Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkikehä?

28.02.2006 |

Onko kellään käytössä " 70-luvun suosikkia" , leikkikehää?

Itse ajattelin, että se voisi olla kätevä suojaamaan lattialla pötköttelevää vauvaa isomipien sisarusten (4- ja 5-v.) temmellykseltä.

Tykkään pitää vauvaa mieluummin lattialla (tai sylissä) kuin sitterissä, ja nyt kun isommat mennä juoksentelevat ympäriinsä tuntuu, etteivät he ehkä aina muista varoa pientä pötköttelijää.. (Toisaalta muistan itse kauhistelleeni lapsuuteni valokuvista " häkissä olemista" ... :-) Niin se mieli voi kummasti muuttua!)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävarma leikkikehän hankinnasta niin kannattaa kokeilla matkasänkyä leikkikehänä. Varsinaiset leikkikehät ovat uutena kalliita, käytettyjä voi tosin saada kivaan hintaan. Matkasänky on kuitenkin halvempi ja monikäyttöisempi vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan käytössä .

Meillä pelkäsin tytön jäävän koiran tallomaksi ja ostin käytetyn leikkikehän. Se oli puinen ja siinä ei ollut pohjaa. Lattialle laitoin paksun täkin ja pinnasängyn pehmusteita laitoihin kun tunki aina koipensa rakoihin ja sitten harmitti ja lujaa...!

Tyttö viihtyi siellä kunnes oppi likkumaan .

Hänellä oli siellä oma leikkialue jossa välillä saattoi ottaa pienet torkut kesken leikkien. Mitä sitä turhaan toista siirtämään kun tyytyväisenä kerran siellä nukkui.

Suosittelen leikkikehää,mutta osta tarpeeksi suuri.

Kun sille ei ole enään käyttöä siitä pääsee nopsaan eroon ja saa vielä ihan hyvän hinnankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse edes ostaa; vanhemmillani oli vielä tallessa se leikkikehä, jossa itse vauvana pötköttelin!!!

Täytyypä ottaa taas käyttöön yli 30 vuoden jälkeen... :-)