Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laukea yhdynnässä :(

475
15.07.2016 |

Olen nainen ja tämä ongelma on ollut minulla aina. Mukavaa puuhaa noin muuten, mutta itse akti on mulle vain pissavehkeiden yhteenhinkkausta. :( Klitoris pelaa normaalisti ja suulla sekä sormin kyllä saan, mutta onko tapauksessani kyse sisäisistä hermojen tunnottomuudesta tai jostain? Mieheni on ihana ja huomaavainen sekä peniksen kokokin ylittää ihannemitat, joten meisselin vikakaan se ei ole eikä taidostakaan kiinni. Kurjaa on, kun mieskin haluaisi minun nauttivan ja laukeavan, kun harrastamme seksiä. En vain tule. Olen vaikeiden elämänkokemusten seurauksesta tullut vähä tunneköyhäksi ja on mielenterveysongelmiakin, voisko niistä olla kyse? Auttaako asentojen muuttaminen tai joku muu? Lantionpohjanlihaksia treenaan kyllä lähes päivittäin. Minulle on vaikeaa puhua tästä mieheni kanssa, kun en tiedä mikä asiaan auttaisi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin isalla naisista on emättimen etupinnalla n. 5 sentin syvyydessä g-piste. Mulla sellainen on ja sitä stimuloimalla saan ihan varmasti. Kun yhdyntäasento on sellainen, että mies osuu siihen, laukean. Tässä toimii esim lähetyssaarnaaja, mies päällä ei käsien varassa ja pieni liike. Itse ratsasraen ja etsien. Takaapäin voin saada klitorisdtimulaatiota, kun lasken ylävartaloni sänkyyn kiinni. Sellainen versio toimii myös hyvin jossa nainen on selällään jalat ristissä ja mies työntyy siitä sisään. Asentovinkkejä on netti pullollaan, niitä vain tutkimaan.

se g-piste kannattaa etsiä ensin sormin. Omastani en tiennyt mitään, ennen kuin uudi rakastajani sen ekalla kerralla etsi ja löysi. Hän pudotti mut heti leijumaan, tuntui ja tuntuu älyttömän hyvältä.

Kiitos vinkeistä. :) Täytyy kokeilla ja toivotaan että auttaa. Ap.

Vierailija
42/43 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu ettei rouvalta tule pelkällä yhdynnällä. Klitorista ja rintoja on hyväiltävä, ja mielellään samanaikaisesti. Emme pitä tätä kuitenkaan vähäisimpänäkään ongelmana, päinvastoin.

Olemme ratkaisseet rouvan orgasmin saamisen seuraavasti:

1) rouva selälleen, pillu näkyville, jalat 90 asteen kulmaan (ja polvet luonnollisesti erillään...)

2) mies polvillaan kuten lähetyssaarnaajassa,  nojaa toiseen käteensä ja vie vapaalla kädellään peniksensä pillunsuulle, ei kuitenkaan työnnä sisälle asti vaan hyväilee peniksellään koko ihanuutta kunnes rouvalta tulee (yleensä alta parin minuutin).

3) Ja vasta sitten on miehen vuoro päästä napaa myöten sisälle asti koko ihanuuteen...

Homman juju on siinä, että muistaa ulottaa kädellä ohjatun pystysuuntaisen liikkeen häpyhuulia seurataen reippaasti klitoriksen päälle asti. Intensiteettiä voi näppärästi vaihdella sekä käden liikenopeudella että painovoimalla. Samoin rintojen kevyt imeminen/hyväily tuntuu auttavan maaliin saattamisessa.

Muistakaa kuitenkin käyttöliittymän herkkyys, kevyempi on yleensä parempi. Samoin kosteutta on oltava riittävästi.

Onnea harrastukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! onko mitään uutta?