mies toi kaupasta iltapalaksi pitaleipäsiä, mitä ihmettä noiden väliin?!
Kommentit (11)
Itse täytän yleensä hälsans köketin falafel-pyöryköillä, tsatsikilla, salaatilla ja paistetulla punasipulilla. Ja jos lihaa syö niin voi toki laittaa vaikka jauhelihaa tai kanaa. Ihan omien mieltymysten mukaan :)
ongelma on se, että mies ei tuonut mitään muuta ! ajatteli, että talouden vastaavana kokkina keksin kyllä jotain :D
eli munia löytyy, juustoraastetta, meetwurstia, majoneesia.. niin ja tomaattia.
ap
Vierailija kirjoitti:
ongelma on se, että mies ei tuonut mitään muuta ! ajatteli, että talouden vastaavana kokkina keksin kyllä jotain :D
eli munia löytyy, juustoraastetta, meetwurstia, majoneesia.. niin ja tomaattia.
ap
No sitten laitat niitä. Paistat sen kananmunan ja lämmität meetwurstin, isket ne pitaleivän väliin. Päälle juustoraastetta ja tomaattia.
Kunhan et jotain hernekeittoa tai kaurapuuroa laita niin mikä vaan miltei käy.
Voit laittaa vaikka eilisen ruuan jämät tai salaatin. Älä keittoa laita.
Myöskään marjakiiseli tai piimä eivät käy.
Työnnä kieli sinne väliin ja kuvittele maistelevasi kaikkia ihania täytteitä! Nam nam! :D
Mieluiten halal-liha ja iskender kastike. Vahan jalapeno punasipuli.
Et sitten pääse itse kauppaan hakemaan haluamiasi täytteitä pakko syyttää miestä ja google on edelleen keksitty..
Mä laittaisin miehen leipäsen väliin pelkän juuston ja ihmettelisin miksei se tuonut täytettä. Itselleni laittaisin metukkamunakkaan.
Mä edelleen ihmettelen miksi ihmiset ostaa kaupasta kaikenlaista ja sitten ihmetellään mitä siitä voi tehdä. Googlatkaa ensin ja sitten kauppaan, tulee halvemmaksi.
Kebab liha, pulled pork, paistettu kana, vihreetä mielen mukaan, majoneesi, jalapeno....
Tai kylmänä juusto, kinkku, kurkku, salaatti