Onko tavistenkin parisuhteissa yleensä ainakin alussa himoa
Ei mietitä sängyssä vierasta? Ihan oikeasti halutaan ehkä eniten maailmassa juuri häntä jonka kanssa ollaan sängyssä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisten parisuhteessa? Verrattuna keihin? Siis......
kauniisiin ja haluttuihin
Tavis voi olla haluttu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavikset joutuvat tyytymään siihen mitä saavat, joten ei, ei ole yleensä himoa.
Siis mitä nää tavikset on?
Minä en ole kaunis mutta kai viehättävä ja seksikäs. Tottakai tunnen onko seksikumppani himokas. Ja juurikin minuun. En siedä suorittavaa jyystää. Pitää olla oikeaa kemiaa. Ja se on mahdollista vain, kun on läsnä juuri sen henkilön kanssa.
Tottakai tavikset eli minä tunnen himoa. Enemmän kyllä suhteen alussa kuin nyt 20 v jälkeen.
En voisi sietää että mies haaveilisi jostain toisesta minun kanssani. Se on vain säälittävän ihmisen merkki. Sellainen ihminen ei osaa oikeasti kokea himoa ja halua
Lisään vielä. Joskus n 25 v mulla oli yksi tapailusuhde. Ihan komea nuori mies. Mutta sillä oli lista mitä unelmanaiseni/elämäni on. Älytöntä. Ulkonäköä, ulkoisia seikkoja, rahaa ym. Sängyssä suorittaja. Luuli varmaan olevansa hyvä. Sitten keskeytin kesken komean yhdynnän. Sanoin, etten siedä tällaista suorittamista. Ja mies ulos kämpästä lopullisesti.
Ainoa kerta jolloin huomasin, ettei ihminen vaan osaa heittäytyä. Himo on kiinni päästä. Kaikki ei vaan pysty oikeaan elämään ja tunteisiin.
Mitään tekemistä sillä ei ole kauneuden tai taviksena olemisen kanssa.
Siis mitä nää tavikset on?
Minä en ole kaunis mutta kai viehättävä ja seksikäs. Tottakai tunnen onko seksikumppani himokas. Ja juurikin minuun. En siedä suorittavaa jyystää. Pitää olla oikeaa kemiaa. Ja se on mahdollista vain, kun on läsnä juuri sen henkilön kanssa.
Tottakai tavikset eli minä tunnen himoa. Enemmän kyllä suhteen alussa kuin nyt 20 v jälkeen.
En voisi sietää että mies haaveilisi jostain toisesta minun kanssani. Se on vain säälittävän ihmisen merkki. Sellainen ihminen ei osaa oikeasti kokea himoa ja halua