Miksi jonkun homous kiinnostaa monia miehiä?
Oletettavasti vielä ihan heteromiehiä, mikä siinä on että pitää kysyä joltain onko se homo? Tuskin heterot saa kysymyksiä "ootko sä hetero"? Naiset harvoin kysyy ja jos kysyykin niin kyseessä on joku alimman tason wt-muija. Oikeesti se on tosi tyhmää kysyä.. Jos tyyppi haluaa tuoda 'sen' ilmi niin osaa se kertoa jos haluaa.
Etenkin jos ei tunne koko ihmistä vaan on hetken samassa porukassa, on seksuaalisen suuntautumisen kysyminen outoa ja jonkun mielestä jopa loukkaavaa.
Vaikka tyyppi olisi "homon oloinen" niin ei se välttämättä halua puhua aiheesta. Luulisi että vuonna 2016 kaikki saa olla sitä mitä on ja ei erikseen tartteis kysyä joltain onko se homo, mitä väliä?
Kiinnostais vaan tietää mitä sillä tiedolla homo utelija tekee? Jos mä puolitutun kaverille kertosin olevani homo niin saanko turpaan vai pahan mulkaisun sekä totaalisen eristämisen vai kuinka mulle kävisi? Ja siihen kysymyksen perään on turha sanoa "että joo ei mua haittaa jos oot" wtf?? Viimestään siinä vaiheessa tyhmäkin tajuaa että tolle tyypille ei ainakaan kannata kertoa mitään, naurettavaa sanoa "ei mua haittaa" koska nykysuomessa valtaosa hyväksyy/suhtautuu neutraalisti eikä tarvitse erikseen sanoa olevansa "suvaitsevainen" homoja kohtaan :D Voisi verrata siihen jos joku valkoihoinen sanoo tummaihoiselle että "en ole rasisti ja annan aina rahaa punaiselle ristille nälänhätiä varten"
Kommentit (40)
Eihän se mitenkään kivaa ole, kun tullaan utelemaan niin henkilökohtaisia asioita ilman vähääkään tuntemista. Se on epäkorrektia, heillä ei ole siihen oikeutta, muttamutta. Itse olen ottanut sen asenteen, että siinähän kyselevät. Olenhan sinut minäni kanssa ja kyseinen tilanne on oikein oiva kääntää siihen, että voit auttaa jotakuta ymmärtämään paremmin ja näin edistät pala kerrallaan yhteiskuntamme arvoja ja asenteita. Sitä työtä meinaan piisaa vielä vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Koska suuri osa miehistä on putkiaivoisia idiootteja.
Kompaan tätä!
en tiiä.musta tuntuu että heteromiehet jotenkin ahdistuu ja ajattelee että mitäköhän toikin homo musta ajattelee, eikai se vaan halua mua seksuaalisesti tai jotain? oon siis nainen mutta näin olen ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
en tiiä.musta tuntuu että heteromiehet jotenkin ahdistuu ja ajattelee että mitäköhän toikin homo musta ajattelee, eikai se vaan halua mua seksuaalisesti tai jotain? oon siis nainen mutta näin olen ajatellut.
Ap tässä (tiedän, vietän liikaa aikaa täällä :D) nyt pitää sanoa sen verran että olen 'tavallaan' kaapissa eli puolitutut ei tiedä mun homoudesta ja eivätkä voi ajatella mitä toi homo musta ajattelee.
Vähän aikaa sitten jouduin uteluiden kohteeksi ja onnistuin jotain selittämään sit menin tilanteesta pois niin eikö vaan utelija seurannut minua ja istui vieläpä viereen ja sössötti että "ei mua haittaa jos joku on homo" että jos olisi kokenut minut ahdistavana tuskin olisi viereen istunut, se oli vieläpä naimisissa oleva perheellinen mies eikä mikään piilohomo.
Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi josta tuli mieleen että haluan kertoa jos vaikka joku heteromies lukee niin ette te ole komeita homojen mielestä, toki aina on poikkeuksia homoissakin mutta itse pidän heteroita ulkoisesti vähän ällön puoleisena.. sit sekin et täällä missä asun kaikilla on melkein kaljamaha, muijat valittaa kun eivät edes hampaita pese sekä suihkussa käynti unohtuu liian usein joten heteromies on mun mielestä 0/5
Mua vaan oikeasti ärsyttää kun en mä halua puhua mun homoudesta kellekään ja kun tiedän että valtaosa ihmisistä on niin teennäisiä ja jos kertosin olevani homo, niin olisin tyyliin aina "se yks homo, kyllä te tiedätte ketä tarkotan" noin mut tiedettäs aina kylillä, en olisi enää henkilö x vaan se yks homo :/
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ajatellut ettei saisi kysyä. Vastaan aina kyllä.
Mulla on itsesuojeluvaisto. Täällä missä mä asun moni on saanut turpiinsa sen takia kun niitä epäilty baarissa homoks. Siinä yks syy miksi todellakin haluan pitää matalaa profiilia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä (tiedän, vietän liikaa aikaa täällä :D) nyt pitää sanoa sen verran että olen 'tavallaan' kaapissa eli puolitutut ei tiedä mun homoudesta ja eivätkä voi ajatella mitä toi homo musta ajattelee.
Vähän aikaa sitten jouduin uteluiden kohteeksi ja onnistuin jotain selittämään sit menin tilanteesta pois niin eikö vaan utelija seurannut minua ja istui vieläpä viereen ja sössötti että "ei mua haittaa jos joku on homo" että jos olisi kokenut minut ahdistavana tuskin olisi viereen istunut, se oli vieläpä naimisissa oleva perheellinen mies eikä mikään piilohomo.
Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi josta tuli mieleen että haluan kertoa jos vaikka joku heteromies lukee niin ette te ole komeita homojen mielestä, toki aina on poikkeuksia homoissakin mutta itse pidän heteroita ulkoisesti vähän ällön puoleisena.. sit sekin et täällä missä asun kaikilla on melkein kaljamaha, muijat valittaa kun eivät edes hampaita pese sekä suihkussa käynti unohtuu liian usein joten heteromies on mun mielestä 0/5
Mua vaan oik.easti ärsyttää kun en mä halua puhua mun homoudesta kellekään ja kun tiedän että valtaosa ihmisistä on niin teennäisiä ja jos kertosin olevani homo, niin olisin tyyliin aina "se yks homo, kyllä te tiedätte ketä tarkotan" noin mut tiedettäs aina kylillä, en olisi enää henkilö x vaan se yks homo :/
Minä pidän homomiehistä, koska te olette lähes poikkeuksetta paremman näköisiä ja paremmassa kunnossa kuin heteromiehet. Te olette usein mukavia, viehättäviä ja ystävällisiä ja silmänruokaa monille meille heteronaisille. (Kaikki me emme arvosta kaljamahamiehiä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan oikeasti ärsyttää kun en mä halua puhua mun homoudesta kellekään ja kun tiedän että valtaosa ihmisistä on niin teennäisiä ja jos kertosin olevani homo, niin olisin tyyliin aina "se yks homo, kyllä te tiedätte ketä tarkotan" noin mut tiedettäs aina kylillä, en olisi enää henkilö x vaan se yks homo :/
Ja sen lisäksi et olisi ikinä turvassa heteromiesten seksinvonkaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ajatellut ettei saisi kysyä. Vastaan aina kyllä.
Mulla on itsesuojeluvaisto. Täällä missä mä asun moni on saanut turpiinsa sen takia kun niitä epäilty baarissa homoks. Siinä yks syy miksi todellakin haluan pitää matalaa profiilia. Ap
Suosittelen asuinpaikaksi Helsinkiä, koska täällä valtaosa ihmisistä ymmärtää, että homoseksuaaleiksi synnytään.
Vierailija kirjoitti:
tuokin on sairaus josta voi parantua, hae apua!
miten ja mistä sitä apua saa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä P-Savossa jokainen mies, jotka viettävät vähänkään aikaa peilin edessä ja liiku naisen kanssa, saavat kuulla jatkuvasti tuota samaa.
Tuossa on ristiriita. Mitä jos mies on kävelyllä vaimonsa kanssa, haukutaanko sitä silti homoks?
sdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä P-Savossa jokainen mies, jotka viettävät vähänkään aikaa peilin edessä ja liiku naisen kanssa, saavat kuulla jatkuvasti tuota samaa.
Tuossa on ristiriita. Mitä jos mies on kävelyllä vaimonsa kanssa, haukutaanko sitä silti homoks?
Ei. Ymmärsin, että tuossa haetaan takaa sitä, että jos mies panostaa ulkonäköönsä, mutta ei ole parisuhteessa tai muuten liiku naisten kanssa, ajatellaan hänen olevan homo tai HINTTI niinkuin ne juntit siellä sanoo. Tiedän, koska itsekin + 20 000 asukkaan paikkakunnalta kotoisin ja jos on jollain tapaa erilainen, saattaa joutua pilkan kohteeksi.
Sano seuraavan kerran kysyjälle näin "ootko sä ihastunu muhun vai miksi haluat tietää?" veikkaan että kysyjällä menee sitten jauhot suuhun ja saat olla rauhassa
Miehiä kiinnostaa teoreettinen pervous. Lisäksi he luulevat homon haluavan kaiken aikaa. He miettivät, kelpaisivatko ja kiihottuisivatko.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa teoreettinen pervous. Lisäksi he luulevat homon haluavan kaiken aikaa. He miettivät, kelpaisivatko ja kiihottuisivatko.
Tuo on yksi inhottavammista stereotypioista että homo haluaa seksiä koko ajan ja mies kuin mies kelpaa. Totuus on että ei halua ja 90% homoista on todella ronkeleita että siinä ei "bi-curious" heteroäijällä ole paljoa toivoa päästä kokeilemaan homoseksiä, koska usein ne ukm haluaa kokeilla sellaisen söpön nuoren ja hoikan bottomin kanssa ja niillä on paljon valinnanvaraa valita homoista :)
Tuo on varmaan se ihmistyyppi jota vaan kiinnostaa muiden asiat ja jolla ei ole kunnollista omaa elämää ja pikkukaupungeissa jonkun 'homous' on vielä ihmettelyn aihe. Sun ei ole pakko kertoa sitä kellekään, joku ehdotti helsinkiin muuttoa jota kompaan koska siellä jonkun homous ei ole ihmettelyn aihe ja löydät helpommin kumppanin jonka kanssa voit jopa kävellä käsikädessä ilman homohuutelua
Mulla sama tilanne just äsken mun miehen kans. Se ei vaan osaa ja luulee et osaa. Puhuminen ei auta kun hän luulee silti että tietää kyllä miten naisen kanssa ollaan...
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitenkään kivaa ole, kun tullaan utelemaan niin henkilökohtaisia asioita ilman vähääkään tuntemista. Se on epäkorrektia, heillä ei ole siihen oikeutta, muttamutta. Itse olen ottanut sen asenteen, että siinähän kyselevät. Olenhan sinut minäni kanssa ja kyseinen tilanne on oikein oiva kääntää siihen, että voit auttaa jotakuta ymmärtämään paremmin ja näin edistät pala kerrallaan yhteiskuntamme arvoja ja asenteita. Sitä työtä meinaan piisaa vielä vuosikaudet.
Yleensä kyselijät on juntteja pahimmasta päästä niin en itse ainakaan tuhlaisi aikaa niiden kanssa puhumiseen koska ei ne vaan tajuis
Koska suuri osa miehistä on putkiaivoisia idiootteja.