Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa uuden työpaikan työhöntulotarkastukseen! onko niillämun tiedot siellä?

Vierailija
14.07.2016 |

Siis onko uusi työnantaja lähettänyt tietoni, että "Pirkko on sitten tulossa työhöntulotarkastukseen"... vai kun varaan ajan niin sanonko vain sen uuden yrityksen nimen että tänne olen menossa töihin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uusi työnantajasi on ilmoittanut tietosi, ehkä ei. Jollei ole, ajanvarauksessa kyllä kysellään työsuhdetietosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työnantaja ilmoittanut tietojasi sinne. Ihan itse pitää ilmoittaa ja kertoa myös, minne on menossa töihin ja mihin tehtävään.

Vierailija
4/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siltä työantajalta, tietänee paremmin.

Vierailija
5/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työnantaja ilmoittanut tietojasi sinne. Ihan itse pitää ilmoittaa ja kertoa myös, minne on menossa töihin ja mihin tehtävään.

No ei minun kyllä nykyisessä työssäni tarvinnut ite mitään ilmoittaa. Tosin siellä ei ollut mitään työhöntulotarkastusta työsuhteen alussa.

Vierailija
6/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo vaijea asia ole. Soitat ja sanot " Maija Mehiläinen tässä hei. Varaisin aikaa työhöntulotarkastukseen. Työpaikkani ja työnantajani on se ja se". Ei ole kuule yhtään tuon vaikeampaa.

Vierailija
7/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako huumetesti ..?

Vierailija
8/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ollut nelisen vuotta töissä ennen kuin menin työhöntulotarkastukseen. Olin kuvitellut, että sinne tulee kutsu ja sitä sitten odotin. Jossain vaiheessa sitten sattumalta kuulemistani puheista ymmärsin, että aika pitää itse varata. Hitto, kun sitä on pihalla kaikesta! Tai oikeastaan työpaikalla perehdytyksestä vastaavat ovat pihalla.

Vierailija
9/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työnantajaltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan