Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisin melkein mitä vaan että saisin seksiä...

Vierailija
13.07.2016 |

...itseäni miellyttävältä mieheltä. Kahden vuoden seksittömyyden raja täyttyi tämän kuun alussa. Olen 27-vuotias nainen, hoikan puoleinen, en kaunotar mutta mielestäni ihan ok. En tajua missä mättää ja useiden pakkien jälkeen en uskalla enää lähestyä ketään. Katselin tänään koko päivän töissä salaista ihastustani ja sitä miten toinen nainen työpaikalta juoksee tuon miehen perässä ja iskee seuraan aina mahdollisuuden salliessa, tunnen katkeruutta ja jopa mustasukkaisuutta kun mietin mm. tuota miestä ja kaikkia niitä muitakin kun en vaan kelpaa edes seksiin kenellekään 20-40 -vuotiaalle, normaalipainoiselle ja mukiinmenevän näköiselle miehelle.
Joka viikonloppu mietin että ehkä tänään onnistaa, käyn yksin tapahtumissa ja baareissa, eipä ole lykästänyt sitten kesän 2014. En koskaan ajatellut että aikuisena elämäni olisi tällaista.

Enkä kehtaa kertoa näitä asioita kenellekään. Palstan ketjut siitä miten naisille on mahdotonta olla tässä tilanteessa ovat tuttuja, niinpä en uskalla lukea tähän mahdollisesti tulevia vastauksia, muutenkin täysin paska fiilis. Piti vain päästä purkamaan nää ajatukset päästä johonkin.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehkä seiskan tai kutosen nainen, mut eipä mua ole halunneet nistit eikä alkoholistit. Ehkä he ovat sitten miesten maailmassa niin hemmetin hyvätasosia kaikinpuolin, kun kusevat housuun ja oksentelevat joka päivä.

Vierailija
22/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa tulisi nainen baarissa kysymään et haluisinko tulla harrastamaan seksiä hänen kanssaan, niin lähtisin kyllä heti mukaan.

Miten voi olla että miehet ja naiset molemmat valittavat tästä samasta asiasta, mutta eivät kuitenkaan löydä toisiaan? Arvioivatko kaikki tasonsa väärin ja kriteerit ovat liian korkeat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimaa alas. Monella on epärealistinen käsitys omasta viehätysvoimastaan. Tämä, ja se tosiasia,  että oikeasti "mukiinmenevät" ovat enemmän tai vähemmän varattuja.

Vierailija
24/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha sinne baariin on mennä happaman näköisenä ykkösissä istumaan ja odottamaan että joku iskee silmänsä suhun. Ootat että saat ensimmäiseen kivannäköseen katsekontaktin ja vinkkaat kädellä tulemaan luokse. Yleensä kyllä tulevat jos et oikeesti ole kamalan näkönen ja sitten vaan sosiaalisesti juttelemaan. Jos oikeasti haluaa seksiä niin saa olla vaikka vähän tyrkyllä eikä tarvitse esittää mitään kainoa nuorta neitoa. Minä en ole ikinä jäänyt ilman seuraa kun olen halunnut eli helppo homma.

Vierailija
25/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa tulisi nainen baarissa kysymään et haluisinko tulla harrastamaan seksiä hänen kanssaan, niin lähtisin kyllä heti mukaan.

Miten voi olla että miehet ja naiset molemmat valittavat tästä samasta asiasta, mutta eivät kuitenkaan löydä toisiaan? Arvioivatko kaikki tasonsa väärin ja kriteerit ovat liian korkeat?

No tämäkin ketju todistaa, että jotkut naiset ainakin ovat täysin pihalla tasostaan. Kai se jotenkin suojaa omaa haurasta itsetuntoa. Se vie aikaa ja sulattelua että voi hyväksyä ettei nyt ole/olisi niin suosittu kuitenkaan, vaikka omasta mielestä pitäisi olla. Kokemusta on.

Lisäksi monet naiset arvioivat tasonsa omien mittareidensa mukaisesti, siis niillä, joilla he rankkaavat miehiä. Joilla ei tietenkään ole paljon tekemistä miesten mittareiden kanssa, joilla naiset pisteytetään.

Monet eivät edes ymmärrä, että taso ei ole sosioekonominen luokka, vaan parisuhdemarkkinoiden tai seksimarkkinoiden luokka, markkina arvo, MA. Karuja termejä. MA on miehillä sidoksissa sosioekonomiseen luokkaan, koska naiset arvostavat statusta ja rahaa, mutta naisilla MA ei ole sidoksissa siihen. Tätä monet naiset ei voi hyväksyä.

Vierailija
26/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman hoikan ja kropaltaan suhteellisen viehättävän näköisen naisen, mutta heillä on ollut esim lyhyt niska, poikkevan muotoisen kädet, poikkeava nenänsilta tai silmien muoto ja etäisyys toisistaan, jotka yhdistän tiettyihin geneettisiin poikkeavuuksiin varsinkin yhdessä esiintyessään ja joskus jo yksi tekijä on merkitsevä. Perinnöllisyys lääkärit tietävät näistä enemmän. Kaikki eivät ole tietosia, että heillä on piilevänä geeneisssän jotain tällaista, ennenkuin se tulee ajankohtaiseksi esim lapsensaantitoiveiden vuoksi ja lääkäri kertoo, että ehkä olisi syytä tarkistaa muutama seikka sitä ennen.

Tunnen yhden miehenkin, jonka vaimo periytti geenivirheen jälkeläisille. Saivat vasta lastensa ongelmien kasautuessa tietää, että nainen ei olekaan ihan "normaali". Vaimo oli pärjännyt ihan hyvin elämässään, vaikka koulussa ei ollutkaan menestyt. Joitan viitteitä siis oli. Ulkonäköönsäkään ei osannut kiinnittää huomiota. Meikillä sai tehtyä kasvoistaan ihan mukiinmenevän näköisen.

Miehenä olen varovainen, jos näen, että geenimme eivät ehkä sopisikaan yhteen naisen kanssa. Vaistonvaraista varmaan ja tämä tuttu on laittanut ajattelemaan. Tahdoin vain kertoa, että toisen mielestä hyvän näköinen ei välttämättä ole sitä toisen mielestä.  Eikä ihminen aina huomaa mikä omassa ulkonäössä on erilaista, vaikka meikkaisikin sitä joka päivä taitavasti piiloon.

Vierailija
27/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt muutaman hoikan ja kropaltaan suhteellisen viehättävän näköisen naisen, mutta heillä on ollut esim lyhyt niska, poikkevan muotoisen kädet, poikkeava nenänsilta tai silmien muoto ja etäisyys toisistaan, jotka yhdistän tiettyihin geneettisiin poikkeavuuksiin varsinkin yhdessä esiintyessään ja joskus jo yksi tekijä on merkitsevä. Perinnöllisyys lääkärit tietävät näistä enemmän. Kaikki eivät ole tietosia, että heillä on piilevänä geeneisssän jotain tällaista, ennenkuin se tulee ajankohtaiseksi esim lapsensaantitoiveiden vuoksi ja lääkäri kertoo, että ehkä olisi syytä tarkistaa muutama seikka sitä ennen.

Tunnen yhden miehenkin, jonka vaimo periytti geenivirheen jälkeläisille. Saivat vasta lastensa ongelmien kasautuessa tietää, että nainen ei olekaan ihan "normaali". Vaimo oli pärjännyt ihan hyvin elämässään, vaikka koulussa ei ollutkaan menestyt. Joitan viitteitä siis oli. Ulkonäköönsäkään ei osannut kiinnittää huomiota. Meikillä sai tehtyä kasvoistaan ihan mukiinmenevän näköisen.

Miehenä olen varovainen, jos näen, että geenimme eivät ehkä sopisikaan yhteen naisen kanssa. Vaistonvaraista varmaan ja tämä tuttu on laittanut ajattelemaan. Tahdoin vain kertoa, että toisen mielestä hyvän näköinen ei välttämättä ole sitä toisen mielestä.  Eikä ihminen aina huomaa mikä omassa ulkonäössä on erilaista, vaikka meikkaisikin sitä joka päivä taitavasti piiloon.

Hyi helvetti sä olet säälittävä!

Vierailija
28/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomirusinatkin ovat kyllä parempia kuin taka-aasian.

Kuinka kauan kestäisit kun se mies kysyisi sinua johonkin, mutta sitä ei saisikaan ihan heti?

Vierailija
29/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi, en malttanut pysyä poissa. Veikkasin että nää "tasot" tulee keskustelussa esiin ja ihan oikeasti, ei mitään hemmetin tasoja ole olemassa, ei terveet aikuiset ihmiset arvota toisiaan sillä tavalla (terveet aikuiset se kohderyhmä mikä itseäni tässä kiinnostaa). Ne ysin miehet on yksilöitä ja tykkäävät erinäköisistä naisista, samoin kuin vitoseb miehet, ysin naiset ja kolmosen naiset. Jos kuitenkin pelaan tätä tasoleikkiä niin luulisi tällaiselle pahimmillaan kutoselle lohkeavan kahden vuoden aikana, tinderit kokeiltu enkä istu verkkareissa kotona 24/7. Ei ole epämuodostumia tai muuta vasn olen ihan normaalin näköinen. Ja eipä mua ole tänä aikana lähestyneet nekään joita en itse kelpuuttaisim

Vierailija
30/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran täällä nyt olet niin oletko ihan suoraan ottanut seksin puheeksi esim Tinderissä? En ole itse käyttänyt ja oon naimisissa, mutta ainakin pari kaveria on suhtkoht helposti jopa löytäneet seksiseuraa sieltä. Jos siis ainoastaan seksiä haluaisit, etkä mieti pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija
31/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan samassa tilanteessa olen. Olen miesten mielestä usein viehättävä, mutta jotenkin ei vaan mistään mitään ikinä tule. Tai jos joskus saan joltain seksiä, on se niin surkeaa että voi taas hyvin mielin olla ilman seuraavan vuoden. Oikeasti monet minua paljon vähemmän viehättävät naiset saavat paljon helpommin seksiä, kai niillä on sitten se taito olla miesten kanssa ja saada ne tuntemaan itsensä itsevarmaksi ja rennoksi. 

Vierailija
32/67 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi, en malttanut pysyä poissa. Veikkasin että nää "tasot" tulee keskustelussa esiin ja ihan oikeasti, ei mitään hemmetin tasoja ole olemassa, ei terveet aikuiset ihmiset arvota toisiaan sillä tavalla (terveet aikuiset se kohderyhmä mikä itseäni tässä kiinnostaa). Ne ysin miehet on yksilöitä ja tykkäävät erinäköisistä naisista, samoin kuin vitoseb miehet, ysin naiset ja kolmosen naiset. Jos kuitenkin pelaan tätä tasoleikkiä niin luulisi tällaiselle pahimmillaan kutoselle lohkeavan kahden vuoden aikana, tinderit kokeiltu enkä istu verkkareissa kotona 24/7. Ei ole epämuodostumia tai muuta vasn olen ihan normaalin näköinen. Ja eipä mua ole tänä aikana lähestyneet nekään joita en itse kelpuuttaisim

'

Olisit pysynyt poissa vaan. Ei täältä tule sulle kun huono mieli, siinä olit oikeassa.

Tietysti ihmiset pisteyttävät toisiaan oikeassa elämässä, he eivät vaan sano sitä ääneen, eikä käytä pisteitä. Sinäkin teet sitä, Mika on komeampi ja kivempi kuin Teemu, joka on vähän outo. Katsos, tuossa on jo kaksi tasoa, Mikan ja Teemun, ja sinä määrittelit ne.

MA on hyödyllinen ajatus, jos haluaa ymmärtää miten ja miksi asiat oikeasti tapahtuvat kuten tapahtuvat, laajemmassa kuvassa. Jos haluaa teeskennellä ja puhua kemioista, niin sille ei tietenkään ole tarvetta.

Ei kukaan voi itseään pisteyttää, ainoastaan sinun kohderyhmäsi voi sen tehdä. Mutta eivät he kerro sinulle, jos kysyt. He joko haluavat seurustella/panna tai sitten eivät. Netissä anonyyminä tälle asialle tarkoitetuilla sivustoilla saattaa saada tarpeeksi mielipiteitä. Mutta ne on yleensä vain nuorille, ja vaatii paksua nahkaa.

Tässä yhden nuoren feministin ikävä kokemus  http://www.xojane.com/issues/reddit-rate-me-board

Hänen nahkansa ei ollut niin paksua, joten pahoitti mielensä.

Vierailija
33/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu?

Voisitko laittaa kuvan?

Jos olet yhtään mun silmään sattuva voisin kyllä tulla sekstailemaan sun kanssa, tosin mitään tajunnan räjäyttävää on turha odottaa varsinkaan ekoilla kerroilla.

Vierailija
34/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotat vaan sitä prinssiä siellä kotona verhojen takana ja pieruverkkareissa istuen. Kyllä se tulee sinut sieltä hakemaan.

Ap. sanoi käyvänsä tapahtumissa ja baarissa. :D

Käy siellä itsekseen seisoskelemassa.

Jos haluat kontaktia, sinun on myös näytettävä se.

Muuten saat vain korkeintaan pelimiehiä.

Vierailija
35/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti sä olet säälittävä!

Ei, ei säälittävä, vaan ehkä vainoharhainen, outo ja luulee tietävänsä asioista. Perinnölliset sairaudet ovat hyvin hyvin harvinaisia ja hän luulee näkevänsä ne jonkun nenän sillasta? Käsistä? Juu. Taitaa hänen täydelliset geenit mennä hukkaan. Hänen ilmiömäinen synnynnäinen geenitutkansa valua ihmiskunnan sormien välistä.

Vierailija
36/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin melkein mitä vain jos saisin rakkautta.

Vierailija
37/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies täällä kirjoitti:

Voin auttaa sinua...jos olet minua miellyttävä ulkonäöltäsi.

Aloittaja sanoo, että hän haluaa seksiä miellyttävältä, normaalipainoiselta ja mukiinmenevän näköiseltä mieheltä ja saa tästä mielipiteestään peukkuja 27/6.

Tuo lainaamani kirjoittaja haluaa myös itseään miellyttävän näköiseltä seksiä, mutta hänen peukkunsa ovatkin 1/8 ???

Onko tämä tulkittavissa niin, että naisella on oikeus ja suorastaan velvollisuus laittaa ulkonäkökriteerejä, mutta miehellä ei ???

Erikoinen logiikka peukuttajilla joka tapauksessa.

Vierailija
38/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla ihan pieni asia, jopa huomaamaton, mikä sinussa vastustaa. Omaatko resting bitch kasvot? Joillekin kun se "vittu mitä paskaa -ilme" on perusilme. Ei sellainen ihminen houkuta lähelleen.

Tasoista en tiedä, mutta Tindereiden yms maailma ainakin on tosi ulkonäkökeskeinen. Mutta baaristahan miehet pokaa välillä mukaansa naisia, joita eivät selvinpäin edes katsoisi, mutta ei nyt parempaakaan irronnut.

Vaikea tarkemmin kommentoida, koska en voi samaistua. Vaikka mussakin on seuranhaun kannalta puutteita, suurimpana sulkeutunut introvertti luonne, niin silti miehiä tuntuu kiinnostavan. En tiedä sitten onko se lumoava ominaistuoksu vai ulkonäkö mikä niitä houkuttaa.

Vierailija
39/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap kertoi, että ei tule lukemaan vastauksia, niin uskallan sanoa tämän... Eli ongelma on 99% varmuudella se sama, mikä näissä tällaisissa aina: nainen arvioi oman tasonsa totaalisesti pieleen. Se on ihan ok, että nainen tavoittelee jonkin verran oman tasonsa yläpuolella olevia miehiä, niinhän tekevät kaikki naiset ja miehet ovat siihen mukautuneet. Mutta kutosen naisen on silti aivan turha tavoitella niitä ysin ("mukiinmenevän näköisiä") miehiä, siitä yksinkertaisesta syystä, että näille on tarjolla myös kasin naisia.

Muuten kiva teoria, mutta ei vastaa aina todellisuutta. Normaalielämässä en laita ihmisiä tasoille, mutta jos nyt halutaan tätä kuvailua käyttää, olen vierestä seurannut kun kutosen mies torjui ysin naisen. Se on aivan sama mistä syystä (miehen huono itsetunto, tai mikä nyt sitten olikin vialla) - torjunta tapahtui ja nainen oli siitä todella surullinen, ihastunut kun oli.

Itse olen noin kasi, muttei ole siis yhtään minkään tason mies ollut kiinnostunut ikinä. Ikinä.

(Ja tässä kohtaa on turha sanoa, että varmasti on ollut, et vain ole huomannut. No juu, jos joku on 50 metrin päästä nurkan takaa kuikuillut, en tosiaan ole tajunnut, että siellä voisi olla kiinnostunut mies. Muuten olen kyllä jutellut ennakkoluulottomasti kaikennäköisten miesten kanssa viimeiset 10 vuotta, eikä heistä yksikään ole ilmaissut pienintäkään kiinnostusta. Ja ne omat aloitteeni on torjuttu - ja en, en ole tavoitellut kympin, enkä ysinkään miehiä. Kaseja kyllä, ja se on aivan varmasti oma "tasoni", jos näitä määritelmiä käyttää.)

Millä kriteereillä te noita arvosanoja annatte? Ulkonäkö? Äly? Ihminen on kuitenkin sellainen kokonaisuus, että tärkeintä on luottaa vaistoihinsa, eikä naistenlehtien aivopesuun. Mikäli mies olisi täysi 10 naistenlehtien aivopesun kriteereiden mukaan, voi hän silti olla täys paska käytännössä.

Vierailija
40/67 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Olisit pysynyt poissa vaan. Ei täältä tule sulle kun huono mieli, siinä olit oikeassa.

Tietysti ihmiset pisteyttävät toisiaan oikeassa elämässä, he eivät vaan sano sitä ääneen, eikä käytä pisteitä. Sinäkin teet sitä, Mika on komeampi ja kivempi kuin Teemu, joka on vähän outo. Katsos, tuossa on jo kaksi tasoa, Mikan ja Teemun, ja sinä määrittelit ne.

MA on hyödyllinen ajatus, jos haluaa ymmärtää miten ja miksi asiat oikeasti tapahtuvat kuten tapahtuvat, laajemmassa kuvassa. Jos haluaa teeskennellä ja puhua kemioista, niin sille ei tietenkään ole tarvetta.

Ei kukaan voi itseään pisteyttää, ainoastaan sinun kohderyhmäsi voi sen tehdä. Mutta eivät he kerro sinulle, jos kysyt. He joko haluavat seurustella/panna tai sitten eivät. Netissä anonyyminä tälle asialle tarkoitetuilla sivustoilla saattaa saada tarpeeksi mielipiteitä. Mutta ne on yleensä vain nuorille, ja vaatii paksua nahkaa.

Tässä yhden nuoren feministin ikävä kokemus  http://www.xojane.com/issues/reddit-rate-me-board

Hänen nahkansa ei ollut niin paksua, joten pahoitti mielensä.

Millaisesta langasta tämän asian voisi vielä vääntää, että eräät teistä ymmärtää? Vaikka sinä pisteytät ihmiset ja laitat heidät joihinkin tasoihin, niin se ei tarkoita sitä, että muut tekevät niin. Esimerkkisi Mika ja Teemu ei ole noin yksinkertainen, vaikka haluaisitkin uskoa niin. Ehkä on helpompaa elää yksinkertaisin uskomuksin?

Naiset ajattelevat eri tavalla ja paljon moniulotteisemmin kuin miehet. Vaikka toinen noista olisikin komeampi ja kivempi, niin nainen saattaisi silti valita oudon, koska hänessä on jotain mikä kolahtaa enemmän, hän voi olla hellempi, hänestä voi ehkä tuntea sen, ettei hän pettäisi, hän tykkää lukea kirjoja, on älykäs, hän tuoksuu huumaavan hyvälle ja hänen syyliin on turvallista jäädä. Ehkä molemmat voi tuntua hyvältä vaihtoehdolta? Toinen on villi ja jännä, toinen hellä ja rakastava. Ehkä suhde ajautuu siihen kumpi panee paremmin? Sekään ei ole taso, vaan ominaisuus. Tai lopulta Teemu tulee valituksi, kun Mika ei haluakkaan lapsia? Ehkä Mika pelaa liikaa, ehkä hän on epäkohtelias ja töykeä?

Huomaatko? Nämä ei ole tasoja. Edes siinä kumpi noista nyt on parempi, ei ole tasosta kyse. Edes siinä, kumpi lopulta tulee valituksi, ei ole kyse tasoista, vaan ominaisuuksista, jotka miellyttävät ja sopivat itselle. Ihmisen ominaisuuksista, siitä millainen hän on, ei siitä minkä arvoinen hän on.

Jos sinä sanot noita joksikin tasoksi, niin kuvitellaan, että kaiken testaamisen ja tutustumisen ja perinpohjaisen harkinnan jälkeen molemmat miehet ovat tasolla 6, niin mitä sitten? Miten siitä edetään? Pitääkö laittaa plussat ja miinukset paperille ja katsoa kumpi voittaa? Vailla sitä mitä sydän intuitiivisesti sanoisi?

Ehkä teistä jotkut haluaa nähdä ihmisen elämän jonkinlaisena kilpailuna, jossa ihmiset ovat palkintopalleilla, jotkut voittaa ja jotkut häviää. Ihan kuin apinat konsanaan taistellaan paikasta auringossa. Muttei se mene niin. Pariutuminen on sielujen sympatiaa, sopivampia ja epäsopivampia ominaisuuksia, ei numeroita, ei tasoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi