En aio päästää 18-vuotiasta tytärtäni poikaystävälleen yöksi.
Käymään voi mennä, mutta kotona pitää olla viimeistään klo 22 illalla ja piste. Talossa talon tavoilla. Se nyt vain on niin, että kotona asuva 18-vuotias ei omista menoistaan päätä.
Kommentit (14)
Tuolla tyylillä pääset isoäidiksi pian
Ihana mamma! Melkein haistan sen touhutipan tyttäresi poikaystävän elimen nupissa.
Pakko sanoa, että olen samaa mieltä kanssasi, vaikka tiedän, että nämä 18v "pikkuaikuiset eivät ole". Oma tyttöni täytti myös juuri 18 vuotta, eikä todellakaan ole kypsä tekemään omia valintojaan. Ihana, suloinen tyttö hän tietenkin on, mutta täysin lapsi vielä, joka tarvitsee vanhempaansa, ja vanhemman asettamia rajoja.
Noh, käytännössä et voi estää teiniä esim. harrastamasta seksiä poikaystäväsi kanssa, vaikka siihen luultavasti tähtäätkin. Kannattaa myös miettiä, haluatko ennemmin kiusata tyttöä tahallaan typerillä säännöillä, vai pitää hänet hyvät välit myös jatkossa.
Luultavasti tämä on kuitenkin provo.
Anna mä arvaan!!! Poikaystävä on kolmekymppinen ja tuhoaa hauraan nuoren naisen mielen johdattelemalla tämän sopimattomaan seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että olen samaa mieltä kanssasi, vaikka tiedän, että nämä 18v "pikkuaikuiset eivät ole". Oma tyttöni täytti myös juuri 18 vuotta, eikä todellakaan ole kypsä tekemään omia valintojaan. Ihana, suloinen tyttö hän tietenkin on, mutta täysin lapsi vielä, joka tarvitsee vanhempaansa, ja vanhemman asettamia rajoja.
Älä yleistä kaikkia jos sun lapsesi on täysi-ikäisenäkin mamman helmassa roikkuva tissiposki.
Vierailija kirjoitti:
Noh, käytännössä et voi estää teiniä esim. harrastamasta seksiä poikaystäväsi kanssa, vaikka siihen luultavasti tähtäätkin. Kannattaa myös miettiä, haluatko ennemmin kiusata tyttöä tahallaan typerillä säännöillä, vai pitää hänet hyvät välit myös jatkossa.
Luultavasti tämä on kuitenkin provo.
Hups mikä ajatuskatkos, poikaystävänsä, ei poikaystäväsi. Mutta samapa tuo.
- nro 5.
Mulla on sulle yllätys. Seksiä voi harrastaa päivälläkin 😬😩😖😳
- Miksi kiltit tytöt ovat sängyssä kahdeksalta?
- Heidän pitää olla kotona kymmeneltä.
Tuttavaperheessä oli tilanne juuri tuo(tosin kyseessä poika ja vastapuolella tyttö). Tilanne johti siihen että rakastaivaiset tapasivat salaa ja asia meni täysin valehteluksi. Tosin erosivat jossain vaiheessa liekö sitten tyttö kyllästynyt outoihin sääntöihin. Kovin sääli..
Miten tuo liittyy seksiin? En ole aikuisiälläkään juuri koskaan harrastanut tuon kellonajan jälkeen seksiä, päivällä parempi.
Ainakin mun teinisuhteessa kun tultiin kyläilemään niin mentiin huoneeseen, ovi lukkoon, tv auki tai musiikkia ja vaatteet pois. Tuskin tulen enää koskaan saamaan yhtä paljon suuseksiä kuin tuolloin, olin 17v ja tyttöystävä 15v. Oikein ihmettelen miten paljon silloin harrastettiin seksiä ja ilman kumia kun pillerit oli käytössä. Sisään ei tietysti voinut laueta kun pesulle meneminen oli vaikeeta. Tulin usein roiskittua pepulle, rinnoille tai mahalle. Tyttöystävä myös nieli usein. Kyllä ne teinit jaksaa tai no en tiedä nykyisin, joku tutkimus oli missä sanottiin y-sukupolven harrastavan seksiä vähemmän kuin aikaisemmat, hölmöjä.
Moi ikis