Tämän kesän kauhumökkivieraat? Ovatko jo saapuneet mökeillenne?
Heinäkuu on jo pitkällä. Kertokaapas tämän kesän herkullisimmat kauhuvierastarinat😄
Kommentit (5)
Juhannuksena olivat viikonlopun. Itse pariskunnassa ei muuta vikaa muutakuin että kahvia piti olla kokoajan (itse juomme vain aamulla) se ei kyllä edes häirinnyt, mutta heidän kaksi koiraansa olivat vieneet grillikatoksen pöydällä sekunniksi jääneen lohifileen ha voirasian. Piti savustaa se lohi ja keitellä uudet perunat ja sipulivoikastike. Noh, onneksi oli paljon ruokaa mukana, mutta harmitti kyllä kun olin odottanut pitkään sitä savukalaa...
Meidän mökkiloiset lähtivät eilen. Olivat 4 yötä. Lapset jättivät mökille hoitoon kun aikuiset kävivät päiväreissuilla Tuurissa ja Tampereella.
Ei oo, eikä tuu. Johtuen siitä, että viimekesänä sain vihdoin suuni auki. Räjähdin kun Etnan tulivuori:)
Olen ostanut mökin "salaa." Sinne ei ole kenelläkään muulla mitään asiaa. Kaikista asioista ei kannata huudella. :)
Me ollaan varmaan todella epäsuosittuja ihmisiä, kun kukaan ei ole koskaan ollut tunkemassa meidän mökille. 😳 Se on kuitenkin merenrannalla.