Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu nopeasti ja hajottaa tavaroita

Vierailija
24.06.2007 |

Avomieheni ja kihlattuni suuttuu todella helposti. Leppymiseen kuluva aika riippuu riidasta. Mies myöskin suuttuu vieläkin enemmän jos alan itse väittää vastaan tai muuten riitelen takaisin. Yleensä koetan sovitella, mutta joskus tyhmänä alan myös riidellä. Muutaman kerran kun olen itsekin liittynyt riitaan niin mies on hajottanut jotakin kodistamme. Heittänyt esim. lautasen lattialle, nyhtänyt onnenbambuni ruukusta ja tallonut hänelle aiemmin antamani suklaarasian päälle.

Jos mies on omasta mielestään suuttunut turhasta niin jälkikäteen kyllä pahoittelee asiaa. Mutta monesti vika on hänen mielestään minussa. Minun mielestäni hänen tulisi oppia malttamaan mielensä.

En halua erota, mutta onko mitään mahdollisuuksia, että mieheni voisi oppia pois tästä äkkipikaisuudesta? Entä onko muita, joilla on samanlainen mies?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää se omiin oloihinsa/huomiotta raivarin aikana. Se kyllä siitä tasoittuu sitten. Älä mene mukaan tunnepuuskaan.

Meillä on myös 2 lasta joista tyttö yhtä äkkipikainen kuin isänsä! Ihan samoin hänen kanssaan: kohtaus menee nopeiten ohi kun ei ole huomaavinaan tai korkeintaan sanoo että koita rauhoittua ja vasta kun hepuli on ohi niin jutellaan.

Mies itse sanoo että " liian lyhyet piuhat" ...hermostossa siis ;)

Omani ei ole koskaan ollut väkivaltainen ja jälkikäteen aina pahoittelee suutahdustaan.

Vierailija
22/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon vielä, että lapsi kehittyy, mies ei, eikä tämä ole vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse riitelisin mieluiten niin, että hetki painetaan täysillä ja heti perään sovitellaan. Mies kuitenkin vaatii aikansa leppyäkseen. On vaikea välillä riidellä kun riitelytavat ovat aivan erilaiset! Koetan nyt olla itsekin joustavampi ja päästän miehen omaan rauhaan rauhoittumaan. Eiköhän se ole molemmille parempi.

Nytkin mies on parin kaverinsa kanssa ja saa siellä olla rauhassa. Katsotaan millä mielin on kun tulee kotiin. Toivottavasti ei nukkuisi toista yötä sohvalla..

Vierailija
24/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse riitelisin mieluiten niin, että hetki painetaan täysillä ja heti perään sovitellaan. Mies kuitenkin vaatii aikansa leppyäkseen. On vaikea välillä riidellä kun riitelytavat ovat aivan erilaiset! Koetan nyt olla itsekin joustavampi ja päästän miehen omaan rauhaan rauhoittumaan. Eiköhän se ole molemmille parempi.

Nytkin mies on parin kaverinsa kanssa ja saa siellä olla rauhassa. Katsotaan millä mielin on kun tulee kotiin. Toivottavasti ei nukkuisi toista yötä sohvalla..

Jos haluaa nukkua sohvalla, niin anna nukkua siellä ja tulkoon viereen, kun haluaa. Älä ahdistele.

Vierailija
25/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muijan kärsimään? Hävetkää, siskot, hävetkää. Vaatikaa itseltänne, sisariltanne ja miehiltänne parempaa kohtelua!

Vierailija
26/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oli meilläkin ensin- rikottiin tavaroita ym. kunnes eilen äijän päässä napsahti..

Mies sai kauheat raivarit kun tuli yöllä kännissä kotiin. Uhkaili tiputtaa minut parvekkeelta, repi hiuksia, sohi nyrkillään nenäni edessä. Soitin hätänumeroon ja poliisit vei putkaan.

Tänään tuli takaisin ja on vieläkin ihan raivona.

Eipä olisi uskonut :(

Vierailija
27/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu jo 10 v yhdessä, eikä mua ole lyönyt. Rikkonut on vaikka mitä, mutta nyt vuoden ollut suht iisisti, kun uhkasin erolla. Oikeasti erona edelliseen on se, että riidellessä päästän miehen ulos rauhoittumaan. Ennen yritin estellä ja silloin hän rikkoi jotain. Kokeile tätä ja anna miehellesi tilaa, jos hän sitä kaipaa.

Vierailija
28/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroiden rikkomisella sit tuli turpiin...valitettavasti

Vierailija
29/38 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa, on nyt ex.

Vierailija
30/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiakin on jotka riitelee,huutaa,provosoi ja sitten vika on aina miehen.Kukaan ei esim.usko kun nainen lyö.Olette taas yksipuolisesti miesten kimpussa/syyllistätte.

Vierailija
31/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEÄ !

Vierailija
32/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ukkoa, se ei muutu

Vierailija
33/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ja jos mies ampuu sinut myöhemmässä vaiheessa haulikolla, polttaa teidät molemmat tai puukottaa kuorimaveitsellä, niin oma vika kun jäit väkivaltaiseen suhteeseen

Vierailija
34/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanha koira opi uusille tavoille.

Vierailija
35/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette enää ole yhdessä.

Vierailija
36/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisia tuulia tässä...vastataankin itse!

Vierailija
37/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tavarat ja lähde. Jo tänään! Hulluhan toi mies on. 

Vierailija
38/38 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oli meilläkin ensin- rikottiin tavaroita ym. kunnes eilen äijän päässä napsahti..

Mies sai kauheat raivarit kun tuli yöllä kännissä kotiin. Uhkaili tiputtaa minut parvekkeelta, repi hiuksia, sohi nyrkillään nenäni edessä. Soitin hätänumeroon ja poliisit vei putkaan.

Tänään tuli takaisin ja on vieläkin ihan raivona.

Eipä olisi uskonut :(

Ehkä kannattaisi jo uskoa? Mitä vielä odotat? Väkivaltaista kuolemaa? Eroa, kun vielä olet hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme