Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille- miksi klikkaatte sydäntä, mutta ette ota yhteyttä?

Vierailija
13.07.2016 |

Kaikki tasoaan tsekkaavia naisia vai odotatteko miehen tekevän aloitteen? Eiks aloitteen tekevä mies tulkita limaiseksi ahdistelijaksi? Mätsejä on millä mitalla, mutta vain yksi laittanut viestiä. Kaikkiko oottee tason tsekkaajia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me saadaan paljon yhteydenottoja sinua aktiivisemmilta miehiltä. Mikset itse laita viestiä?

Haluan naisen tavoittelevan juuri minua ja näkevän sen eteen vähän vaivaa.

Ap

No se on sitten sinun oma valintasi. Naisen näkökulmasta asia nyt vain menee näin. Miksi nainen tavoittelisi juuri sinua ja näkisi vaivaa, jos yhtä kiinnostavat miehet ovat saatavilla ilman sitä vaivannäköäkin.

Siksi koska elämässä joutuu vähän näkemään vaivaa asioiden eteen ja mikään ei ole naisessa seksikkäämpää, kuin aloitteen tekeminen.

Ap

Varsinkin jos aloitteen tekevä nainen on kaunis/seksikäs. Tavallisen näköisistä muikkeleista en niin välitä, enkä heidän lähentelyistään.

Ap

Vierailija
22/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me saadaan paljon yhteydenottoja sinua aktiivisemmilta miehiltä. Mikset itse laita viestiä?

Ap

No se on sitten sinun oma valintasi. Naisen näkökulmasta asia nyt vain menee näin. Miksi nainen tavoittelisi juuri sinua ja näkisi vaivaa, jos yhtä kiinnostavat miehet ovat saatavilla ilman sitä vaivannäköäkin.

Siksi koska elämässä joutuu vähän näkemään vaivaa asioiden eteen ja mikään ei ole naisessa seksikkäämpää, kuin aloitteen tekeminen.

Ap

Etkö nyt ymmärrä, että puhut omasta näkökulmastasi, mutta nainen toimii omasta näkökulmastaan. Miksi jotain random-naista kiinnostaisi nähdä vaivaa sen eteen, että juuri sinä pitäisit häntä seksikkäänä, kun joku toinen pitää häntä seksikkäänä muutenkin. Miksi maksaa suklaapatukasta euron jos saat ihan yhtä hyvän 50 sentillä? Et sinä suklaan ostajana ajattele, että kyllä se euron suklaan myyjä varmaan pitää minua nyt hyvänä ihmisenä, jos valitsenkin tämän, enkä tuota halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Varsinkin jos aloitteen tekevä nainen on kaunis/seksikäs. Tavallisen näköisistä muikkeleista en niin välitä, enkä heidän lähentelyistään.

Ap

Kuule, kun sitä naista ei kiinnosta, mitä sinä ajattelet, jos hänellä on kymmeniä muita ihan yhtä hyviä tarjokkaita jonossa.

Vierailija
24/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin tinderistä kyse.....? Arvaus on se, että Tinder-naiset pitävät aktiivisista, sosiaalisista ja reippaista miehistä ja näitä taitoja voi tietenkin osoittaa parhaiten ottamalla yhteyttä naisiin...

Ei kun se puhuu elvytyksestä.

Vierailija
25/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Kyllä ne kirjoittaa, jos oot tosi kiinnostava.

Vierailija
26/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Olen ruma.

Vierailija
27/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten et ole vissiin vielä törmännyt siihen naiseen?

Aloittajahan kertoi saaneensa viestiä yhdeltä naiselta. Ilmeisesti se nainen ei sitten hänelle kuitenkaan kelvannutkaan.

Vierailija
28/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan niin paljon matcheja ettei ole aikaa niille kaikille ruveta viestittelemään, juttelen niille jotka sen aloittaa. Jos on TODELLA kiinnostava tapaus aloitan jutun itse.