Kuinka paljon lapsi kärsii kun hoitotäti vaihtuu loman ajaksi?
Kuinka vaikeaa on teidän 3 vuotiaille kun hoitotäti vaihtuu hoitotädin loman ajaksi? siis perhepäivähoitaja kun on lomalla, ja lapsi joutuu toiselle hoitajalle tai tarhaan. kaveri itkee ja tiuskii, kun pitää lapsi viedä kuukaudeksi jonnekin muualle. lapsi ei kuulemma sopeudu ja kärsii siitä vaihdosta. Että haloo sanon minä. Miten muilla toimii?
Kommentit (4)
tekee itsemurhan 28 vuotiaana tuollaisen hylkäämiskokemuksen takia.Haloo, onks valoo?
Vaihtoehtona olisi päiväkoti, jossa vieraita ihmisiä (vierastaa ja paljon) ja bonuksena useat taudit. Tämä 5 päivää hoidetaan näin: kaksi on sukulaistyttö kotona (maksetaan toki...), mies kaksi päivää lomalla ja sitten perjantai on ongelma. Mietin sitä vaihtoehtoa, että viettäisin itse sairaslomapäivän, kun olen oikeasti ollut flunssassa jo pari viikkoa ja tosi tukkoinen olo. Ts. hiukan liioittelisin sairautta.
Kuukausi on kuitenkin pidempi aika samassa paikassa. En ymmärrä miksi lapsen äiti vouhkaa niin paljon.
meidän lapset oli perhepäiävhoitajalla aiemmin, joka sairasti jatkuvasti. Lapset oli jatkuvasti eri hoitajilla, varmaan kymmenellä yhteensä. Me vaihdettiin päiväkotiin, kun kyllästyttiin totaalisesti siihen, että muutaman kerran en voinut lähteä töihin, vaan piti ottaa saman päivän aamuna palkatonta vapaata, kun ei ollut hoitopaikkaa ollenkaan, mihin viedä (tämä kunnallisessa päivähoidossa).