Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka täällä poistattaa asiallisia keskusteluja ja miksi?

Vierailija
13.07.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "asiallista" nyt on poistettu?

Vierailija
2/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt on poistettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aiheet itsessään eivät voi olla kiellettyjä eikä viesteissä ollut mitään asiattomuuksia.

Samoin parin päivän takainen keskustelu Hesarin uudesta tyylistä.

Vierailija
4/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko, millaiset viestit ovat mielestäsi asiallisia?

Vierailija
5/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis kyllähän selkeän linjauksen huomaa siinä, mistä ei saa puhua.

Mutta ihmettelen vain, kenen etu se on?

Esimerkiksi Hesari voisi saada täältä erinomaisesta kuluttajatutkimusmateriaalia. Nythän some -keskusteluiden analysoinnin on kuumimpia trendejä kuluttatutkimuksessa.

Ja niin kauan kuin keskustelut pysyvät asiallisina, ei Sanoma voi niistä vaikeuksiin joutua.

Vierailija
6/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, millaiset viestit ovat mielestäsi asiallisia?

Sellaiset, joissa ei käytetä alatyylistä kieltä, kiroilla, solvata toisia, haukuta ihmisryhmiä, tietenkään alennuta uhkauksiin yms. vaan esitetään mielipide rauhallisesti ja perustellusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivinen journalismi on jotain jota suomalainen lehdistö harrasti viimeksi ... ei koskaan.

Aina on pitänyt olla joku kuuma peruna josta vasemmistolaiset toimittajat ovat omasta mielestään tienneet "rahvasta" paremmin ja kirjoitelleet "uutisia" sen mukaisesti. NL aikaan se oli NL ja kommunismin/sosialismin "saavutukset". Kun NL romahtu niin uudeksi palvonnan kohteeksi nostettiin pakolaiset/maahanmuutto.

Vierailija
8/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa myös siltä, että sivustolla on tiettyjä ihmisiä jotka systemaattisesti vaativat tiettyjen aihepiirien kaikkia ketjuja poistettavaksi.

Tuskin moderaattori edes lukee koko ketjua ennen poistoa.

Eli tietyillä käyttäjillä on paljon valtaa. Mietityttää vain, mikä saa ihmisen niin obsessiiviseksi parista aiheesta ja vieläpä niin mitättömässä mittakaavassa kuin jokin netin keskustelupalsta. Onko niitä eriäviä mielipiteitä niin mahdotonta sietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeeksi useammankin kerran yrittänyt saada kristinuskoa ja uskovia halventavia ketjuja poistettaviksi. Niitä ei poisteta koskaan. Uskovia saa aina haukkua vaikka kuinka rumasti. Siis korostan vielä, saa haukkua todella rumasti, eikä moderaattoria pätkääkään kiinnosta. Myös perussuomalaisia saa vapaasti haukkua. Ja mustalaisia ja venäläisiä. Mutta ei Natoa.

Ja sitten ei saa keskustella uutisista, jotka kuitenkin on jo julkaistu Ylessä tai hesarin omilla sivuilla, jos ne yhtään ovat sellaisia, joista ihmisillä on mielipide.

Eli ei tämä mikään vapaa ja puolueeton keskustelupalsta enää ole.