Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäsuhteen lopettaminen ulkomaalaisen miehen kanssa

Vierailija
15.07.2016 |

Tapasin viime vuonna hurmaavan miehen netin kautta ulkomailla, rakastuin päätä pahkaa. Miehelläkin oli kai tunteita mua kohtaan, koska hän osti mulle muutaman kerran lennot hänen luokseen ja vietimme ihania viikonloppuja yhdessä. Hän otti alkuvaiheessa puheeksi sen, ettei hänellä ole enää haku päällä netissä. Ja ettei hänellä ole ollut muita intiimejä suhteita meidän yhdessäoloaikana. Kuten ei minullakaan. Tästä kai sain päähäni, että tämä juttu voisi olla jotain elämää suurempaa.

Kunnes sitten viimeksi muutama viikko sitten tavatessamme, huomasin että hänellä on Tinder puhelimessaan. Mun sydän särkyi silloin, mutta en sanonut mitään. En vain pystynyt ottamaan asiaa puheeksi kasvotusten. Pari viikkoa sitten hän osti mulle taas lennot, ja mun oli tarkoitus mennä hänen luokseen ensi viikolla. Ja ette usko, kuinka palavasti olisin halunnut nähdä rakkaani! Mutta...

Eilen mä sitten kirjoitin hänelle viestin: "En usko, että pystyn tähän enää, mua satuttaa liikaa se tieto, että olet Tinderissä. Tiedän, ettei asia mulle kuulu, mutten voi sille mitään. Se mitä meidän välillä oli, tuntui niin aidolta, mutta nyt tiedän ettei se ollut sitä.
Mä en voi olla osa tätä peliä enää, olen liian herkkä tähän merkityksettömiä ja rakkaudettomia seksisuhteita täynnä olevaan maailmaan.
Kiitos kaikesta, olet uskomattoman ihana, ja olen niin onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Ansaitset olla onnellinen, ja toivon, että löydät sen mitä etsit. Rakastan sinua todella, minun tulee niin ikävä sinua."

Ja nyt olen sitten hajalla siitä ajatuksesta, etten enää koskaan näe tai pääse koskemaan miestä, jonka kanssa mulla oli niin hyvä olla aina kun tapasimme. Ajattelen kuitenkin, että tein oikein itseni kannalta, mun sisällä oleva ahdistus oli liian iso. En pysty suhteeseen ihmisen kanssa, joka etsii koko ajan jotain muuta, ja tyttöjähän Tinderissä riittää. Mutta sellainenhan tämä maailma nykyään on, ei kukaan halua keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, kun jotain mahtavampaa voi mennä sivu suun, vai mitä?

Olisin toivonut, että rakastamani mies vastaisi jotain viestiini, mutta ei hän vastaa. Tiedän, että on törkeää lopettaa suhde viestillä, mutta mun rohkeus ei riittänyt. Haluaisin kuulla hänestä jotain...Merkitsinkö hänelle yhtään mitään? Kertokaa mulle milloin tää möykky mun rinnassa sulaa pois ja paniikintunne helpottaa??

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enää kitiset ja uliset. Jätit ukon..mennyttä jo. Varmaan jo löytänyt uutta seuraa. Next!

Vierailija
2/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ole onnellinen, että ero on käytännössä noin helppo: ei avioliittoa, yhteistä omaisuutta, lapsia! Hyvä että pääsit eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Kaukosuhteet on aina hankalia. varsinkin jos ollaan eri maissa. Olisitko ylipäätään ollut jossain vaiheessa valmis muuttamaan hänen luokseen tai hän tänne Suomeen? Luultavasti mies kyllä aidosti välitti sinusta, mutta koki suhteenne vaikeana välimatkasta johtuen ja käytti tinderiä josko sieltä tulisi joku lähempänä oleva vastaan.

Vaikka nyt sattuu, niin kliseisti sanottuna aika parantaa. Voimia ap.

Vierailija
4/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, niin nyt olet jo voiton puolella. Kipeää tekee ja kuuluukin tehdä, mutta joka ikinen päivä helpottaa hieman. Tärkeintä, että et sorru enää ottamaan yhteyttä tai "ymmärtämään" hänen selityksiään, jos niitä jossain vaiheessa alkaa tulla. Kukaan ei lataa Tinderiä ilman että hakee seuraa.

Vierailija
5/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sille History.

Vierailija
6/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hän, komea nuori mies, löytää niin paljon seuraa kuin haluaa. Hän kuitenkin halusi minut luokseen monta kertaa, ja osti lennot useasti. Haluan ajatella edelleen, että meidän välillä oli jotain erityistä, siitä huolimatta että hän meni Tinderiin. Ja varmasti myös hän odotti tulevaa ensi viikon tapaamistamme kovasti, hän minut sinne jälleen pyysi ja osti ne lennot.

Mä olen kerran jo eronnut pitkästä liitosta, jossa oli yhteistä omaisuutta ja lapset, joten tiedän mitä se on. Ei se tee tästä erosta sen helpompaa. Paska fiilis. 

Ja joo, kaukosuhteet on hankalia, mutta ei automaattisesti mahdottomia. Olisin ollut valmis muuttamaan hänen luokseen joskus tulevaisuudessa, se ei ollut ollenkaan poissuljettu ajatus. Olen miettinyt ulkomaille muuttoa jo pitkään. Ja kyllä minäkin uskon, että hän välitti. Ja osa meidän suhteen viehätystä oli se, että tultiin niin eri taustoista. Ehkä mä toivun tästäkin vielä, mutta nyt en enää haaveile parisuhteesta. Se on mun kohdalla utopiaa, en pysty kilpailemaan Tinder-tyttösten kanssa.

Ap

Vierailija
7/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tiedä tuon Tinderin toiminnasta juuri mitään, mutta miten Ap tiesi miehestä jos ei itse ole siellä. Vai onko siihen jokin hyvä syy?

Vierailija
8/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi puhelimensa mulle, että laitan sen lataukseen, ja siihen tuli ilmoitus: Tinder uudet ilmoitukset ja viestit...

Ap

Vierailija
9/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunnemyrskysi, koska olen itsekin ollut kaukosuhteessa sellaisen miehen kanssa, jolla oli tapana ikävän yllättäessä ostaa minulle lentoliput luokseen vaikka sitten vain pariksi päiväksi. Toiselle mantereelle.

Kun kyseessä oli kaukosuhde, me kumpikin tietysti olimme aina tavatessamme parhaimmillamme, näytimme hyvältä ja käyttäydyimme kuin unelmat. Meissä oli se ero, että minä olin tosissani ja mies ei. Tinderiä ei varmaan ollut vielä olemassa, mutta mies kyllä käytti muita kanavia ihan sujuvasti. Myöhemmin sain kuulla kaikenlaista, jota minun olisi ollut hyvä kuulla jo aiemmin, mutta en kai olisi sitä uskonut.

Minä panin välit poikki, kun mies jäi kiinni tilanteesta, jota hän ei pystynyt millään selittämään (kaiken lisäksi olin pari päivää aiemmin palannut hänen luotaan ja hän oli jo kuukausia taivutellut minua jättämään Suoomen ja muuttamaan luokseen). Olin liian vihainen ja loukkaantunut edes yrittääkseni puhua, mikä oli oman oloni kannalta oikein hyvä juttu. Itsekunnioitus nimittäin säilyi. Sain myöhemmin myös tyydytyksen tunteita, kun mies yritti houkutella minua takaisin useammankin kerran, mutten vastannut.

Kerää itsekunnioituksesi rippeet nyt heti ja yritä saada itsesi ymmärtämään se, että rakastuit mieheen, josta suuri(n) osa oli vain omaa kuvitelmaasi. Nyt sinuun sattuu myös se, että olit unelmoinut ihanasta tulevaisuudesta, jota ei enää olekaan luvassa. Yritä nähdä mies sellaisena kuin hän oikeasti oli: hänelle kelpasivat oikein hyvin muutkin naiset, siis ne, jotka kulloinkin olivat käsien ulottuvilla. Hänelle ihanat viikonloput kanssasi olivat ihania viikonloppuja, joiden lisäksi oli ihania viikonloppuja, iltoja, päiviä ja öitä muidenkin ihanien naisten kanssa.

Mokasit lähettämällä hänelle nyyhkykirjeen. Ei se merkitse hänelle yhtään mitään - usko pois, hän on saanut tuollaisia herkistyneitä rakkaudentunnustuksia pikaentisiltään ennenkin. Nyt tyrskit jonkin aikaa ja kärsit henkisistä vatsanväänteistä muutaman kuukauden, mutta lopulta otat opiksesi. Etkä kirjoita hänelle enää. Et oikeasti menettänyt mitään muuta kuin vielä jonkin aikaa ruusuisia kuvitelmia miehestä, jota oikeasti ei ollut olemassa.

Vierailija
10/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän todennäköisesti siirtynyt seuraavaan/seuraaviin. Luulitko oikeasti että olit ainoa?

Vierailija
11/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Vierailija
12/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinun rakkausviestissäsi taka-ajatuksena kuitenkin, että mies vastaisi yhtä herkästi takaisin, sanoisi poistavansa Tinderin jne? Vai oliko se todella vilpitön erohalu ja sellainen, että paluuta/keskustelua ei tulisi, vaikka mies vastaisikin?

Vierailija
13/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies paljonkin vanhempi?

Vai kyseessä märkäkorvainen poika.

Vierailija
14/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun lopettaa suhteen viestillä. Vastausta ei aina saa ja jos saa, sen tulemisessa voi kestää. Suhteet tulisi aina lopettaa kasvotusten tai jos se ei ole mitenkään mahdollista, edes puhelimessa puhuen. Seuraavan kerran ehkä muistat tämän. 

Vierailija
15/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit lähettämällä hänelle nyyhkykirjeen. Ei se merkitse hänelle yhtään mitään - usko pois, hän on saanut tuollaisia herkistyneitä rakkaudentunnustuksia pikaentisiltään ennenkin. Nyt tyrskit jonkin aikaa ja kärsit henkisistä vatsanväänteistä muutaman kuukauden, mutta lopulta otat opiksesi. Etkä kirjoita hänelle enää. Et oikeasti menettänyt mitään muuta kuin vielä jonkin aikaa ruusuisia kuvitelmia miehestä, jota oikeasti ei ollut olemassa.

Miksi oli moka kertoa hänelle mitä oikeasti ajattelen ja tunnen? En minä ainakaan ajattele niin. Olisiko mun pitänyt olla tylympi? Todeta vaan, että nyt riitti. Ei laittaa viestiä ollenkaan, olla vain menemättä sinne? Ehkä hän on oikeasti sellainen paskiainen kuin ajattelette hänen olevan, eikä mun "nyyhkykirje" merkitse hänelle yhtään mitään. Ehkä hän huvikseen ostelee niitä lentoja kaikille Tinder-tytöille. Mä voin silti olla oma itseni ja kirjoittaa hänelle nätisti. Se on ollut meidän tapa kommunikoida. Ja oikeasti toivon hänelle onnea ja rakkautta, hän on ihana mies. Hän kohteli minua aina hyvin ja hellästi, niin kuin varmaan niitä muitakin.  En mä ole yhteydessä hän enää, mä olen sanottavani sanonut ja yritän jatkaa eteenpäin.

Ap

Vierailija
16/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla mullakin oli Tinder puhelimessa pitkankin aikaa nykyisen tavattuani... se vaan jotenkin unohtui sinne. En kayttanyt sita, en edes muistanut etta kyseinen sovellus oli puhelimessani. Kerran sitten vaan huomasin sen ja samantein poistin. Etta oletko varma ettei sovellus ole vain hanellekin unohtunut puhelimeen?

Vierailija
17/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viestin lähettäminen oli aikuisen ihmisen teko, jonka avulla aloittaja sai itse asian jollakin tavalla päätökseen, eikä mikään moka.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
18/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo aikaisemmin ollut pitkässä suhteessa, niin tiedät kyllä, ettei terve mies pärjää pitkiä aikoja, siis muutamaa viikkoakaan, ilman naista eli miehellä oli varmasti sivusuhteita, joille hän satuili samalla tavalla kuin sinullekin. Ole onnellinen, että ne ruusunpunaiset silmälasit särkyivät ja tulit siinä samalla järkiisi. Nyt kirvelee, mutta siitä se nousu alkaa. Toivotaan, että löydät kunnon miehen, jolle olet oikeasti se tärkein.

Vierailija
19/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin saada rakkausviestiini jonkun vastauksen (hyvää jatkoa sullekin, heh), mutta niin naiivi en ole, että ajattelisin hänen lopettavan muiden naisten hakemisen ja deittailun viestini takia, ja meidän elävän yhdessä onnellisina elämämme loppuun asti. Vilpittömästi halusin tehdä tästä jutusta lopun hänen tinderöimisensä takia. Tunteeni häntä kohtaan syvenivät jokaisen tapaamisen myötä. Toisaalta hyvä, että putosin maan pinnalle nyt, enkä vuoden päästä.

Tällaiset suhteet lopetetaan nykyään viestillä. Lopputulema olisi ollut sama, vaikka olisin sanonut asiani puhelimessa. Näin se vain menee. Tai yleensähän miehet vain katoavat silloin, kun haluavat lopettaa suhteen, he eivät vaivaudu edes viestittämään.

Ap

Vierailija
20/45 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lennot seuraavaan tapaamiseen on jo hommattu, lähde silti, ihan vaan keskenäsi viikonloppureissulle ja ota AirBNBn kautta joku halpa kämppä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi