Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kun kerran eläessäni törmännyt fisunaiseen eli johtopäätös suomalaisilla naisilla on puhtaat pimpit ja hygienia kunnossa. Hyvä naiset, 10 pistettä ja papukaijamerkki täältä :)

Vierailija
22/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä myöskään maistu.

On kuulema niin hyvän tuoksuinen ja makuinen, että meinaa itse asia unohtua, kun sitä on niin mukava tuoksutella ja maistella.

Useammalta uroolta on tämä fakta kuultu! Tietysti kahdenkesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kun kerran eläessäni törmännyt fisunaiseen eli johtopäätös suomalaisilla naisilla on puhtaat pimpit ja hygienia kunnossa. Hyvä naiset, 10 pistettä ja papukaijamerkki täältä :)

Mitä mielestäsi saavutit perseennuolentaviestilläsi😂 ?

Vierailija
24/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kala haisee, niin lekurille sassiin, alapää on tulehtunut.

Vierailija
25/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielestäsi saavutit perseennuolentaviestilläsi😂 ?

Tajuatko pelle, että se on faktaa. Miksi valehdella, luulen että naisilla on hyvin homma näpissä hygienian suhteen. Se on hyvä juttu, toki jos olet joku naisia vihaava idiootti ei heistä saa sanoa mitään positiivista vaikka se olisi totta, eikö niin?

Vierailija
26/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nykyisin sheivaan ja olen pääsdyt härskin sillin tuoksusta. Voi huoletta nuolaista sormia madturboidessa. Eikä mieskään pidä makua ja hajua vadtenmielisenä. Pieni ruutu, isot virheet. Eikä tämä Lumiani anna korjata muuten kuin pyyhkimällä kaikki takaisinpäin pois.

Vierailija
27/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni on sisäreiteen tatuoitu simpukka. Kun painan korvani sitä vasten haistan meren.

Vierailija
28/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki rupea haisemaan ties mille jos ei pidä hygieniasta huolta, lisäksi suositellaan nukkumista alasti että vehkeet tuulettuisi, sekin jeesaa kuulemma.

Vierailija
29/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi läski ukko, jonka vehjettä jouduin suurennuslasilla etsimään vatsaläskien seasta, kun se nysä viimein löytyi, se haisi eltaantuneelta ja bakteeriseltä. Keltainen kerrostuma päällä jotain töhnää. Oli pakko oksentaa ja juosta ulos. En pystynyt hommiin,vaikka äijä maksoi Louis Vuittonit ja Cuccin kengät sekä 2000 euroa etukäteen

Vierailija
30/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise kalalle mutta jollekin muulle pahalle. Antibiootit autto 3 viikkoa

Vierailija
31/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nr usein nussivat vaan haisee alakerrasta

Vierailija
32/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen tottunut kalastajana sillin hajuun ☺

Vierailija
33/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsä täältä pillua saa tuolla keinolla ainakaan

Vierailija
34/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise. Ennen haisi, mutta nykyään käytän poontos the pussy mint -raikastetta. N34

Vierailija
35/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossta löytyy  tuote esittely käyttämääni raikasteeseen. Suosittelen.

https://search.yahoo.com/search;_ylc=X3oDMTFiN25laTRvBF9TAzIwMjM1MzgwNz…-?p=poontos+the+pussy+mint&fr=yfp-t-728&fp=1&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8

Vierailija
36/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillu haisee (tuoksuu) tuoreella patongille (ei tonnikala).

Vierailija
37/37 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun söin sipulia, niin selvästi se haju siirtyi alakertaan vaikka pesin 2-4 krt/vrk ja  lisäksi suihku/sauna, toki  se lakkasi jätettyä sipulin pois. Sipulin ystävänä saattaisin tykätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi