Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhästelijät ovat vain empaattisia ja optimistisia ihmisiä

Vierailija
15.07.2016 |

niin, että loppuu se myöhästelystä valittaminen nyt.

http://www.hs.fi/elama/a1459308132608

seuraavan kerran kun puoliso on taas 3 tuntia aikataulusta myöhässä, niin palaan vain tämän artikkelin pariin ja ajattelen, että onpa ihana että mulla on näin empaattinen ja optimistinen kumppani <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ainakin otsikon perusteella osui kuvaus! :P

Vierailija
2/3 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun ainakin otsikon perusteella osui kuvaus! :P

Itsekin olen sellainen optimistinen ja empaattinen, 10-30 minuutin myöhästelijä. Ja tiedän että joillekin ihmisille sekin on jo liikaa! Mutta on tosi hankalaa sulattaa kumppania, joka on 2-3 tunnin myöhästelijä, kun se jo oikeasti vaikuttaa asioihin, mitä esim. ehtii tehdä yhdessä. En halua olla nipo, mutta olen kuitenkin, kun nämä aikatauluasiat saa mut sisäisesti kihisemään. Toivottavasti pääsen tästä yli joskus... -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen ja optimistinen? WTF? Eli tunteen perässä menevä hetken kakara niin kuin pikkulapset, joille silmien edessä juuri sillä hetkellä oleva ihminen jotain merkitsee mutta ne ei näkyvissä olevat eivät ole mitenkään tärkeitä. Poissa silmistä, poissa mielestä. Lapsellista selittelyä, abstrahointikyky on jäänyt esiteiniasteelle ja sitten sitä selitellään _empaattisuudella_. Fy fan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän