Raskaus abortti ja paniikki
Olen jahkaillut kolme viikkoa pidänkö lapsen vai en. Nyt istun sairaalassa ja abortti aika olisi klo 13.30. Enkä yhä tiedä mitä haluan. Pelkään että kadun aborttia mutta pelkään etten haluakaan lasta ja kadun sitäkin. Ahdistavaa.
Kommentit (18)
Tee abortti, jos et ole valmis sitoutumaan 24/7 seuraavat 18v. lapseen.
Ihan varmasti kannattaa tehdä se keskeytys. Jos olet vähänkään epävarma niin on väärin tuoda lasta maailmaan.
Jos olet valmis antamaan kaikkesi lapselle ja ottamaan vastaan se ehdoton rakkaus, mitä lapsi tuo ja antaa, pidä lapsi. Elämäni upein asia koskaan-oma lapseni <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kannattaa tehdä se keskeytys. Jos olet vähänkään epävarma niin on väärin tuoda lasta maailmaan.
Ai, mä taas koen asia niin, että jos vähääkään on epävarma, älä tee keskeytystä.
Jos vähänkään epäilyttää niin älä mene aborttiin! Lapsella on aina mahdollisuus päästä hyvään kotiin. Mutta kuollutta ei enää saa eläväksi.
Tee abortti. Lapsen voi tehdä myöhemmin kun on sopiva aika, mutta jos nyt pidät lapsen niin sitä ei voi perua.
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkään epäilyttää niin älä mene aborttiin! Lapsella on aina mahdollisuus päästä hyvään kotiin. Mutta kuollutta ei enää saa eläväksi.
Pystytkö sanomaan tuon jollekin laitoksessa kasvaneelle ihan tosissasi? Mun mielestä ajattelemattomasti sanottu.
Itse päädyin pitämään lapsen.
Pelkäsin ja tuntui pahalta, koska mies uhkasi jättää ja oli oikeasti aika hurja tilanne.
Tiesin kuitenkin, että kun saan vauvan syliini niin en uskonut katuvani asiaa silloin hetkeäkään.
Raskaus meni jotenkin siinä sivussa kun laitoin elämää järjestykseen. Podin jopa huonoa omaatuntoa siitä, että en kerinnyt kiinnittämään huomiota esim.liikkuiko lapsi.
Olen onnellinen, että synnytin lapsen ja nyt hän on jo 5-vuotias ihanuus. Niin aurinkoinen ja usein kietoo pienet kätensä ympärilleni ja sanoo kuinka paljon äitiä rakastaa. Ja minä rakastan häntä. Älyttömän paljon.
On myös isälleen rakas.
Kaksi ystävääni tietää ja molemmilla eri kanta eli juurikin jos näin epävarma niin abortti.
Ja toinen taas sanoo että jos niin epävarmaa niin ei ainakaan aborttia. Pelkään että kadun lasta ja elämäni jää siihen. Ei enää vapautta ja matkustelua. Pelkkä huutava lapsi. Kaikkihan aina hehkuttaa lapsi vapaita hetkiään niin mikä siinä on se hieno puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö sanomaan tuon jollekin laitoksessa kasvaneelle ihan tosissasi? Mun mielestä ajattelemattomasti sanottu.
Pieni vauva ei joudu laitokseen. Se on ihan sataprosenttisen varma asia.
Vierailija kirjoitti:
Tee abortti. Lapsen voi tehdä myöhemmin kun on sopiva aika, mutta jos nyt pidät lapsen niin sitä ei voi perua.
Tätä lasta ei enää saa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä lasta ei enää saa takaisin.
Ei voi tietää mitä menettää jos ei lapsi koskaan ole syntynytkään. Ihan turha vaivata itseään jossittelulla ja spekuloinnilla. Tää maailma ei kaipaa yhtään ei toivottua lasta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ratkaisuun päädyit, ap?
Aborttia miettiville:
Ei ole huonoa syytä tehdä keskeytystä. Jos joku kokee että ei ole valmis vanhemmaksi, henkisesti, taloudellisesti tai fyysisesti niin on vain fiksua tehdä keskeytys.
Ratkaisevaa varmaan on se, kumpaa uskot katuvasi enemmän. Tulevaisuutta ei kuitenkaan voi ennustaa..