Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi hävettää

Vierailija
14.07.2016 |

Häpeän seksiä, olen aina hävennyt niin kauan kuin muistan. Tämä on tietenkin vaikeuttanut parisuhteen saamista todella pahasti. En ole halunnut seksiä, ekan kerran suostuin vastahakoisesti siihen 25-vuotiaana puolipakkona jotta voisin saada edes jonkinlaisen suhteen. Koen miehet itsekkäinä mitä seksiin tulee.
Menin yhteen lopulta miehen kanssa, jonka luulin ymmärtävän sitä, että joku saattaa hävetä seksiä niin paljon kuin minä, vaikka itseasiassa aika suhteen alkuvaiheessa mies sössi erään tilanteen, jossa ei ymmärtänyt asiaa ja sain hävetä tilannetta. Pidin häpeäongelmaa kuitenkin omana vikanani, (joka se onkin), mutta luulin miestä kiinnostavan ratkaista sitä kanssani. Että olinkin typerä. Ei mies ole tehnyt suhteemme aikana mitään hyvän seksin (minulle) eteen, eikä varmaan tule tekemäänkään.
Luulin, että mies ei vain tajua minua, mutta nyt on alkanut näyttää sille, että minulla on minun tarpeisiini nähden seksissä itsekäs, tyhmä ja minun tarpeitani ymmärtämätön mies.
En kestä, meillä on lapsia ja tuntuisi väärältä erota tämän takia.
Haluaisin siis häpeästä eroon, mutta en tämän miehen kanssa kyllä pääse, koska mies ei tajua tällaisesta mitään. On varmaan liikaa kuvitella, että minulla voisi olla täällä kohtalotovereita, mutta piti ainakin saada purkautua jonnekin.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vähän. Mikä seksissä sinua oikein hävettää?

Vierailija
2/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluaminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on korvien välissä jotain vikaa. Kuinka kehtasit lapsia tehdä? Ajattele, hehän ovat saaneet alkunsa seksistä, kuinka häpeällistä!!!

Vierailija
4/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaminen.

Ap

Seksin haluaminen, siis himo, hävettää? MIKSI??

Vierailija
5/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplla on korvien välissä jotain vikaa. Kuinka kehtasit lapsia tehdä? Ajattele, hehän ovat saaneet alkunsa seksistä, kuinka häpeällistä!!!

No nyt on eri asia, kun haluaisin nauttiakin seksistä. Nuorena sitä vielä suostui siihen, että vain toiselle sillä on jotain väliä.

Ap

Vierailija
6/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet seksissä miehen eteen? Taitaa olla molemmilla ongelmaa. Miten sinua voisi huomioida paremmin jos olet ihan lukossa etkä kerro mitä haluat?

Vierailija
7/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaminen.

Ap

Ehkä sitä ajattelee, ettei tule vastakaikua. Sehän se häpeän ihmisessä synnyttää, jo vaikka ihan vauva häpeää sitä, jos äiti ei katsokaan päin jne.

Ap

Vierailija
8/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olis vaan A-seksuaali?

Vierailija
9/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jostain umpiuskonnollisesta tms ahdasmielisestä perheestä lähtöisin jossa opetettiin että kaikenlainen "riettaus" kuten ihan normaali seksin haluaminen on kauhia synti ja häpeä?

Vierailija
10/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet seksissä miehen eteen? Taitaa olla molemmilla ongelmaa. Miten sinua voisi huomioida paremmin jos olet ihan lukossa etkä kerro mitä haluat?

Minä kerroin miehelle mikä minä minä olen. Mies ei ole koskaan sanonut, mitä minun pitäisi tehdä hänelle. Se on sanottava, jos jotakin haluaa. En ole ajatustenlukija. Miehen ei sen sijaan tarvinnut lukea ajatuksiani, mutta ilmeisesti olikin ymmärryksessä vikaa.

Ap

Vierailija
11/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap jostain umpiuskonnollisesta tms ahdasmielisestä perheestä lähtöisin jossa opetettiin että kaikenlainen "riettaus" kuten ihan normaali seksin haluaminen on kauhia synti ja häpeä?

En ole. Mutta äitini oli vaikea henkilö. Vanhemmat eronneet.

Ap

Vierailija
12/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaminen.

Ap

Ehkä sitä ajattelee, ettei tule vastakaikua. Sehän se häpeän ihmisessä synnyttää, jo vaikka ihan vauva häpeää sitä, jos äiti ei katsokaan päin jne.

Ap

Vain sairas ihminen ei ymmärrä ja hyväksy sitä ettei toinen välttämättä halua juuri silloin kuin sinä haluat. Normaalissa parisuhteessa mies kyllä syttyy yleensä aina jos nainen ilmaisee että seksi kiinnostaisi. Enemmäm täällä tunnutaan kitisevän sitä että mies haluaa liian usein.

M

Vierailija
13/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun exältä. Sopisit sen kanssa yhteen.

Vierailija
14/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet olis vaan A-seksuaali?

En ole, luulin ensimmäiset 40 vuotta olleeni, mutta en siis ole. Tai lulin siitä asti kun joskus 38-vuotiaana opin, mikä on aseksuaali. Mutta ei, en ole. Muutuin 40-vuotiaana. Sitä ennen tavallaan olinkin. Mutta siihen on turha mennä, muutuin ja siinä se. Siihen vaikutti eräs rakkaus, mutta siitä ei tullut suhdetta. Se sai kuitenkin kaipaamaan jotain enemmän.

Ap

Vierailija
15/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaminen.

Ap

Ap

Vain sairas ihminen ei ymmärrä ja hyväksy sitä ettei toinen välttämättä halua juuri silloin kuin sinä haluat. Normaalissa parisuhteessa mies kyllä syttyy yleensä aina jos nainen ilmaisee että seksi kiinnostaisi. Enemmäm täällä tunnutaan kitisevän sitä että mies haluaa liian usein.

M

Aivan, eli vahvistat juuri häpeääni.

Ap

Vierailija
16/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa häpeätkin jotain muuta? Vartaloasi tai luonnollisia vaistojasi?

Vierailija
17/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaminen.

Ap

Ap

M

Pisin seksitön jakso suhteessa meillä on ollut 5 vuotta jos lasten tekoa ei lasketa. Mitenköhän terve tai sairas sä olisit siinä ollutkaan?

Ap

Vierailija
18/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa häpeätkin jotain muuta? Vartaloasi tai luonnollisia vaistojasi?

En häpeä vartaloani yhtään. Sekasaunomiset ja alastomuus aina kropan puolesta ihan ok. Sehän oli mulle vielä helppoakin, kun ei tarvinnut yrittääkään miellyttää miehiä. Koska ne ei kuitenkaan tajuaisi mua. Ja jos joku tajuaisi, niin siihen saa luvan sisältyä vartalonikin hyväksyminen sellaisena kuin se on. En ole mielestäni mikään vaistojenkaan häpeäjä. Mutta sitä kyllä häpeän, mikä niistä vaistoista seuraa eli halu.

Ap

Vierailija
19/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vain, että menee koko elämä ohi huonon seksin parissa. Ensin 40 vuotta koska olin aseksuaali ja nyt siksi, että mies on väärin valittu minulle seksin toimivuuden kannalta.

Ap

Vierailija
20/182 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on seksuaalisuuteen liittyvä suuri ongelma, ja olet odottanut että miehesi ratkaisisi sen puolestasi. Se ei ole mahdollista. Tarvitset ammattilaisen apua, ehkä terapiaa. Voit kysyä neuvoa, mijin kääntyä esim. Sexposta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä