Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te laitatte FB:ssä kirppispalstoilla tms. että laita Messengerin kautta viestiä? Eihän kaikilla ole mitään Messengeriä. Se on vaan yks sovellus

Vierailija
13.07.2016 |

jota jotkut käyttää fb-viestittelyyn. Ei sitä edes saa kaikkiin laitteisiin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ratkaisu: kun joku pyytää messenger-viestiä niin laittakaa se yksityisviesti sieltä selaimesta ja katsokaa mitä tapahtuu. maailmanloppu? vastaanottajaa kiinnostaa varmaan ihan v*tusti mistä sen viestin laitatte....

No miks v*tussa lähettäjää sitten kiinnostais mitä sovellusta sinä käytät? Pyydä vaan edelleen sitä ykstiyisviestiä niin annat fiksumman kuvan itsestäsi.

Vierailija
22/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena pakko sanoa, et mun face ei enää suostunu näyttämään viestejä, ennenkuin asensin sen messengerin. En haluaisi käyttää sitä, mutta pakko on, jos haluan sitä kautta yhteyden kavereihini. Minä kun olen meidän kavereista viimeinen mohikaani, jolla tekstarit kuuluu paketin hintaan 😐

Ai jaa. Millä laitteella käytät facea? Mun android-tabletille fb sitä muistuttaa koko ajan mutta silti viestittely toimii ihan hyvin ilmankin. Mulle ei edes mahdu tuo sovellus tällä hetkellä (ellen poista jotain muuta) niin en tosiaan sitä aio laittaa.

Android-kännykkä. Ja aikani kykenin käyttämään facen omaa kanavaa, kunnes se mainos ei vain enää päästänyt minua keskustelemaan, vaan siirsi jatkuvasti kauppaan. Oli todella ärsyttävää jokaisen keskustelun kohdalla kieltäytä messengeristä, eikä se lopulta päästänyt ollenkaan näkemään viestejä 😡

Sitä en tiedä, tarvitseeko vastakeskustelija messengerin, epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena pakko sanoa, et mun face ei enää suostunu näyttämään viestejä, ennenkuin asensin sen messengerin. En haluaisi käyttää sitä, mutta pakko on, jos haluan sitä kautta yhteyden kavereihini. Minä kun olen meidän kavereista viimeinen mohikaani, jolla tekstarit kuuluu paketin hintaan 😐

Ai jaa. Millä laitteella käytät facea? Mun android-tabletille fb sitä muistuttaa koko ajan mutta silti viestittely toimii ihan hyvin ilmankin. Mulle ei edes mahdu tuo sovellus tällä hetkellä (ellen poista jotain muuta) niin en tosiaan sitä aio laittaa.

Android-kännykkä. Ja aikani kykenin käyttämään facen omaa kanavaa, kunnes se mainos ei vain enää päästänyt minua keskustelemaan, vaan siirsi jatkuvasti kauppaan. Oli todella ärsyttävää jokaisen keskustelun kohdalla kieltäytä messengeristä, eikä se lopulta päästänyt ollenkaan näkemään viestejä 😡

Ja käytän facea selaimen kautta, en ole ladannut facebook-sovellusta.

Vierailija
24/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla fb muistuttelee messengeristä, käytättekö siis kännykällä fb:ssa sovelluksen kautta vai selaimen kautta? Mä en ole ladannut kännyyn fb:n sovellusta vaan  käyn aina puhelimen selaimen kautta eikä koskaan ole fb maininnut mitään  messengeristä. Mulle on ihan hepreaa koko messengeri, kun en ole missään siihen törmännyt.

Vierailija
25/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käytän facea selaimen kautta, en ole ladannut facebook-sovellusta.

Ai juuri vastasitkin siihen mitä mietin.

Vierailija
26/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytää yksityisviestiä kun facebookissa ei sellaista edes ole, sen nimi on siellä messenger. Selaimessa tälle ei ole mitään muuta nimeä kuin viestit, aika moni kuitenkin käyttää facea myös mobiilissa, joten tuo messenger on varmasti tuttu monelle.

Kyllä antaa höntin kuvan jos ei tajua mitä myyjä tarkoittaa

Vierailija
27/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallaan on höntimpää käyttää yksityisviesti nimeä jota ei ole koko facebookissa olemassakaan, kuin sitä messengeriä joka siellä facessa on.

Vierailija
28/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole yksityisviestiä? Mä en muuta käytäkään. Se keskustelu mulla ei ole ikinä päällä siellä.

Vierailija
29/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

messenger on menneen talven lumia. antiikkista tekniikkkaa.

Vierailija
30/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulla, mutta tuon pääsee kiertämään kun menet selaimella Facebookin ja sitten valitset "käytä tietokoneversiota". Mulla Sonyn puhelimessa se löytyy tuolta oikeasta yläkulmasta. Eikä ole tarvinnut asentaa messengeriä. :)

Vierailija
31/31 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ärsyttävää käydä kauppaa ihmisten kanssa, joilla ei ole messengeriä. He lukevat viestinsä max kerran päivässä, samalla kun käyvät muutenkin fb:ssa. Kestää ikuisuuden kun on saanut lypsettyä ostajalta osoitteen ym.

Ne, joilla on messenger (tai sitten vaan roikkuvat 24/7 facessa), ovat helppoja kauppakumppaneita. Parissa minuutissa on vaihdettu tilinumerot, osoitteet ja lähetetty mahdolliset lisäkuvat ja kauppa on selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme