Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat ja koirat kyllä todella haisee

Vierailija
14.07.2016 |

Lemmikinomistajat ei vaan haista enää lemua

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kissa, jonka turkki tuoksuu siltä, missä on maannut. Siskon poikaystävä epäili joskus kissan heillä hoidossa ollessa, että suihkuttelen kissaani hajuvettä, kun olen niin turhamainen. Kissa tykkää maata puhtaiden pyykkien päällä, jos unohdan ne vartioimattomana näkyville. Samoin menee ensimmäisenä tyynyn päälle makaamaan, kun olen vaihtanut puhtaat tyynyliinat. Kollilla onkin nykyään oma tyyny, johon vaihdan tyynyliinan samalla kun omani.

Edellinen kissani oli narttu ja sen maha tuoksui oikesti vanilijalta. Epäilin olevani kissauskontoon hurahtanut ja haistavani mitä haluan, mutta kun selvitin asiaa, sille olikin ihan looginen selitys: narttukissojen nisät tuoksuu maidolta, jotta pennut löytää ne paremmin :-)

Olen joskus jollain baarijatkoilla silitellyt sellaisen nuoren miehen päätä, joka ei ollut peseytynyt kunnolla noin kuukauteen. Oli siis omien sanojensa mukaan käynyt suihkussa, mutta ei ollut esim. tukkaansa pessyt shampoolla. Muistin edelleen kuinka heppu tuoksui/haisi eläimelle ja sanoinkin sen hänelle. Oli siis sellainen ison märän koiran haju. Ihminenkin siis alkaa haista märälle koiralle, kun jättää shampoot pois karvansa pesusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla