli itse neulottu maailman isoin villapaita. Kätevä asu sikakuumassa diskossa. Marokkolaisia miehiä, ainoat mamut tuohon aikaan helsingissä.

totta, siellä kävi ulkomaalaisia jonkin verran. Muistan sen sisustuksen: pieniä pyöreitä pöytiä ja pöytiin tarjoilua. Discomusa soi ja sellainen hämyinen fiilis, taisi olla jatkopaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän