Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen, onko uusi suhde edennyt hitaasti vai ryminällä?

Vierailija
13.07.2016 |

Sinä, joka eron jälkeen olet löytänyt uuden suhteen onko se kehittynyt hitaasti vai onko tunteet leiskuneet heti? Ja tässä tarkoitan suhdetta, joka on kestänytkin, eikä loppunut heti muutaman kk jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän eron jälkeen olin seitsemän vuotta sinkkuna. Nyt vajaat kaksi vuotta suhteessa. Ihastuminen tuli heti, en muuten olisi tutustumista jatkanutkaan, mutta muuten ei ole kiire minnekään. Vietämme yhdessä viikonloput ja lomat ja mahdollisuuksien mukaan tapaamme viikollakin.

Vierailija
2/3 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin palavasti, kun olin vielä edellisessä suhteessa kiinni. Eroa olin jo pohtinut useita kuukausia. Löysin uuden miehen, joka oli kuin minulle tehty. Näimme jo ennen eroani usein, mutta eron jälkeen kaikki on luistanut mahtavasti. Olemme olleet nyt noin vuoden yhdessä ja olemme molemmat aivan umpirakastuneita. Emme vielä ole muuttaneet saman katon alle varsinaisesti, mutta mies on joka yö luonani eli tavallaan asumme yhdessä. Olemme etsineet yhteistä vuokrakämppää jo muutaman kuukauden, mutta vielä ei ole löytynyt sopivaa. Olemme puheneet kihloista ka yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista. Tiedän, että olemme ikuisesti yhdessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen nopeammin ainakaan kuin edelliset suhteet. Mutta "takapakkeja" on tullut enemmän, koska toinen osapuoli toipuu ja on välillä "rikki" tai "ei tiedä mitä haluaa", eli pelkään että eroon ollaan menossa jos ei tahti muutu. Yhdessä on oltu hieman alle vuoden. Rakastan häntä, mutta tiedän jo kokemuksesta että jos toinen ei ole täysillä mukana, ei palavinkaan rakkaus riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän