Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis nyt: mitä tarkoittaa mgtow?

Vierailija
12.07.2016 |

Kun en todellakaan tiedä. Kerro!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka kulkevat omia polkujaan, eli antavat piut paut kitkerille naikkosille.

Vierailija
2/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhenne fraasista "Men go their own way." Elämän painopisteen siirtymistä parisuhteen tavoittelusta johonkin muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men going their own way

Vierailija
4/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, kiitos paljon. En olekaan tajunnut.

Ap

Vierailija
5/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni noista miehistä todella haluaa olla ilman naista (oletan, että saada pelkkää seksiä?) Ja kuinka monen mgtow:ius johtuu vain ihmissuhdekyvyttömyydestä.

Että kiinka moni noista miehistä on lämpimiä, normaaleja, tasapainoisia ja ennenkaikkea ei naisvihamielisiä miehiä, jotka "vain haluavat valita mennä omia polkujaan". Eikä niin, että koska mitkään heidän naissuhteensa eivät onnistu, niin "olen mgtow".

Ap

Vierailija
6/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen käyttö ois kiva :p 

Vierailija
7/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sua häiritsi miten? :( Mä en ollut koskaan edes kuullut moisesta, niin olipa nyt hyvä ennakkoon tietää, ettei vaikuta täysin  typerältä, jos tulee puheeksi jossain, missä ei se google ole heti saatavilla! Säästä näsäviisastelusi tärkeimpiin paikkoihin, ettet anna niin tyhmää vaikutelmaa. Ei mitään tärkeempää tekemistä? Ohis

Vierailija
8/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sua häiritsi miten? :( Mä en ollut koskaan edes kuullut moisesta, niin olipa nyt hyvä ennakkoon tietää, ettei vaikuta täysin  typerältä, jos tulee puheeksi jossain, missä ei se google ole heti saatavilla! Säästä näsäviisastelusi tärkeimpiin paikkoihin, ettet anna niin tyhmää vaikutelmaa. Ei mitään tärkeempää tekemistä? Ohis

Miten google ei ole saatavilla jos av kuitenkin on?

Toinen ohis

Vierailija
9/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meille naisille omaa lyhennelmää, jotka haluamme kulkea omia polkuja ilman parisuhteen kahleita, wgtow?

Ja mä en ainakaan pidä itseäni ihmissuhdekyvyttömänä, en vaan tällä hetkellä halua parisuhdetta tai avioliittoa. Seksi tietenkin kiinnostaa. En myöskään ole miesvihamielinen ja olen myös ollut parisuhteessa aiemmin eikä siitä jäänyt mitään traumoja. Joten olettaisin mgtow- miesten ajattelevan suht samalla tavoin.

Vierailija
10/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten google ei ole saatavilla jos av kuitenkin on?

Toinen ohis

Lue uudestaan.

-kolmas ohis

Vierailija
11/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka kulkevat omia polkujaan, eli antavat piut paut kitkerille naikkosille.

I wish

Vierailija
12/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tuli kunnon määritelmä asialle, jota googlesta ei löytyisi niin lyhyen ytimekkäästi. Arvasin tämän, siksi av, ei google. Men going... voi oikeasti tarkoittaa sataa asiaa, ja tässä tuli heti esille MIKSI nämä miehet haluavat gtow.

Ap

Vierailija
13/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mikä on milf-mgtow?

Vierailija
14/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän linkin takana on englannin kielellä kaikista paras selitys tuolle MGTOW=Men Going Their On Way ideologialle. Kyseessä ei ole mitenkään uusi ideologia.

http://mgtow.wikia.com/wiki/MGTOW

Vierailija
15/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitkää nyt Google-entusiastit vähän tyhmyyttänne. Ei kaikkea kannata aina googlata. Itse käytän mieluiten hakukonetta, joka kunnioittaa yksityisyyttäni. Useimmiten mieluummin kysyn täältä kuitenkin.