Miehen idiootti mietiskelyjä by minä
Eli käyttekö te naiset vetämässä täyställingin ja juhlameikin jossain ammattilaisella, jos oikein pitää panostaa vai miten siinä toimitaan, kutsutaan apujoukot? Mitä sellainen suunnilleen maksaa, jos käy ammattilaisella ?
Kommentit (9)
:( Kai mä soitan siskolle, se o moro.
Ap
En ole ihan varma, mitä tarkoitat "täyställingillä". Jos on todella tärkeät juhlat (omat häät, linnanjuhlat tms.), sekä kampaus että meikki käydään teettämässä ammattilaisella.
Vähemmän tärkeitäkin juhlia varten moni käy kampaajalla, harvempi kuitenkin ammattimeikkaajalla.
Sanoisin, että 90-prosenttisesti kampaus ja meikki tehdään kuitenkin itse, kun ollaan menossa vaikka ulos tms.
Kuinka nopealla varoitusajalla ton voi tehdä ja puhutaanko nyt tonneista mitä tohon menee vai satasista? Katsos kun en tiedä ja kysymykset voi kuulostaa teistä naurettavalta, mutta olen tosissani.
Ap
Riippuu kampaajasta/meikkaajasta. Sanotaan nyt, että parin viikon päähän voi saada ajan. Linnanjuhlia ja omia häitä varten pitää kyllä varata selvästi aiemmin, että varmasti saa haluamansa. Siis jos pitäisi täksi illaksi tai huomiseksi, ei onnistu. Hinta lasketaan satasissa, ei tonneissa.
Meikkiin ja kampaukseen pääsee heti, kun kampaajalla/meikkaajalla on vapaita aikoja. Satasista puhutaan. Pari tai kolme sataa maksimissaan.
Okei, hyvä jos satkuissa pysytään. Aikaa pitää myös varata, tuo tieto jo helpotti. Kiitos kovasti :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meikkiin ja kampaukseen pääsee heti, kun kampaajalla/meikkaajalla on vapaita aikoja. Satasista puhutaan. Pari tai kolme sataa maksimissaan.
Yleensä siis näin. Hinnat toki riippuvat siitä, asutteko maalla, pikkukaupungissa vai Helsingissä ja meneekö trendipaikkaan vai vähän vähemmän suosittuun salonkiin. Myös ajan saaminen riippuu näistä asioista. Mutta tosiaan muutaman satasen pitäisi riittää, Helsingin trendipaikoissa on tietysti kallista verrattuna maaseudun kosmetologiin.
Onko jotain mitä voisitte mahdollisesti suositella. Pk-seutu käy hyvin, onko joku paikka nyt pinnalla esim?
Ap
Ois tilanne päällä ja tulee nyt yks tilaisuus missä pitäis kummankin panostaa, mietin vain että miten toimia, voiko jonkun ajan varata vaikka naiselle nopeasti. Miten te olette toimineet näissä tapauksissa?
Ap