Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minusta tekee sellaisen että miehet aina pettää minua?

Vierailija
13.07.2016 |

En ymmärrä ollenkaan miksi olen joutunut miesten pettämiksi, ehkä yhden kerran tajuisi vaikka ei sitä toivo kenenkään kokevan mutta että jokainen on tehnyt minulle niin. Miksi, mikä minussa on sellaista joka saa miehet tekemään minulle niin? Olen mielestäni hyvä kumppani, arvostan, rakastan ja olen hyvä kumppani. Koskaan en ole pettänyt ja makuuhuoneessakaan en ole mikään lahna ja tykkään seksistä.
Nämä kokemukset pettämisestä saa miettimään että kannattaako ruveta edes suhteeseen kenenkään kanssa. Jos olisi yksi kerta ollut niin ehkä ajattelisi että joku päivä vielä ...mutta kun olen joutunut petetyksi monta kertaa. Joku vika minussa?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans jotunut petetyksi useesti. Olen kans tuollainen kuin sinä. Enkä mikään lahna. Olen monesti miettinyt, että olen vissiin liian kiltti! Itse en ole kans pettänyt. En ole ollut mustasukkainen ja luottanut aina miehen puheisiin missä on. Niin vaan pari poikaystävää petti, kihlattu petti ja toi sp-taudin ja nyt nykyinen aviomies jäi kiinni viime kesänä pettämisestä. Nää kaikki siis eri miehiä. Noi kaikki muut jätin heti kun pettivät, mutta tän aviomiehen kans vielä ollaan. On kyllä usko mennyt rakkauteen ja en kehenkään enään ikinä luota 100%. Vika on kyllä aina pettäjän, mutta ite kans mietin miksi minulle käynyt näin monta kertaa.

Vierailija
2/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsette väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans jotunut petetyksi useesti. Olen kans tuollainen kuin sinä. Enkä mikään lahna. Olen monesti miettinyt, että olen vissiin liian kiltti! Itse en ole kans pettänyt. En ole ollut mustasukkainen ja luottanut aina miehen puheisiin missä on. Niin vaan pari poikaystävää petti, kihlattu petti ja toi sp-taudin ja nyt nykyinen aviomies jäi kiinni viime kesänä pettämisestä. Nää kaikki siis eri miehiä. Noi kaikki muut jätin heti kun pettivät, mutta tän aviomiehen kans vielä ollaan. On kyllä usko mennyt rakkauteen ja en kehenkään enään ikinä luota 100%. Vika on kyllä aina pettäjän, mutta ite kans mietin miksi minulle käynyt näin monta kertaa.

Onkohan se kiltteys se juttu koska itsekin olen kiltti... On vaan niin surullista ajatella että suht nuori vielä olen ja tähän on tultu. Valmiiksi jo pelkää että luottaako enää ikinä kehenkään ja sen takia itse pilaisi jutun. Sen takia kynnys on korkea uskaltautua suhteeseen.

Vierailija
4/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsette väärin

Miten sen voi tietää onko kyseessä pettäjä vai ei?? Minun miehet olleet kilttejä miehiä jotka pitäneet huolta ja joista ei ikinä olisi uskonut että pettää.