Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko velat tunne-elämältään sairaita?

Vierailija
12.07.2016 |

Mä en millään ymmärrä miten se että ei laita geenejään eteenpäin voisi olla "terve" tai älykäs valinta. On normaalia haluta lapsia, mikä on pielessä jos niitä ei halua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako?

Vierailija
2/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ei ole mielenterveydeltään sairas lainkaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku jota on alkanut kaduttamaan lapsien tekeminen :-D 

Vierailija
4/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja yritä vähän enemmän.

Vierailija
5/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tervettä olla noin passiivis-aggressiivinen kuin aloittaja? Pitäiskikö aloittaja pakkosteriloida ja ottaa häneltä lapset huostaan? Pitäisiko aloittajan kaltaisilta ihmisiltä kieltää pääsy nettiin?

Vierailija
6/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, vaan täysin henkisesti tasapainoinen. En inhoa lapsia, pidän muiden lapsista paljonkin ja olen työskennellyt lasten parissa. Siksi en koe että minun "tarvitsisi" tehdää omaa hoidettavaksi. Nautin hiljaisuudesta ja siististä kodista ja vapaudesta matkustaa ja tehdä niin pitkiä työpäiviä kuin haluan.

Vierailija
7/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kun elämänvalinnat sulle kuuluu? T, yksi vela kaikkien puolesta

Ps, synnytys varmaan sattuu vitusti ja on kuulemma se helpoin osuus hommassa!

Vierailija
8/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joku elää elämäänsä eri tavalla kuin MINÄ!!! Sen on pakko olla SAIRAS!!!!111"

Vierailija
9/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa liika velka.

Vierailija
10/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velka ei ole mielenterveydeltään sairas lainkaan .

Mitä tarkoitat? Eikö velalla ole mielestäsi oikeutta yhtä hyvään hoitoon kuin muillakin? Oletko rasisti kun suhtaudut velkoihin noin vihamielisesti? Annas kun arvaan: olet menettänyt luottotietosi ja siksi vihaat velkoja.

Vierailija
11/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole, mutta osa on. Kuten lapsia tehneistäkin.

Vierailija
12/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ahdistaa liika velka.

Olet kuitenkin itse vastuussa tunteistasi. Et voi laittaa ahdistustasi velan syyksi.

Vierailija
13/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paskoja geenejä kannata kenenkään harmiksi tupata.

Vierailija
14/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole.Sinulla taitaa olla ongelmia, jos et ymmärrä erilaisia valintoja

Vierailija
15/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien geeniensä maaninen jatkaminen se vasta itsekästä, epätervettä ja itsekeskeistä onkin.

Ovatko ap:n ja puolisonsa geenit jotenkin todistetusti poikkeuksellisen hyviä lisääntymistä ajatellen? Onko molempien suvut täynnä pelkästään terveitä, kaikin puolin täydellisiä, tyrmäävän kauniita ja komeita joka alan ja asian älykköjä? (Syytä epäillä, koskei ap ymmärrä edes eriäviä mielipiteitä ja elintapoja. Tunneäly ja sydämen sivistys puuttuvat ainakin).

Tuskinpa vaan, mutta silti minäminäminä haluan mitä minäminäminä haluan ja mullekaikkihetinyt vailla kyseenalaistamistamista, kritiikkiä tai väliä mistään muusta tai muista ihmisistä.

Ylikansoittunut, (resurssi)köyhä maapallo, pyh pah, kun minä haluan.. tikkarin ja ja.. kaiken mitä minäminä haluan hetihetiäkkiänyt..

Vierailija
16/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"joku elää elämäänsä eri tavalla kuin MINÄ!!! Sen on pakko olla SAIRAS!!!!111"

Yläpeukuttaisin tätä kommenttia miljoonasti jos voisin.

Ihmiset huolehtivat ihan liikaa siitä mitä muut tekevät. Eläisivät omaa elämäänsä niin kuin haluavat ja antaisivat muiden elää omaansa. Problem solved.

Vierailija
17/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme terve pariskunta, talous on kunnossa. Olisimme halunneet lapsen, mutta se mitä yleensä sosiaaliseksi tukiverkostoksi sanotaan, on meillä hullu (anoppi). Emme missään nimessä haluaisi lapsen kärsivän siitä. Vaihtoehtoina tietysti voisi olla, että muuttaisimme ulkomaille lasta suojellaksemme.

Vierailija
18/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En millään ymmärrä.."  Olet ymmärtämätön, yksinkertainen, itsekeskeinen ja tyhmä.

Tuskin sitäkään (omalla aloitusaivopierullasi itse osoittamaasi) tosiasiaa ymmärrät, opit mitään uutta, saati avartaisit takapajuista, kapeaa maailmankuvaasi, joka tietenkin on mielestäsi ainut oikea (ainut mahdollinen) ja paras tapa elää.

Kehtaatkin vielä julkisesti tuollaisia päästellä..

Vierailija
19/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin antaa geenitietoni johonkin pankkiin. Tai vaikka munasolun jemmaan, jos sen voisi helpoti ja kivuttomasti luovuttaa. Mutta en halua synnyttää enkä kasvattaa jälkeläistä, enkä haluaisi sitä "munasoluakaan" oven taakse pimpottamaan n. 18 vuoden kuluttua ja kärttämään perintöä :)

Olen mielenterveydellisesti ihan normaali.

Vierailija
20/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien geeniensä maaninen jatkaminen se vasta itsekästä, epätervettä ja itsekeskeistä onkin.

Ovatko ap:n ja puolisonsa geenit jotenkin todistetusti poikkeuksellisen hyviä lisääntymistä ajatellen? Onko molempien suvut täynnä pelkästään terveitä, kaikin puolin täydellisiä, tyrmäävän kauniita ja komeita joka alan ja asian älykköjä? (Syytä epäillä, koskei ap ymmärrä edes eriäviä mielipiteitä ja elintapoja. Tunneäly ja sydämen sivistys puuttuvat ainakin).

Tuskinpa vaan, mutta silti minäminäminä haluan mitä minäminäminä haluan ja mullekaikkihetinyt vailla kyseenalaistamistamista, kritiikkiä tai väliä mistään muusta tai muista ihmisistä.

Ylikansoittunut, (resurssi)köyhä maapallo, pyh pah, kun minä haluan.. tikkarin ja ja.. kaiken mitä minäminä haluan hetihetiäkkiänyt..

Onko Suomi ylikansoittunut?? No, ei ole joten syytä ihan ystäviäsi mm. siellä pakolaismaissa.