Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette äitini käytöksestä? Kun en vastannut hänen puheluihinsa iltayhdeksästä aamuyhteentoista

Vierailija
14.07.2016 |

Hän tuli kotiini avaimillaan (hänellä on siis avaimet minun kämppään).

Onko tuollainen kohtuullista?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolestui kun et vastannut? Muuten ei ole oikein tulla luvatta.

Vierailija
2/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidilläsi on avaimet asuntoosi? Ota ne pois. Jos sinä omistat asunnon tai maksat sen vuokran, on sinun päätettävissäsi kuka asunnossasi viettää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuullista. Sinulla on oikeus olla rauhassa kotonasi, vaikka ihan yksinkin viettää rauhallista iltaa ja nukkua aamulla pitkään. Tai jos on seuraa.

Vierailija
4/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että äitisi pitäisi hellittää napanuorastaan. Jos ei siis ole syytä epäillä minkään olevan vialla (itsetuhoisuus, väkivaltainen parisuhde, paha päihdeongelma)

Vierailija
5/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huolestui kun et vastannut? Muuten ei ole oikein tulla luvatta.

Huolestui varmaan, mutta siltikään ei ole oikein. Tuo kun nyt ei ole kummoinen ainakaan. Enkä ole ap.

Vierailija
6/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisellä on jotain vialla, jos ei voi puhelimeen vastata. Ei olisi iso vaiva vastata ja sanoa olevansa varattu, että soittaa seuraavana päivänä tms.

Vierailija
7/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmana vastaa kenenkään puheluun jos olen nukkumassa

Vierailija
8/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä noin lyhyestä vastaamattomuudesta hermostuisi. Itselläni käy usein noin, että meen illalla vaikka leffaan klo 21 näytökseen, jolloin laitan puhelimen äänettömälle. En enää leffan jälkeen joskus klo 23 ala takaisin soittelemaan, vaikka näkisin, että puhelu on tullut. Jotkut käyvät nukkumaan ajoissa kuitenkin. Sitten jos itse saan seuraavana aamuna nukkua pitkään, menee helposti yhteentoista ennen kuin kännykkääni edes vilkaisen taas. Ihan normaalia minusta.

Onko äidilläsi tapana ylihuolestua ja paukata teille kotiin tällä tavalla? Vai onko kyseessä poikkeuksellinen juttu? Minun äitini alkaisi huolestumaan, jollei saisi mua kiinni pariin vuorokauteen vaikka yrittäisi useaan otteeseen ottaa yhteyttä. Jos hän yhden yön vastaamattomuuteen vedoten yhtäkkiä ilmaantuisi meille, huolestuisin hänen henkisestä terveydentilastaan.

Vierailija
9/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestui. Mikset vastannut? Ei ole iso vaiva vastata ja kertoa, että kaikki on ok ja soitat kun ehdit.

Menisin minäkin poikani kämpille katsomaan onko kaikki ok jos en mitään vastausta saisi soittoihin moneen tuntiin.

Vierailija
10/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti teki saman pojalleen, tosin soitti vielä aamulla jo klo 10 pintaan ja meni sitten katsomaan. Serkku 19v oli yöllä saanut aivoinfarktin eikä kyennyt liikkumaan.

Niin että kannattaa katkaista napanuora ja luottaa siihen, että kyllä kaverit katsoo perään.

Vierailija
11/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisellä on jotain vialla, jos ei voi puhelimeen vastata. Ei olisi iso vaiva vastata ja sanoa olevansa varattu, että soittaa seuraavana päivänä tms.

Entä jos on elokuvissa, bileissä, baarissa, ravintolassa? Eikä sitten yöllä enää voi äidille soittaa. Ja sitten aamulla nukkuu pitkään?

Ja olen itsekin äiti-ihminen kahdelle nuorelle aikuiselle ja ymmärrän hyvin tuollaiset tilanteet.

Vierailija
12/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, minun mummoni (jonka omistamassa asunnossa asuin) tuli kerran myös tarkistamaan vointia vastaavassa tilanteessa. Oli tuonut jotain eväitä (leipää, mehutölkin, pari viineriä jne. mummomättöä) keittiön pöydälle ja hiippaillut menemään kun miesystävän kanssa oltiin juuri panemassa :D Voi helvetti että nolotti kun tuli könyttyä ylös ja huomattua, että asunnossa on käyty. Ei tullut enää toiste.

Vierailija
13/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täti teki saman pojalleen, tosin soitti vielä aamulla jo klo 10 pintaan ja meni sitten katsomaan. Serkku 19v oli yöllä saanut aivoinfarktin eikä kyennyt liikkumaan.

Niin että kannattaa katkaista napanuora ja luottaa siihen, että kyllä kaverit katsoo perään.

No jos ei ole ollut snapissa tai whatsapissa koko yönä, sitten voisi huolestua.

Vierailija
14/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on elokuvissa, bileissä, baarissa, ravintolassa? Eikä sitten yöllä enää voi äidille soittaa. Ja sitten aamulla nukkuu pitkään?

Ja olen itsekin äiti-ihminen kahdelle nuorelle aikuiselle ja ymmärrän hyvin tuollaiset tilanteet.

No silloinkin voi laittaa viestin, että "soitan huomenna, vai oliko jotain kiireellistä?"

Nimimerkillä joinain öinä on tullut puhelu ja silloin se on aina ollut jotain kiireellistä.

Vierailija
15/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset katsoo läheistensä perään enemmän. Mun mummo oli 10 lapsen äiti ja maalaisnainen mutta huolestui kun kerran istuin saunassa pidempään. Tuli katsomaan, että kaikki on ok. 

Minusta siinä ei ole mitään pahaa. Se on katsokaas rakkautta, että välittää.

Vierailija
16/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka serkkusi nykyisin voi?

Vierailija
17/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä äiti, mä olisin saanut kilarit. Haluan oman yksityisyyteni, mun elämäni ei kelle en itse halua - äidille varsinkaan - kuulu.

Vierailija
18/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, minun mummoni (jonka omistamassa asunnossa asuin) tuli kerran myös tarkistamaan vointia vastaavassa tilanteessa. Oli tuonut jotain eväitä (leipää, mehutölkin, pari viineriä jne. mummomättöä) keittiön pöydälle ja hiippaillut menemään kun miesystävän kanssa oltiin juuri panemassa :D Voi helvetti että nolotti kun tuli könyttyä ylös ja huomattua, että asunnossa on käyty. Ei tullut enää toiste.

Miten sä voit vaan nauraa kun se yhytti teidät maailman häpeällisimmästä toiminnasta? Ja kehtaat vielä edes muistella koko tilannetta? Kamalaa.

Vierailija
19/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idari läheisriippuvaiselta kontrolloijalta kuulostava äiti. Ei kelpaisi mulle.

Vierailija
20/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä retardo sä olet? Oletko täysi-ikäinen?

Miksi hänellä avaimesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi