Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa muuttaa ulkomaille

Vierailija
12.07.2016 |

Ja minä en. Ollaan ihan suomalaisia kolmekymppisiä. Mies on nyt työtön, kokee että Suomi ei häntä tarvitse.. muuten antaisinkin mennä mutta vaatii saada lapset (4v ja 2,5v tyttö ja poika) mukaan.. vie kuulemma vaikka väkisin, uhkasi lakimiehillä (tuttunsa on). Aikoo vedota mun nettiriippuvuuteen (jota ei ole muiden mielestä..) ja siihen, että kerran riideltyämme löin miestä (se sovittiin silloin ja oon käynny neuvolassa juttelemassa asiasta).. Voiko mies saada huoltajuuden ja viedä lapset? Ahdistaa..

Oon itse palkkatyössä, aiemmin hoitanut lapsia kotiäitinä ja mies on harrastanut yms vapaasti. Mies on ihan sekaisin. Mitä teen?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa olisi Kanada. Ja lentoliput mies on jo hommannut. Ei kerro milloin. Oon ihan paniikissa.. :( - ap

Vierailija
2/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi WT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän mihinkään Kanadaan voi TYÖTÖN mies vaan muuttaa lasten kanssa. Haha. Siellä on aika tarkkaa kuka maahan saa tulla.

Vierailija
4/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi WT.

No älä.. mua hävettää mun tuleva eksäni.. -ap

Vierailija
5/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole suurempia ongelmia miettiä kuin muuttaako vai ei ulkomaille. Teillähän näyttää olevan parisuhde aika karilla.

Sinä olet lyönyt miestä ja mies aikoo nyt kidnapata yhteiset lapsenne ulkomaille. Lisäksi tuollainen meno, että pakotetaan ja kiristetään toista ilman että perheen ja lasten tulevaisuudesta edes keskustellaan, kuulostaa todella enemmän siltä, että mies on jonkilaisessa hysteerisessä tilassa. Onko hänellä edes oikeus oleskellla Kanadassa yli 90 päivää? Asunto, työpaikka, päiväkotipaikka lapsille? Ja että hän ostaa liput, vaikka sinulla on työpaikka --- ei kuulosta uskottavalta. Lisäksi jos työtön, kenen rahoilla perheelle matkalippuja Kanadaan yleensä ostelee?

Mikä ihmeen parisuhde ja perhe tuo on???

Jos tämä ei ole provo, niin sitten otat kiireen vilkkaa yhteyden sosiaaliviranomaisiin. Ja eikö miehellä ole vanhempia tai fiksuja sisaruksia joita kuuntelisi? En voi uskoa että miehen lakimiesystävä olisi neuvonut miestä kidnappaamaan omat lapsensa.

Vierailija
6/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti liput säästöillä. Asumme vuokralla. Säästää kun ei osallistu perheen menoihin yhtään.. tää on ihan älytöntä. Appiukko vaan kannustaa poikaansa matkustamaan ja kokeilemaan.

Mutta voiko mies viedä lapset jos minä vastustan? Lakimiestuttavan avulla hommaisi kai yksinhuoltajuuden vetoamalla mun väkivaltaisuuteen ja riippuvuuteen.

Ja kyllä, parisuhde on ollut karikkoinen juurikin työelämän stressin (eli miehen pätkätyöt ja nyt työttömyys). Mies ajattelee että ulkomailla saisi töitä ja parisuhdekin paranisi.

Mietin jo et onkohan miehellä joku mielenterveydenhäiriö.. :( -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan