Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatteko bikinirajat työhaastatteluun?

Vierailija
12.07.2016 |

Minulla olisi huomenna haastattelu ja jännittää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös ne isovarpaan päällä olevat tupsut.

AH isovarpaan tupsut! Mikä rooli niillä on ihmisen kehityksessä? Onko ne vaan evoluution kujeilua... " JOO sitten laitetaan tuohon isovarpaan päälle muutama karva kasvamaan! "

Mieheni haluaa, etä työnnän liukuvoiteella voidellun isovarpaani "sinne". Siksi monesti sheivaan myös nämä varvastupsut :)

Herran jestas, mikä akrobaatti!!!!

Vierailija
22/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haastikseen sheivais, koska ei sitä siellä tarvitse esitellä. Pidän kyllä omasta bikinirajastani huolta ihan muutenkin. Mielestäni on hyvä pitää karvat kuosissa ihan muutenkin, itse tunnen oloni ainakin silloin paljon paremmaksi. Elän parisuhteessa ja senkin takia pidän karvoituksestani ja kaikesta muusta muutenkin huolta. Samoin miehenikin pitää huolta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös ne isovarpaan päällä olevat tupsut.

AH isovarpaan tupsut! Mikä rooli niillä on ihmisen kehityksessä? Onko ne vaan evoluution kujeilua... " JOO sitten laitetaan tuohon isovarpaan päälle muutama karva kasvamaan! "

Joku evoluutio tutkija tulee jossain vaiheessa selittämään miksi ihmisellä on isovarpaan tupsut ja missä vaiheessa ihmisen evoluutio ne ovat kehittyneet ja mistä ne ovat jäänne....

Vierailija
24/28 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan AP paikan? Tietääkö joku.

Vierailija
25/28 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamisesta saa tiettyä itsevarmuutta - ainakin minä saan.

Vierailija
26/28 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siellä haastattelussa ei käsketty istumaan mustalle nahkasohvalle, sitten me tiedetään kohta kaikki miten siinä kävi. :D

(tiätäjät tiätää)

Vierailija
27/28 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sheivaa. Selvisihän se vihdoinkin miksi minua ei koskaan valita.

Ajatella, että niinkin yksinkertaisella tavalla kuin bikinirajojen sheivaamisella voitaisiin ratkaista työttömyysongelma! Ja sen sijaan, että hallitus velvoittaisi työttömät tuheronsiistimispuuhiin, se keksii kaikenmaailman leikkauksia, haastatteluita ja muuta älytöntä. On meillä tyhmiä päättäjiä!

Vierailija
28/28 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko työn?