Chisu Ruisrockissa vloppuna: järkyttävän huonoa laulamista!
Joka nuotti meni vierestä. Alarekisteri täysin epäpuhdas ja ylä-äänet kammottavaa kirkumista ja vinkumista. Lavaliikehdintä kökköä. Miten joku voi kehua tuota hyväksi live-esiintyjäksi??
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Yleltä ko. keikan, ja ihan samaa ihmettelin. Olen kuvitellut Chisun olevan lahjakas laulaja, mutta nyt alkaa epäilyttää, laulaako se omilla levyillään ollenkaan. Niin erilainen ääni on levyllä ja livenä, tai lähinnä laulun puhtaus (tai mikä lie, en tunne termejä).
Oletko koskaan kuullut autotunesta ja äänen muokkauksesta studiossa? Kyllä Sanni ja Chisu on siinä hommassa Suomen lahjakkaimmat naisista.
Ai. Provinssissa lauloi puhtaasti. Onko Chisu nyt trollien hampaissa? Mihis Jenni on nyt jäänyt?
Anna Puu taas kuulosti paremmalta, kuin levyllä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Yleltä ko. keikan, ja ihan samaa ihmettelin. Olen kuvitellut Chisun olevan lahjakas laulaja, mutta nyt alkaa epäilyttää, laulaako se omilla levyillään ollenkaan. Niin erilainen ääni on levyllä ja livenä, tai lähinnä laulun puhtaus (tai mikä lie, en tunne termejä).
Oletko koskaan kuullut autotunesta ja äänen muokkauksesta studiossa? Kyllä Sanni ja Chisu on siinä hommassa Suomen lahjakkaimmat naisista.
Olen kyllä. Sanni kuulostaa kuitenkin livenä itseltään, toisin kuin Chisu kuulosti eilen. Ainahan livenä laulu on erilaista kuin levyllä, mutta siinä missä esim. Sannilla se on tosiaan vähän erilaista, Chisu oli kuin eri nainen.
Tässä on koko Ruissin keikka, eilisessä ohjelmassa oli vain osa biiseistä:
Chisu veti keikan keskittyen muuhun kuin laulamiseen. Esim Baden badenia ei tunnistanut edes samaksi kappaleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Provinssissa lauloi puhtaasti. Onko Chisu nyt trollien hampaissa? Mihis Jenni on nyt jäänyt?
Kuuntelepa tuo Areena-linkki, oliko Provinssissa erilainen? Tykkään Jennistä ja Chisusta, mutta Chisun Ruisrock-keikka kuulosti kyllä jostain syystä karmealta.
- ei-ap, ei myöskään palstahullu
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel kun Chisusta sanotaan yksikin negatiivinen mielipide niin heti alatte haukkumaan kommentoijaa! Meitä oli iso porukka Ruissalossa jotka lähdettiin pois Chisun keikalta, niin kammottavaa se oli. Eikä tämä ole mikään mielipidekysymys: jos laulaa päin persettä niin se on fakta - vaikka kuinka muuta väittäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Ja sun mielestä Jenniä pitäisi solvata vaikkei hän ollut esiintymässä koko festareilla (paitsi fiittasi Cheekin Kyyneleet ja tekikin tyylikkäästi).
Vierailija kirjoitti:
Chisu veti keikan keskittyen muuhun kuin laulamiseen. Esim Baden badenia ei tunnistanut edes samaksi kappaleeksi.
Mihin se sitten keskittyi? Eikös keikalla pitäisi keskittyä työhönsä eli lauluun?
Ei av-mammat tykänny ku chisu arvosteli suomalaisten musiikkimakua :D
Katsoin tvstä. Chisu taisi itsekkin huomata ettei laulu suju, minkä takia vaikeat kohdat lähinnä mörisi, huusi ja kiljui.
"Ketä naislaulajaa tänään haukuttaisiin?"-ohjelma voisi olla mielenkiintoinen. Siinä olisi aina eri palstamammat vieraana ja ohjelman aikana poimittaisiin vauvapalstalta niitä mielenkiintoisimpia ja mielikuvituksellisimpia haukkuviestejä.
Minä voisin toimia ohjelman isäntänä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän asiaan? Seuraavaksi fanaattiset Chisu-fanit haukkuu kaikkia arvostelijoita KATEELLISIKSI LÄSKEIKSI RUMILUKSIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän asiaan? Seuraavaksi fanaattiset Chisu-fanit haukkuu kaikkia arvostelijoita KATEELLISIKSI LÄSKEIKSI RUMILUKSIKSI.
Mut...eikös ne oo?
Vierailija kirjoitti:
"Ketä naislaulajaa tänään haukuttaisiin?"-ohjelma voisi olla mielenkiintoinen. Siinä olisi aina eri palstamammat vieraana ja ohjelman aikana poimittaisiin vauvapalstalta niitä mielenkiintoisimpia ja mielikuvituksellisimpia haukkuviestejä.
Sorry, unohdin että tällä palstalla Chisun ja Paula Vesalan minkäänlainen arvostelu on rikos. Sen sijaan mammat kannustaa haukkumaan Jenni Vartiaista mahdollisimman rumalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, unohdin että tällä palstalla Chisun ja Paula Vesalan minkäänlainen arvostelu on rikos. Sen sijaan mammat kannustaa haukkumaan Jenni Vartiaista mahdollisimman rumalla tavalla.
Ai, mä luulin että nuo on kaikki naisia, my bad.
Oisko painanu liikaa keikkaa ja siitä seurannut ääniongelmia, väsymystä? Olin itse joskus Chisun keikalla niihin aikoihin jolloin Kun valaistun-levy julkaistiin ja mimmi oli nousemassa suursuosioon. Keikka oli yksi parhaista, mitä olen koskaan nähnyt. Sen sijaan useita kuukausia myöhemmin (Chisu oli kiertänyt rundilla taukoamatta) sama nainen esiintyi ponnettomasti, epävireisesti, väsyneesti. Olin ihan että, häh, voiko tämä olla se sama nainen, joka aiemmin lauloi upeasti ja sai yleisön kybällä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Oisko painanu liikaa keikkaa ja siitä seurannut ääniongelmia, väsymystä? Olin itse joskus Chisun keikalla niihin aikoihin jolloin Kun valaistun-levy julkaistiin ja mimmi oli nousemassa suursuosioon. Keikka oli yksi parhaista, mitä olen koskaan nähnyt. Sen sijaan useita kuukausia myöhemmin (Chisu oli kiertänyt rundilla taukoamatta) sama nainen esiintyi ponnettomasti, epävireisesti, väsyneesti. Olin ihan että, häh, voiko tämä olla se sama nainen, joka aiemmin lauloi upeasti ja sai yleisön kybällä mukaan?
Eikösse ole muotia olla burn out ja valittaa jaksamisen puutetta ammatissaan? Niin kuin tuo Kielinainenkin.