Haiseeko vaginasi kalalle?
Kommentit (37)
Ei, eikä myöskään maistu.
On kuulema niin hyvän tuoksuinen ja makuinen, että meinaa itse asia unohtua, kun sitä on niin mukava tuoksutella ja maistella.
Useammalta uroolta on tämä fakta kuultu! Tietysti kahdenkesken.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kun kerran eläessäni törmännyt fisunaiseen eli johtopäätös suomalaisilla naisilla on puhtaat pimpit ja hygienia kunnossa. Hyvä naiset, 10 pistettä ja papukaijamerkki täältä :)
Mitä mielestäsi saavutit perseennuolentaviestilläsi😂 ?
Jos kala haisee, niin lekurille sassiin, alapää on tulehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kun kerran eläessäni törmännyt fisunaiseen eli johtopäätös suomalaisilla naisilla on puhtaat pimpit ja hygienia kunnossa. Hyvä naiset, 10 pistettä ja papukaijamerkki täältä :)
Mitä mielestäsi saavutit perseennuolentaviestilläsi😂 ?
Tajuatko pelle, että se on faktaa. Miksi valehdella, luulen että naisilla on hyvin homma näpissä hygienian suhteen. Se on hyvä juttu, toki jos olet joku naisia vihaava idiootti ei heistä saa sanoa mitään positiivista vaikka se olisi totta, eikö niin?
Ei enää. Nykyisin sheivaan ja olen pääsdyt härskin sillin tuoksusta. Voi huoletta nuolaista sormia madturboidessa. Eikä mieskään pidä makua ja hajua vadtenmielisenä. Pieni ruutu, isot virheet. Eikä tämä Lumiani anna korjata muuten kuin pyyhkimällä kaikki takaisinpäin pois.
Tyttöystävälläni on sisäreiteen tatuoitu simpukka. Kun painan korvani sitä vasten haistan meren.
Eiköhän kaikki rupea haisemaan ties mille jos ei pidä hygieniasta huolta, lisäksi suositellaan nukkumista alasti että vehkeet tuulettuisi, sekin jeesaa kuulemma.
Kerran yksi läski ukko, jonka vehjettä jouduin suurennuslasilla etsimään vatsaläskien seasta, kun se nysä viimein löytyi, se haisi eltaantuneelta ja bakteeriseltä. Keltainen kerrostuma päällä jotain töhnää. Oli pakko oksentaa ja juosta ulos. En pystynyt hommiin,vaikka äijä maksoi Louis Vuittonit ja Cuccin kengät sekä 2000 euroa etukäteen
Ei haise kalalle mutta jollekin muulle pahalle. Antibiootit autto 3 viikkoa
Kyllä nr usein nussivat vaan haisee alakerrasta
Minä ainakin olen tottunut kalastajana sillin hajuun ☺
Vierailija kirjoitti:
Etsä täältä pillua saa tuolla keinolla ainakaan
Ei haise. Ennen haisi, mutta nykyään käytän poontos the pussy mint -raikastetta. N34
Tossta löytyy tuote esittely käyttämääni raikasteeseen. Suosittelen.
https://search.yahoo.com/search;_ylc=X3oDMTFiN25laTRvBF9TAzIwMjM1MzgwNz…-?p=poontos+the+pussy+mint&fr=yfp-t-728&fp=1&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8
Mun pillu haisee (tuoksuu) tuoreella patongille (ei tonnikala).
Kun söin sipulia, niin selvästi se haju siirtyi alakertaan vaikka pesin 2-4 krt/vrk ja lisäksi suihku/sauna, toki se lakkasi jätettyä sipulin pois. Sipulin ystävänä saattaisin tykätä.