Voi nolo! Mulle tapahtui tänään yksi noloimmista asioista, mitä naisihmiselle voi käydä! Olin kassajonossa, ja tippui kanafilee lattialle :DDD
Mulla oli päällä sellanen selästä avoin mekko, joten ei voinut rintsikoita laittaa. Huomasin matkalla kauppaan, että se muovinen keskiosa niistä, siis se millä ne kiinnitetään toisiinsa, napsahti poikki. Päätin kuitenkin mennä käymäään kaupassa kun lähellä jo oli, ei olisi kannattanut. Olin varmaan aivan kirkkaan punainen kun se tajusin mikä siihen maahan lässähti :D
Kommentit (38)
Voih :D Voin vaan kuvitella. Nostitko sen ylös? :D
Kanafilee, rintsikat ja mekko... Ota tästä nyt tolkkua...
Voi eiii !! Myötätunnot sinne! Ite oon luopunut fileistä kesäks just kyseisestä syystä :D tosin noin pahasti ei oo kyl käyny :D
Vierailija kirjoitti:
Voih :D Voin vaan kuvitella. Nostitko sen ylös? :D
Nostin, mutta ensimmäinen ajatus oli että jatkan vain matkaani pokkana :D
Älä vaan sano, että oli hunajamarinaadi? *myötähäpeä*
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Kananfilee=itsekiinnittyvät rintaliivit, joissa on vain siis ne kuppiosat, jotka näyttävät kananfileeltä, siitä nimi
Ai siis mikä muovinen keskiosa, ja jolla kiinnitetään mitkä? (Rintsikoitahan sinulla ei ollut?)
Ja tarkoitatko kanafileellä... mitä?
Sori kun en vaan tajunnut. :D
Ei varmaan kannata kuitenkaan paistaa sitä enää. Biojätteeseen sitten kotona.
Ai sinultako se file tippui? Grillasin sen kotona, oli todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voi eiii !! Myötätunnot sinne! Ite oon luopunut fileistä kesäks just kyseisestä syystä :D tosin noin pahasti ei oo kyl käyny :D
Olen kohta 50 v. En tiennyt että nykyään topataan kananfileillä. Ennen ritti tennissukat tai pumpuli
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSElaqu-2oMIe1n-wn…
Tällaiset, miten joku ei tiedä? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 50 v. En tiennyt että nykyään topataan kananfileillä. Ennen ritti tennissukat tai pumpuli
Ei niillä topata mitään, ne on kuin rintaliivit, mutta ilman olkaimia ja takaosaa
Täh?