Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä Iittalan Esssence-lasit menneet tosi helposti rikki?

Vierailija
14.07.2016 |

Mulla meni yksi rikki ihan vain tiskatessa, en kyllä ostaa enää noita. Tosi kalliita käyttöikäänsä nähden.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, saimme häälahjaksi eivätkä kestäneet kauaa. Ostin tilalle Senta-sarjan laseja jotka ovat helpommin pestäviä  eivätkä kaadu käytössä niin helposti.

Vierailija
2/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on jokaista mallia tusina, käytetty paljon ja pesty aina koneessa. Kaikki ehjiä yli kymmenen vuoden jälkeen. Tosin hankittiin lasit heti kun tulivat markkinoille eli ehkä valmistusprosessia on jossain vaiheessa heikennetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, saimme häälahjaksi eivätkä kestäneet kauaa. Ostin tilalle Senta-sarjan laseja jotka ovat helpommin pestäviä  eivätkä kaadu käytössä niin helposti.

Mä päätin, että haen uudet Ikeasta seuraavalla reissulla... Harmi sinänsä, mä muistan, kun nuo Essence-lasit tulivat, ja ihastuin niihin tosi paljon. Haaveilin niistä monta vuotta. Ostimme alkuun 4 kpl valkoviinilapseja ajatuksena hankkia myöhemmin lisää, mutta aikamoista rahanhaaskuuta tuo kyllä on.

Ap

Vierailija
4/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vuosia olleet käytössä ja käytetään paljon, pestään koneessa. Yhtään ei ole hajonnut. Olleet käytössä yli 10 vuotta.

Vierailija
5/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä on jokaista mallia tusina, käytetty paljon ja pesty aina koneessa. Kaikki ehjiä yli kymmenen vuoden jälkeen. Tosin hankittiin lasit heti kun tulivat markkinoille eli ehkä valmistusprosessia on jossain vaiheessa heikennetty.

Voi olla juuri noin, että laatu on heikentynyt! Mun mielestä lasin ei pitäisi mennä ihan normaalissa tiskauksessa rikki. En muista, miten se toinen lasi rikkoutui.

Ap

Vierailija
6/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin vuosia olleet käytössä ja käytetään paljon, pestään koneessa. Yhtään ei ole hajonnut. Olleet käytössä yli 10 vuotta.

Voi olla juuri niin kuin kakkonen sanoi: laatu on heikentynyt.

Ap

Vierailija
7/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia myös. Me ostimme myös kun tulivat kauppoihin, yksi meni rikki kun käsin kuivasin, siis sillai hellästi. Koneessa yleensä pesimme vaikka niissä taisi olla käsinpesusuositus, tai ainakin joku tietty lämpötila. Ovat muutenkin liian korkeita nykyiseen astianpesukoneeseemme. Kauniit lasit mutta hepponen laatu.

Vierailija
8/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kokemuksia myös. Me ostimme myös kun tulivat kauppoihin, yksi meni rikki kun käsin kuivasin, siis sillai hellästi. Koneessa yleensä pesimme vaikka niissä taisi olla käsinpesusuositus, tai ainakin joku tietty lämpötila. Ovat muutenkin liian korkeita nykyiseen astianpesukoneeseemme. Kauniit lasit mutta hepponen laatu.

Voiskohan olla erissä eroja? Itse asiassa mietin, pitäiskö tuo lasi lähettää Iittalalle ja kysyä, voiko olla valmistusvika. Kartio-laseissa olen muuten havainnut saman, toisilla kartiot kestävät, kestävät ja kestävät, meillä taas kaikki kartiot menivät rikki, kun muutimme tiskikonetalouteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi