Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua muuttaa vielä yhteen, mies luulee nytt etten ole vakavissani hänen kanssaan

Vierailija
13.07.2016 |

Olen seurustellut miesystväni kanssa 6 kuukautta, ja mies haluaisi kovasti muuttaa kanssani yhteen. (Otti ensimmäisen kerran puheeksi muutaman viikon seurustelun jälkeen.) En koe vieläkään olevani valmis muuttamaan yhteen hänen kanssaan, vaikka rakastankin häntä todella paljon ja haluan olla hänen kanssaan koko loppuelämäni. Nyt mies on alkanut epäillä, että olenko hänen kanssaan tosissaan ollenkaan, ja mielestäni ilman mitään syytä. Olen tehnyt suhteemme hyväksi aika paljonkin, mutta haluaisin edellisistä kokemuksista viisaampana tutustua mieheen ensin kunnolla ennen yhteenmuuttoa. Mies on jopa sanonut harkitsevansa tosissaan suhteen lopettamista.
Miten minä saisin miehen uskomaan, että olen todellakin tosissani hänen kanssaan ja haluan muuttaa yhteen, mutten kuitenkaan vielä?
N26

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelen itseni tilanteeseesi ja mies sanoisi, että harkitsee eroa tuon takia, niin eroaisin kyllä.

Vierailija
2/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Naurettavaa edes puhua yhteenmuutosta muutamien kuukausien, saati muutamien viikkojen yhdessäolon jälkeen, ja etenkin loukkaantua kieltäydyttyäsi. Pidä varasi miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun tehtävä vakuutella miestä että olet tosissasi vaan on myös miehen tehtävä ymmärtää sinua. Itse eroaisin samantien.

Vierailija
4/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ensin.

Vierailija
5/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä muuta yhteen enää ainakaan tuollaisen kiristyksen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mikä mies