Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En tajua tätä nato-kielteisyyttä
13.07.2016 |
Helppo, halpa ja ainoa varma tapa turvata itsenäisyys, demokratia ja oikeusvaltio Suomessa.
Hinta: 1% puolustusbudjetista tai 0,1 % tulevien uusien hävittäjien hinnasta. Jos jäsenenä pärjätään vähänkin pienemmällä määrällä omia hävittäjiä kuin ulkopuolisena, niin jäsenmaksun hinta tulee jo pelkästään siinä monisatakertaisena takaisin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ruotsi on kumman luottavainen Suomen kykyyn ja haluun hoitaa Ruotsin itärajan puolustus samaan malliin kuin viime vuosisatoina. Kartasta on silti helppo katsoa, että halutessaan Venäjä voi ohittaa Suomen kokonaan ja tulla merikautta kylään.