Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffeille tullaan likaisena ja haisevana?!! :(

Vierailija
15.07.2016 |

En tajua tällaista asiaa! Likaiset vaatteet, hiukset rasvaiset ja koko olemus on joillakin niiiiiiiiin kuvottava! Miksi? Voi elämä! Kun olen kohdannut näitä haisuleita, olen poistunut välittömästi paikalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa selvittää onko sinulla arvostusta sisäiselle kauneudelle.

Vierailija
2/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt viime päivinä julkisissa liikennevälineissä kulkiessani; monilla paskaiset ja ihan rasvaiset hiukset, vaatteet haisevat sellaiselle pesemättömälle jne.  Ja ihan muutoin ihan ns. sivistyneen oloisia, ei mitää spurguja nuo ihmiset. Kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tullut vastaan tuollaisia treffikumppaneita. Eikä paljoa muutenkaan tuollaisia ihmisiä ylipäätään. Mitä ihmettä, mistä olet ne löytänyt?

Vierailija
4/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat näyttää itsensä luonnollisimmillaan. Ja hienhajuisesta miehestä saa jo kauempaa haistettua, natsaako feromonit. Järkeviä tyyppejä, eivät tuhlaile aikaa turhuuksiin.

Mitenkäs sä muuten näiden haisulien kanssa päädyt treffeille?

Vierailija
5/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo likaiset haisijat mitään uutta ole. 90-luvulta Helsingin yliopistosta muistan mainiosti muutaman - sitä pistävää hien löyhkää ei voi unohtaa. He olivat kyllä muuten ihan mukavia tyyppejä.

Yksi tuollainen rasvapäinen haisuli päätyi sittemmin omalla alallani professoriksi asti. Aina ihmettelimme, miten hän oli onnistunut saamaan vaimokseen tosi fiksun naisen. Ehkä nainen näki tosiaankin miehessä jonkinsorttista sisäistä kauneutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän