Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras konsertti missä olet kuunaan ollut?

Vierailija
15.07.2016 |

Mikä erotti sen muista hyvistä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon konsertti.  Vaikeaa pistää paremmaksi.

Vierailija
2/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka King's Singersin konsertti. Siitä jäi leijumaan viikoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämäkin menee konsertti-sarjaan...

David Lynchin elokuvamusiikkia läpikäyvä illanvietto. Viime syksynä Helsingissä, aivan loistava esiintyjäkaarti ja mahtavaa musiikkia, tunnelma teeman mukainen.

Vierailija
4/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjäyttäjät Millenium. Huumaava intensiivisyys. Ja olen nähnyt staroja Foo Fightersistä Claptoniin kyllä.

Vierailija
5/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 Seconds to Mars Hollywood Bowlilla Los Angelesissa. Olin yksin reissussa ja se oli vaan jotain niin uskomatonta kun Jared Leto lauloi "Lost in the city of angels..." ja takana näkyi Hollywood-kyltti. Itku ja kylmät väreethän siinä tuli. 

Vierailija
6/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shitter Limitedin baarikeikka muutama vuosi sitten. Oli tunnelmaa ja kaljaa satoi päälle.

Vierailija
7/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo Kasper Lahden konserttitalossa. Otti yleisön 110 %. Ihmiset booasivat ja taputtovat seisaaltaan ja niin he soittivat 6-7 ylimääräistä. Olen kuullut muuallakin mm. pari kertaa Porissa, mutta samaan tunnelmaan ei olla päästy.

Vierailija
8/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin ihan älyttömästi muutama vuosi sitten Kuopion viinifestareilla (jotka muuten oli ihan perseestä) kun J. Karjalainen soitti illan viimeisenä. Alkoi sataa ihan tajuttomasti ja satoi lavalle asti. J lauloi aivan mielettömän hyvän setin, ihmiset lauloi mukana litimärkinä ja pomppivat sateessa. En tullut ees kipeeksi sen jälkeen :D 

Vierailija
9/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarit areenalla parikytä vuotta sitten. Se tunnelma oli jotain omaa luokkaansa, etenkin kun oli hirveä räntäsade ja kaikki myöhässä, myös itse Mestarit. Ja sitten Kirka vielä hyppäsi ulos bussista ja rupesi ohjaamaan ruuhkautunutta liikennettä :D

Vierailija
10/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB Kingin viimeinen Suomen keikka. Siinä oli taikaa.

Vierailija
11/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Watts bändeineen 2011 Tavastialla.Kyllähän he soitti hyvin mutta lähinnä olen vaan korviani myöten rakastunnut tuohon mieheen joten pääasia että pääsin samaan saliin hänen kanssaan ja olin autuas!

Vierailija
12/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwish, Hartwall areena, kun Floor liittyi bändiin. Hyvänä kakkosena Amorphis Sotkamon Sykkeessä 2013? muistaakseni. Iski ihan kybällä molemmissa!

Vierailija
13/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlie Watts bändeineen 2011 Tavastialla.Kyllähän he soitti hyvin mutta lähinnä olen vaan korviani myöten rakastunnut tuohon mieheen joten pääasia että pääsin samaan saliin hänen kanssaan ja olin autuas!

KONSERRTTI Tavastialla?Tiedätkö mitä konsertti tarkoittaa?

No Charlie on kyllä muru joten menköön tämän kerran.

Vierailija
14/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KONSERRTTI Tavastialla?Tiedätkö mitä konsertti tarkoittaa?

No Charlie on kyllä muru joten menköön tämän kerran.

Konsertti on tilaisuus, jonka ohjelma muodostuu kokonaan tai pääasiallisesti musiikin esittämisestä. Tyypillisinkonsertti on kaikille avoin mutta maksullinen yleisötilaisuus, mutta konsertiksi voidaan nimittää myös maksutonta tilaisuutta tai yksityistilaisuutta.

Vierailija
15/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Sielun Veljien melkein mikä keikka tahansa. Huh, mitä menoa.

Ja sit Lontoossa the Smithsien keikka. Intensiivinen.

Vierailija
16/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein Provinssissa 2002. Mahtava tunnelma, olin eturivissä.

Vierailija
17/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu normaali joskus 80-luvulla. U2 myöhemmin.

Vierailija
18/18 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamina Tattoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan