Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaamuurareiden rikollisuus Suomessa

Vierailija
05.04.2026 |

Olen työssä nähnyt kuinka tämä vaikuttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä veli kerhot pyörii piirissään.

Vierailija
2/5 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurareihin kuuluu poliitikoiden lisäksi (kuten Niinistö) myös poliiseja, lakimiehiä, tuomareita ja ihmisiä talouden ammateista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubessa on satoja haastatteluja ihmisisltä, jotka ovet lapsena raiskattu loosseissa. Lisa Meister, Aria & Phoenix, Cathy O'Brien. Hakusanoilla SRA, RAMCOA ja MKultra.

Vierailija
4/5 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessa on satoja haastatteluja ihmisisltä, jotka ovet lapsena raiskattu loosseissa. Lisa Meister, Aria & Phoenix, Cathy O'Brien. Hakusanoilla SRA, RAMCOA ja MKultra.

Hyi. Liittyyköhän jopa tähän Epstein caseen. Kun sillä oli siellä saarella temppeli. Se voi olla juutalaisten uskoa tai muitakin varten. Mutta myös näitä spritismin sävyttämiä palvontamenoja varten. On aina hämärää kun seuraava porras eteenpäin on salaisuus.

Vierailija
5/5 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joutunut spritismiin viittaaviin asioihin tietämättäni mukaan ja siitä seurasi vaikeuksia elämään. Onneksi aika pian sain apua ja oikeaa tietoa asiasta. Ymmärsin että on tärkeää erottautua kaikesta siitä. 

Juuri tuo siellä "edistyneiden" taholta sanottiin että näitä asioita ei pidä yrittää ymmärtää nopeasti, koska on vaarallista. Mikään hyvä ja oikea ei ole vaarallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi