Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias tyttäreni on ollut ilman lupaani poikaystävänsä luona yötä.

Vierailija
15.07.2016 |

Hän laittoi tekstiviestin asiasta kun olin eilen töissä ja sanoi tulevansa kotiin tänään iltapäivällä. Olisin muuten hakenut hänet heti pois, mutta poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla, joten en olisi millään töiltäni ehtinyt. Kun neiti tulee kotiin, saa kyllä kuulla kunniansa. Miten muut vanhemmat toimisitte? Määräänkö tytön kotiarestiin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että täysi-ikäinen ollut ilman lupaa...

Vierailija
2/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ikis

Vierailija
4/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko arestin pidättelevän aikuista?

Vierailija
5/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Vierailija
6/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, 18v. Saa nussia missä haluaa ja kenen kanssa haluaa ilman lupia.

Vierailija
8/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on kolme: 1. otsikossa on typo iän kohdalla, 2. tämä on typerä provon yritys, 3. ap on itse typerä, kun ei tiedä, että 18-v. on täysi-ikäinen, joten ei tarvitse ap:n lupaa mihinkään, eikä ap:llä ole mitään oikeutta määrätä kotiarestia tai muita rangaistuksia täysi-ikäiselle ihmiselle.

Vierailija
9/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 16-v pojalla on lupa olla tyttöystävällään yötä ja tytöllä kestolupa olla meillä.

Vierailija
10/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät vaan olisi ihan seksiä harrastaneet. 'jaxuhali'

Vierailija
11/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen että ilmoitti ajoissa. Toisen kerran ei ilmoita mitään jos alat riehuun . Kysy vaan onko ehkäisy kunnossa, ja kiitä kun ilmoitit olevasi pois kotoa

Vierailija
12/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän laittoi tekstiviestin asiasta kun olin eilen töissä ja sanoi tulevansa kotiin tänään iltapäivällä. Olisin muuten hakenut hänet heti pois, mutta poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla, joten en olisi millään töiltäni ehtinyt. Kun neiti tulee kotiin, saa kyllä kuulla kunniansa. Miten muut vanhemmat toimisitte? Määräänkö tytön kotiarestiin?

Miten jaksat tehdä näitä typeriä aloituksia? Elämäsi täytyy olla umpitylsäö, säälin sinua.

Ei minulla kuuta, en lue.

Vierailija
13/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä sitä, tytär voikin sitten muuttaa poikaystävän luo niin raukee sun arestit

Vierailija
14/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen tytölle kun sai kunnolla munaa joka reikään?

Vierailija
15/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi... Itse olin 16-vuotias kun ensimmäisen kerran olin poikaystävän luona yötä. Eihän me toki sun tyttöä tunneta eikä tiedetä millainen ihminen kyseessä, mutta oon kyllä sitä mieltä et sun pitäis jo ton ikäiselle antaa tilaa ja vastuuntuntoa. Jos menee jotain "mokaamaan", niin virheistä oppii kyllä varmasti. 

Vierailija
16/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, viitsisinkö tuosta arestiin laittaa. Mutta karkkipäivän peruisin ainakin seuraavalta neljältä viikolta, ja peliaikaa pleikalla ei yhtään tänä viikonloppuna.

Vierailija
17/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi... Itse olin 16-vuotias kun ensimmäisen kerran olin poikaystävän luona yötä. Eihän me toki sun tyttöä tunneta eikä tiedetä millainen ihminen kyseessä, mutta oon kyllä sitä mieltä et sun pitäis jo ton ikäiselle antaa tilaa ja vastuuntuntoa. Jos menee jotain "mokaamaan", niin virheistä oppii kyllä varmasti. 

Ja se että näytät tytölle luottavas häneen niin ei tule ongelmia :)

Vierailija
18/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilmiselvä provo.

Vierailija
19/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Onnittelut pojalle joka on saanut nauttia 18v pillun kiimasta ja tiukkuudesta.Itselläni taas sama edessä ensi kevään Thaimaan reissulla 2kk.Voi luoja miten sellainen nuori hitusen aristeleva kiimapimppa ottaa sedän kullin syleilyyn..

Aristelee ja tuntuu siksi tiukalta, kun ei kiihotu vanhasta miehestä.

Kiihotun vaan entistä enemmän tälläisestä.Valta laittaa jortikan kovemmaksi ja tupakan kellastamilla hampailla on kiva jakaa pitkiä kielisuudelmia nuorikon kanssa.Lopussa kaksi tyytyväistä makaa sängyllä, mies ja muna..

Vierailija
20/40 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin täysi-ikäinen, niin silti totellaan vanhempia, jos asuu kotona. Minä kuitenkin elätän hänet, vaikka ei edes ole enää elatusvelvollisuutta, niin saa luvan totella. Jos poistuu luvatta koti arestista niin ei tarvitse tulla enää takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä