Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teillä puhelinten laturit helposti rikki?

Vierailija
14.07.2016 |

Ihmettelen mistä johtuu, kun meidän perheessä (6 henkilöä ja jokaisella puhelin) tuntuu olevan joku latureista koko ajan rikki ja uusia saa ostaa jatkuvasti. Hajoaa niin merkkilaturit kuin markettien halpislaturitkin, siis lakkaavat vaan lataamasta. Nytkin ottaa päähän kun lapsen puhelin oli yön latauksessa, koska tarvitsee sitä tänään ja laturi oli ladannut vain alle 50% ja nyt ei toimi enää ollenkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytätte puhelimia ladatessa, niin todennäköisesti liittimet vääntyilee ja siksi menee rikki.

Minulla menee aina rikki makuuhuoneessa oleva laturi, koska selaan kännykkää sängyssä ja siinä tulee väkisin jotain mekaanista rasitusta johdolle ja liittimille, vaikka yrittää olla varovainen. Muut laturit pysyvät ehjinä.

Vierailija
42/46 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latausjohtodon olen ostanut 2kertaa puheimeeni. Käytän ladatessa puhelintani. Näin voin palstailla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tehdään nykyään epätasa-arvon eteen. Lataus johto tehdään raskaaksi tahallaan jotta liitäntä kuluu kuin käyttää lataessa puhelinta. Alussa minulla oli yksi aivan älyttömän hyvä samsung laturi jonka kevyt johto ei vääntänyt liitäntä päätä mutta siirsin sängyn ja laturin pistokkeet vääntyi. En ole pahemmin missään nähnyt halpoja tai kalliita latausjohtoja. Samsungin alkuperäinen missä ei ole usb liitäntää on paras mutta niitä ei löydy enää.

Vierailija
44/46 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen, uutena ostettu Samsung 2,0a.n laturi menee vaihtoon. Eka kesti 18kk.tta ja toka 13kk.tta. Samsung on ihan Kenwood nykyisin.

Vierailija
45/46 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän tehdään käytännössä siten että hajoavat 1-2 vuoden sisällä ostosta jotta saadaan uusia ostettua. Onneksi lakimuutos tulossa. Itse ostan vain 90 asteen kulmassa olevia nylon päällysteisiä johtoja, ei mene käytössä rikki (toki magneetti ois kaikista paras) tällainen toiminut hyvin: https://usb-latausjohto.fi/usb-c/

Vierailija
46/46 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Motorola g 8 power niin ensin laturi toimi ihan hyvin mutta sit se laturi alko tehdä että se ei lataa kun tietyssä asennossa ja sit huomasin että koko laturi portti oli rikki no sitten laitettiin se korjaukseen sitten se toimi jonkun aikaa ja meni kokonaan rikki ja nyt mulla on Redmi jossa on vanhempi portti ja toimii vielä että C päät menee helpommin rikki 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi