Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas koirani oli pakko viedä piikille tänään

Vierailija
14.07.2016 |

12 vuotias tanskandoggi. Ollut enemmän ja vähemmän heikkona viimeaikoina. Yön aikana oli takajalat menneet ja ulosteet eivät pysyneet sisällä. :'( vanha toki oli, mutta silti surettaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. <3

Vierailija
2/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu. Vieläkin kaipaan mun kaunista ja älykästä colliepoikaa vuosienkin jälkeen. Laita kuvia esille, niin tuntuu kuin olisi läsnä ja jotenkin mukana sun elämässä yhä. Pitkän elämän sai koirasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pistää mielen maahan. Kun ootte 12 vuotta toinen toisistanne huolehtinut, ja sitten se joka ei koskaan pahaa sanaa sanonut on poissa.

Vierailija
4/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen <3 Kyyneleet kertovat siitä, kuinka tärkeitä olette toisillenne olleet. Mutta hän, jolla on kykyä tuntea luontokappaletta kohtaan näin syvästi, tulee kokemaan tuon ilon uudelleenkin. Voimia ❤❤❤

Vierailija
5/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, oma 15-vuotias rakas kuoli viime vuonna :( Mulla on vieläkin sitä hirveän ikävä, varsinkin kun yhtäkkiä tulee mieleen ihan muuten vain. Eilen makasin sängyssä jalat koukussa ja yhtäkkiä tuli mieleen kuinka meidän pikkuinen aina tykkäsi tulla siihen jalkojen taakse makaamaan niin että pää oli reiden päällä. Eihän se mikään mukava asento ollut, mutta halusi olla lähellä. Itkettää ihan kun ajattelee.

Vierailija
6/6 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta on kunnioitettava ikä tanskandoggille. Teillä oli varmasti hyvä yhteinen elämä.  Menetin ensimmäisen koirani 4 vuotta sitten ja kyllä se kirpaisi pahasti. Muistele teidän hyviä hetkiä, suru kyllä ajan kanssa helpottaa. Ja toiset koirat, jos sulla on. Mulla oli onneksi ekan koiran poika ja nyt kun se vanhenee, on nuori koira siitä oppia ottamassa, niin että emme putoa tyhjän päälle, kun vanhan on aika siirtyä sateenkaarisillalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme