Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ihoni kuntoon mutta miten? Aloitanko ihotautilääkäristä, kosmetologista vai mistä?

Vierailija
12.07.2016 |

Olen päälle kolmekymppinen ja iho on pikkuhiljaa alkanut muuttua. Ennen sitä ei tarvinnut juurikaan hoitaa, mitä nyt kosteusvoidetta ja pesua säännöllisesti. Nyt on tilanne se, etten tiedä yhtään miten mun pitäisi nassua hoitaa. Ennen rutikuiva iho on muuttunut t-alueelta tosi rasvaiseksi ja hilseilee vaikka kuinka kosteuttaisin, melkein jokaisessa voiteessa joku ainesosa ärsyttää ja poskien ja nenän väliin on alkanut tulla rosaceaa, joka punoittaa melkein aina. Olen ensisijaisesti hoitanut ihoa ruokavaliolla, jättänyt maitotuotteet vähälle ja gluteenin pois kokonaan mutta ei auta. Jo tätä ennen oli ruokavalioni melkoisen hyvä, paljon vettä, hyviä rasvoja ja kasviksia ihan joka päivä. Näppyjä tulee leukaan ihan koko ajan. Ennen ihoni oli aivan täydellinen :(

Mitä siis teen? Osaako joku peruskosmetologi auttaa vai menenkö suoraan dermatologin pakeille? Onko muilla muuttunut iho siinä kolmenkympin tietämillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä?

Vierailija
2/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkärille suoraan. ihan oikeasti. kosmetologit ei auta kunnolla. usko mua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihotautilääkärille suoraan. ihan oikeasti. kosmetologit ei auta kunnolla. usko mua

Ei vanheneminen ole mikään sairaus.

Vierailija
4/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosaceaan ei auta ruokavalio, ihotautilääkärille mars!!!

Vierailija
5/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka vaikuttaa ihoon kaikkein eniten, joten tee muutoksia syömisiisi. Mainitsit kyllä ruokavalion, ilmeisesti se ei ole paras mahdollinen juuri sinun ihollesi.

Vierailija
6/6 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosaceaan ei auta ruokavalio, ihotautilääkärille mars!!!

Marssittajakin on paikalla :)