En laukea yhdynnässä :(
Olen nainen ja tämä ongelma on ollut minulla aina. Mukavaa puuhaa noin muuten, mutta itse akti on mulle vain pissavehkeiden yhteenhinkkausta. :( Klitoris pelaa normaalisti ja suulla sekä sormin kyllä saan, mutta onko tapauksessani kyse sisäisistä hermojen tunnottomuudesta tai jostain? Mieheni on ihana ja huomaavainen sekä peniksen kokokin ylittää ihannemitat, joten meisselin vikakaan se ei ole eikä taidostakaan kiinni. Kurjaa on, kun mieskin haluaisi minun nauttivan ja laukeavan, kun harrastamme seksiä. En vain tule. Olen vaikeiden elämänkokemusten seurauksesta tullut vähä tunneköyhäksi ja on mielenterveysongelmiakin, voisko niistä olla kyse? Auttaako asentojen muuttaminen tai joku muu? Lantionpohjanlihaksia treenaan kyllä lähes päivittäin. Minulle on vaikeaa puhua tästä mieheni kanssa, kun en tiedä mikä asiaan auttaisi.
Kommentit (43)
Arviolta alle puolet naisista saa pelkällä yhdynnällä. Klitoris vaihtelee kooltaan kuten peniskin, ja toisilla se on lähempänä emätintä kuin toisilla, jolloin sitä voi stimuloida myös emättimen kautta. Toiset, suurin osa naisista siis, tarvitsevat lisäksi klitoriksen suoraa stimulaatiota sen ulospäin näkyvän kärjen kautta. (Klitorishan on paljon isompi kuin se kärki, joka näkyy ulospäin. Ja orgasmi tulee nimenomaan klitorista kiihottamalla, emättimessä ei ole paljon tuntohermoja.)
Sormet tai klitoriskiihotin avuksi yhdynnän aikana, jos on tärkeää, että saat orgasmisi juuri silloin, tai sitten hyväksyt sen että sinä saat parhaiten sormilla tai suulla.
Läheskään kaikki naiset eivät pysty saamaan vaginaalista orgasmia. Suussa ei oo mitään vikaa.
Aika harva nainen tulee yhdynnässä, joten ihan normaalia.
Älä huoli, ap. Et ole yksin. Monet naiset ovat orgasmivammaisia.
Ei se miehestä ole kiinni. Omalla kohdalla on puolet naisista saanut orgasmin yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
No täältäkö luulet ratkaisun tulevan? Jokainen nainen on oman vartalonsa paras asiantuntija.
Kyllä ajattelin jos löytys kohtalosiskoja, jotka ratkaisun on löytäneet. Ap.
Tähän pätee sama kun mitä miehille aina sanotaan. Koolla ei väliä vaan sillä miten sitä käyttää. Pilluakin pitää naisen osata käyttää aktissa. Etsit asennon, jossa kulli toimii sormen tai kielen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehestä ole kiinni. Omalla kohdalla on puolet naisista saanut orgasmin yhdynnässä.
Oletko kuullut teeskennellystä orkusta?
Vierailija kirjoitti:
Laukeetko kakkosesta?
En. Ap.
Käänny seksuaalisten toimintahäiriöiden hoitoon erikoistuneiden psykoterapeuttien tai seksologien puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Jos nainen saa yhdynnässä niin sen on pakko olla teeskentelyä! Tämä nainen ei tässä saa niin ei muutkaan saa. Ja miestä mielyyttääkseen (en kyllä ymmärrä minkä hiton takia) hän teeskentelee, ja koska hänkin niin tekee niin muuidenkin on tehtävä.
Koittakaa jo ymmärtää, että vika on AINA siinä pieni kullisessa miehessä, jos nainen ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kur kur...nyt rupee tuleemaan yläpeukkuja. Tyytykää niihin kun ette muutakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Jos nainen saa yhdynnässä niin sen on pakko olla teeskentelyä! Tämä nainen ei tässä saa niin ei muutkaan saa. Ja miestä mielyyttääkseen (en kyllä ymmärrä minkä hiton takia) hän teeskentelee, ja koska hänkin niin tekee niin muuidenkin on tehtävä.
Koittakaa jo ymmärtää, että vika on AINA siinä pieni kullisessa miehessä, jos nainen ei saa.
Entä, kun vika on todella naisen stimulaatiovaikeuksissa? Ei ole mitään väliä minulle onko kulli 10cm kynänpaksuinen vai 20cm ranteenpaksuinen tai jotain siitä väliltä, se ei minulla emättimen kautta tule. Enkä ala feikkaamaan ja siksi miestäkin harmittaa yhdynnässä tuo asia. Hoitelee mut muulla tavoin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, kun vika on todella naisen stimulaatiovaikeuksissa? Ei ole mitään väliä minulle onko kulli 10cm kynänpaksuinen vai 20cm ranteenpaksuinen tai jotain siitä väliltä, se ei minulla emättimen kautta tule. Enkä ala feikkaamaan ja siksi miestäkin harmittaa yhdynnässä tuo asia. Hoitelee mut muulla tavoin. Ap.
Silloin teidän pitää oppia elämään sen kanssa. Tämä ei ole oikea paikka keskutella asiasta, koska täällä se syy on aina siinä miehessä, jos joku muuta väittää niin hän on munaton mies.
Jos mies pystyy hoitelemaan sinut muuten ja mies laukeaa yhdynnässä, niin missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten saa, jos kuitenkin jotenkin saa? On ihan tavallista että ensin hoidellaan toinen yhdellä tavalla ja sitten toinen toisella... Mikä kullekin toimii. Jos se nyt kuitenkin on ihan välttämätöntä saada yhdynnässä, niin sitten sun täytyy keksiä sellaiset asennot joissa sun klitoris saa sellaista stimulointia mitä se sulla vaatii. Mulla toimii se että oon itse päällä (saan kohdistettua paineen just oikeaan kohtaan) ja lähetyssaarnaaja niin että mies on vähän poikittain mun päällä. Mut niissäkin on se, että ei mies just sillä samalla tekniikalla sit saa, niin esim. yhdenaikainen tuleminen on kyllä ihan mahdoton ajatus. Mut mitä väliä... Eikä mun tarvi joka kerta saada, eikä miehenkään meillä. Ei se sitä tarkoita etteikö yhdynnästä silti nauttisi vaikka se ei joka kerta orgasmiin päättyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin teidän pitää oppia elämään sen kanssa. Tämä ei ole oikea paikka keskutella asiasta, koska täällä se syy on aina siinä miehessä, jos joku muuta väittää niin hän on munaton mies.
Nyt on kummallisen kapeakatseista. En taatusti ole ainoa nainen joka tiedostaa vian olevan itsessään. Varmasti on monta hyvää ja huonoa seksikokemusta omaavaa naista ja tulos silti orgasmien määrässä yhdynnässä puhdas 0 tai max. Yks tai kaks. Itse tiedostan kyllä, ettei minun mies mitään väärin tee eikä tod ole mikään munaton. Ap.
No täältäkö luulet ratkaisun tulevan? Jokainen nainen on oman vartalonsa paras asiantuntija.