Apua! Söin pari vuotta vanhan pakasteaterian :(
Voi nyt v*ttu. Ostin tänään kaupasta tollasen mikrossa lämmitettävän pakasteaterian. Huomasin vasta sen syötyäni, että parasta ennen -päiväys on mennyt jo reilut pari vuotta sitten. Joo, en huomannut kaupassa katsoa, eipä tullut mieleen että ne nyt NOIN vanhoja ruokia myisi. Tässä nyt sitten odottelen että tuleeko ruokamyrkytystä :( Toi nyt ei onneksi mitään lihaa/kanaa/kalaa sisältänyt.
Kommentit (9)
Oletko varma ettei ollut valmistuspäivä?
Joo, meen huomenna kauppaan pakkauksen ja kuitin kanssa. Saa siitä varmaan rahat takaisin ainakin. Ap.
Ei hätää, jos sinun testamenttisi on tehty, etkä halua muuttaa sitä.
Ihan hyvin voi kyllä olla noin vanha, minä olen välillä kaupassa hyllyttämässä ja pakasteiden päiväyksiä ei kyllä koskaan katsota. Inventaarioissakaan kukaan ei jaksa alkaa tutkimaan jokaisen tuotteen päivää, koska siinä tulee muutenkin tosi kylmä. Vie vain takaisin niin osaavat sitten tarkistaa ne loputkin ettei myydä vanhaa tavaraa.
Tuskinpa siitä mitään tulee, mutta miten et muka mausta huomannut?
on se pakkasessa säilynyt. Maku ym ehkä kärsinyt. Nou hätä :)
toivottavasti kauppa hyvittää muullakin tapaa kuin antamalla rahat takaisin, onhan tuo nyt todella noloa!
myyjä
Juu ei ole valmistuspäivä, ihan selkeesti siinä lukee "parasta ennen". En kyl huomannut maussa mitään erikoista, joten ehkä tuo ei ollut pilaantunut. Mutta ajatuksena aika inhottava. Noh, tästä lähtien kyllä tulee katsottua päiväykset. Yleensä katsonkin, mutta nyt olin töistä tullessa niin väsynyt että nappasin vaan mukaan kaupasta.
No viepä se kansi edes kauppaan takaisin ja reklamoit siitä. Luulisi jotain tulevan vastaan, jos noin vanhaa kerran möivät.