Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on kun ihmiset ei vastaa sähköposteihin (tori.fi)
14.07.2016 |
Ensin kyselevät onko tavara vielä myynnissä ja tarjoutuvat ostamaan, mutta kun lähetän viestiä takaisin, ei niistä kuulukaan enää mitään. Alan epäillä, että sähköpostissani on jotain vikaa kun jo viisi viimeisintä ostajaehdokasta kadonnut kuin pieru saharaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen myös miettinyt onko s-postissani jotain vikaa kun ihmiset eivät vastaa viesteihini Tori.fi:ssä.
Olen lähettänyt monta viestiä jossa ilmaisen haluni ostaa myytävän tuotteen mutta en saa minkäänlaista vastausta. Ja aivan normaaleja, asiallisia ja kohteliaita viestejä olen lähettänyt.
Olisi mielestäni korrektia vastata edes jotain vaikka tuote olisikin jo myyty tai luvattu jo toiselle. Viimeksi lähetin viestin eräästä korusta jonka olisin halunnut ostaa. Kun ei vastausta kuulunut ja ilmoitus oli edelleen netissä, lähetin viestin uudelleen. Siltikään ei mitään. Ilmoitus oli vielä pari viikoa netissä kunnes katosi. Todella outoa. Olisi myyjä mielestäni voinut jonkun pienen viestin lähettää vaikka olisi esim.vain unohtanut poistaa ilmoituksen myytyään tuotteen.