Naiset, kertokaa miehenne pituus ja kengänkoko
Itsellä ei ole miestä joten kerron viim.exäni mitat - 183 cm ja kenkä 45.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikilla miehillä on 44 tai 45?! mä luulen että miehet ostaa sitä kokoa jotta näyttäisi miehekkäältä. Vaikka oikea koko olisi 41-42.
Sama juttu kuin naisilla mutta päinvastoin. Naiset ostaa mieluummin vähän pienempää kokoa kuin mikä oikeasti olisi sopiva.
Harvinaisen tyhmä kuvitelma (vaikka naiset nyt noin tekisikin), niin ei miehet nyt sentään ihan noin järjettömiä ole. Kuvittele nyt, kuka mies haluaa esiintyä Hessu Hopona ?
Vierailija kirjoitti:
193cm,kengänkoko 48. Itse 168cm ja kengänkoko 43.N18(mielummin ottasin alle 180cm miehen
Wow! Mä oon 168cm ja kengän koko 37. En tarkota pahalla, hämmästyin vain.
175 cm ja 46-47. Kasvanut maata pitkin. :)
185cm ja kengän koko 45.
Itse olen 160 cm ja kenkä 37.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikilla miehillä on 44 tai 45?! mä luulen että miehet ostaa sitä kokoa jotta näyttäisi miehekkäältä. Vaikka oikea koko olisi 41-42.
Sama juttu kuin naisilla mutta päinvastoin. Naiset ostaa mieluummin vähän pienempää kokoa kuin mikä oikeasti olisi sopiva.
Oliko tämä sittenkin alemmuuskompleksista kärsivän kengännumerohullun aloitus? :D Varmasti meille 99 % ihmisistä kengännumerolla ei ole mitään väliä, ja me ostetaan sopivan kokoisia kenkiä. Pienet kengät on ihan hirveän tuntuiset jalassa, en kyllä pystyisi käyttämään. Osta säkin niitä sopivia 41-42-koon kenkiä, ketään ei *oikeasti kiinnosta*.
193cm ja kengät 43.
Vaikkei omia mittoja kysytä niin mä oon 180cm ja kengät 39-40
N25
155cm ja 38
Ollaan kyllä hobbiteja kummatkin
Jotain alle 170, en tiedä tarkkaan, minua lyhyempi kuitenkin. Kenkä ehkä 41, olen käyttänyt hänen virheostoslenkkareitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 185cm pitkä ja hänellä todella on kengänkoko 45. Olen ollut mukana kenkäostoksilla ja 44 on liian pieni. Joskus 45 on myös liian pieni, riippuu paljon kengän mallista.
Itse taas etsin tarkoituksella pientä kokoa, koska varsinkin juhlakengissä koko 35 voi olla jopa iso. Mulla on siis ihan minijalka. Tennareissa ja lenkkareissa meneekin koko 36. Ja en ole lapsi. Terv. nainen,24
Mikä vittu on TIITI?
Mut joo, 174cm ja 41-42 kengistä riippuen.