Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut KonMarin?

marittaja
14.07.2016 |

Siinäpä se. Oletko jo lukenut KonMarin, vai aiotko lukekaan?

Keskustelua: Jos olet, miksi luit? Miten kirja sinuun vaikutti? Vaikuttiko mitenkään? Muille: ärsyttääkö koko "maritusmania"?

Oletko lukenut KonMarin?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei.

Vierailija
2/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ei. En ihan tarkkaan edes tiedä marituksen ideaa, mutta en edes usko olevani kohderyhmää. Ostan aina vaan tarpeellisia asioita eikä mulla oo mitään ongelmaa päästä eroon turhasta tavarasta. Osaan myös pitää kotini järjestyksessä ilman minkään kirjan lukemista. Tää koko homma taas haisee somen aikakauden massahysterialta eikä mua kiinnosta alkaa sitä toteuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut enkä aio lukea. Olen siisti ja järjestelmällinen ihminen luonnostani, enkä tarvitse tuollaisia ohjekirjoja.

Vierailija
4/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja sulattelen asiaa toistaiseksi. Kotini vaatisi suuren raivaamisen ja viehätyin hänen ajatuksistaan, mutta olen todennäköisesti niin saamaton, etten saa aikaan mitään.

Vierailija
5/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään, kuullut siitä jo ihan liikaa hysteeristä kälätystä.

Vierailija
6/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lukea, silkasta uteliaisuudesta, kunhan joskus saan kirjan käsiini. Kirjastossa on pitkä jono, kierrätyshyllyssä ei ole tullut vastaan. Omaksi en aio ostaa.

Vierailija
7/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kohua vähän villoja.

Selailin, mutta totesin köykäiseksi. Ei raivaamiseen tarvita mitään itämaista filosofiaa. Esim. Elina Alasentien Joka kodin raivausopas toimii paljon paremmin suomalaiselle.

Vierailija
8/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin puoleenväliin, kuuntelin Youtubesta kokonaan KonMarin ja Spark Joyn. Olen aika järjestelmällinen ja ostan vain hyvää tavaraa, mutta 30 vuodessa on muuta kautta tullut jos jonkinlaista käsityötarviketta, kirjaa yms. Pidän aika niukasta ja väljästä sisustuksesta, joten KonMarin innoittamana olen saanut skarpattua kotia. 

Vierailija
9/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omana tuo kirja. Oli ihan hyödyllinen luettava, kun olen aika epäjärjestelmällinen. 

Vierailija
10/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin e-kirjana. Hyvä teos, vaikutti, kiitän käsilaukkuani. Tykkäsin just kaikesta siitä "oudommasta" :)

Vierailija
11/12 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luin silkasta uteliaisuudesta, mutta oli kyllä herättävä lukukokemus. Siis oikeasti herätti jostain koomasta. :o

Vierailija
12/12 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkääkään, kuullut siitä jo ihan liikaa hysteeristä kälätystä.

Niin, kälätystä niiltä jotka ei edes ymmärrä koko metodia saati noudata sitä. Ne "oikeat" ei pidä asiasta mölyä. Ja vaikka pitäisikin niin sehän olis vähän niinku "Luin leffa-arvostelun mutta kriitikko ei tykännyt elokuvasta joten eipä tarvitse katsoa sitä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi