Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini, joka ei ole facebookissa, haluaa yksitellen minun lähettävän hänelle matkakuvia, jotka ovat jo kaikkien nähtävillä fb:ssa!

Vierailija
14.07.2016 |

Onko teillä tällaisia tuttuja/kavereita? Kauhea vaiva postata hänelle whatsappiin kuvia ja kertoa jokaisesta kuvasta jotain, kun vaan voisi katsoa ne samat fb:sta, jos olisi siellä!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita muutama.

Vierailija
2/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Facebookista saa enää jaettua linkillä kuvia sellaiselle, jolla ei ole Facebook- tiliä?

Tuollainen toiminto oli ainakin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dropbox

Vierailija
4/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä voi oikeesti kiinnostaa jonkun lomakuvat noin paljon?! Ei se niitä oikeesti halua..kunhan vaan esitti kiinnostunutta.

Vierailija
5/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, jos ne todella ovat jo kaikkien - siis myös Facebookiin kuulumattoman kaverisi! - nähtävillä. Jos taas tarkoitat että kaikkien muiden, katsopa peiliin ennen kuin alat itkeä asiasta.

Toki fiksuinta olisi vaan nähdä kaverin kanssa ja katsella kuvia yhdessä ihan koneelta, jos ne häntä niin kovasti kiinnostavat. Tai luoda vaikka Photobucketiin niille kansio siksi ajaksi että kaveri ne ehtii selata läpi. Siihen menisi ehkä 3 minuuttia.

Vierailija
6/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki, kukaan ei ole kiinnostunut muiden matkakuvista. 0/5.

Vierailija
7/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sähköpostilla. Kai sillä edes sellainen on.

Vierailija
8/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eivät ole kaikkien nähtävillä, vain vaan fb-kavereideni nähtävillä, ja kyllä - on oikeasti kiinnostunut, koska matkakohde oli hieman erikoinen..  siis todella rasittavaa.  Laitoin muutaman kuvan ja enempää en laita.

Vierailija
9/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen oli ap ja  lisäys vielä, ettemme välimatkan vuoksi tapaa usein. 

ap

Vierailija
10/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapilla voi laittaa 10 kuvaa kerralla. Tosin, jos kaveri vaatii jotain kommenttia joka kuvaan, niin käskisin katsoa facebookista (jos siellä siis on). Jos kiinnostaa niin kamalasti, niin tekee tilin itselleen.

Vierailija
11/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kutsuisit hänet kylään ja katsoisitte yhdessä niitä kuvia. Niin tehtiin ennenvanhaan (noin pari vuotta sitten).

Vierailija
12/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä kaveri, mä lopettaisin yhteydenpidon kokonaan. Harmi kun kaveri ei ole facebookissa jos olisi niin voisit poistaa hänet kavereistasi. Menisi ainakin viesti perille. Nyt jos vaan lopetat yhteydenpidon niin kaveri ei välttämättä edes heti huomaa että boikotoit häntä. Vaikeeta.

Vierailija
13/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvat vessoista joissa olet matkalla käynyt

Vierailija
14/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin kaverisi oma valinta ja ongelma. Älä missään nimessä lähde mukaan hänen hassutuksiinsa. Jos haluaa nähdä kuvat, katsokoon ne FB:ssä.

Vierailija
15/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä kaveri, mä lopettaisin yhteydenpidon kokonaan. Harmi kun kaveri ei ole facebookissa jos olisi niin voisit poistaa hänet kavereistasi. Menisi ainakin viesti perille. Nyt jos vaan lopetat yhteydenpidon niin kaveri ei välttämättä edes heti huomaa että boikotoit häntä. Vaikeeta.

Minun mielestä ystävät jotka haluavat olla yhteydessä vain facen kautta eivät ole kunnon ystäviä ja senkus poistaa "kavereista".

Vierailija
16/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kaverisi haluaa hoitaa kaveruussuhteet kahden kesken? Minä en ole facebookissa yms. enkä aio liittyäkään. Kehotus katsoa kuulumiset somesta on yhtä tympeää kuin ennen somea olisi ollut kirjoittaa yksi postikortti ja ottaa siitä mustavalkokopio marketin seinälle.

Vierailija
17/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan aina matkakuvat levylle. Siitä voin sitten vaikka illanvieton yhteydessä näyttää kavereille matkakuvat. Näin tehdään minun tuttavapiirissä.

Vierailija
18/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et lataa kuvia kuvapalveluun ja anna kaverille osoitetta? Aikaa menee muutama minuutti.

Vierailija
19/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikki, kukaan ei ole kiinnostunut muiden matkakuvista. 0/5.

Mutta ikävän hyvin näyttää täällä nämä trollit uppoavan ihmisiin =( Ihmisiltä on tainnut kadota täysin oma järki tai sitten eivät vain enää näe senkään vertaa enää vaivaa, että ajattelisivat asioita itse.

Vierailija
20/22 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo....    ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan