Palstan rasittavimmat henkilöt 2016
Mä aloitan: kanken-hullu on rasittava koska sillä pyörii sama levy ketjusta toiseen
Kommentit (69)
Jos ikinä luette seksi-aiheita, niin puolikuppiliivimies.
Se joka jankutti naisten kumppanien vähättelystä.
Sössö, mrgeriatric75, sossurotta, ikis
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti äitihullu vai onko hän kivikissaäiti. Tympeämpää tekstiä ei kukaan muu voi kirjoittaa ja mieleeni on jopa tullutkin olisiko hän vain trolli. Vaikeaa uskoa minkään elävän olennon olevat yhtä negatiivinen, katkera, itsekäs jne. kuin tämä päivänsä av:lla viettävä vänisijä.
Samaa mieltä. Äitihullu on kammottava.
Se tekee siitä niin kamalan, ettei kukaan pysty trollaanaan noin. Ketjuissa on joskus valealoittajia eikä he pysty yhtä kamalia juttuja keksimään. Terve mieli ei kertakaikkiaan pysty keksimään yhtä kamalia juttuja
Anastasia kirjoitti:
Embody the Invisible kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Embody the Invisible kirjoitti:
Nyt täytyy ihan kysyä, koska tämä ikis ja äitihullu kirjoittavat yleensä tänne? Päivällä? En ole ikinä lukenut kummaltakaan mitään kirjoituksia? Käyttävätkö noita nimimerkkejä?
Oon ehkä kerran tai pari törmänny pariin näitte ketjuihin. Ikis on ikäerohullu ja alotuksensa tunnistaa heleposti. Tää äitihullu taas on siinä mieles meleko hämäävä, ku ei alotuksista hoksaa mitää "poikkeavaa", mut sit ketjun edetessä tunnistaa tämän tyypin. Ei käytä nuita nimimerkkejä ite vaan muut palstalaiset on nimenny.
No nyt kun sanoit, niin ikiksen kyllä tunnistaa. Mutta äitihullu ei kerro mitään. Ehkä joskus vielä :)
Äitihullun ketju taitaa olla tässä.
www.vauva.fi/keskustelu/2612207/seksi_havettaa
Korjatkaa, jos olen väärässä!
On tämä äitihullun ketju. En ole aiemmin huomannut. Ei pahimmasta päästä. Yleensä haukkuu miehen, lapset, äidin, isän, isän vaimon. Haikailee perintöä. Hirveetä itsekkyyttä, narsismia.
Aloittaa aamulla klo 8 ja lopettaa klo 23.
Kyllä ne siellä takahuoneessa istuu, ja poistelee kaikki mielenkiintoiset viestit. Sellaiset saa jäädä, joita hekin ymmärtävät, niinku kalun mittaukset ja muut tärkeät.
Kånken- hullu
Kivikissaäiti
Jenni Vartiaisen vihaaja
Minttu Virtasen vihaaja
Ikis