Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masturbointi nukkuvan miehen vieressä

Vierailija
11.07.2016 |

Harrastaako kukaan samaa kuin minä?Kun mies ei halua/jaksa, niin teen sitä. Kiihottaa jostain syystä todella paljon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa ku vaimo tekis tätä 

Vierailija
2/21 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimo tekee niin eikä edes kainostele sitä. Usein tekee sen vaikka olisin hereilläkin ja jos ei muuten niin sillä saa minutkin valmiiksi sekstailuun. Käyttää sormia , dildoja ihan luonnollisesti häpeilemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hiero itseäs miehesi nähden ? Käy hyvästä esileikistä. Miehes ei voi olla nousematta sun selkään kun hetken katselee. Takaan sen...

Vierailija
4/21 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen usein. Ei ole mies vielä koskaan siihen herännyt ! Ahhh sainpa taas pian leikkiä ihanan suurella ja täyttävällä dildolla.

Vierailija
5/21 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen usein. Ei ole mies vielä koskaan siihen herännyt ! Ahhh sainpa taas pian leikkiä ihanan suurella ja täyttävällä dildolla.

Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
6/21 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ellen halua sillä saada miestä mukaan touhuun

7/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni harrastaa! Muutamankin kerran, kun olen ollut liian väsynyt (eli saanut nopeasti ja nukahtanut samantien), on hän hoidellut itsensä ekstaasiib omin käsin.

Ja joskus kun hän ei ole saanut unta, niin runkkaillut vieressäni, minun nukkuessani!

Yksikin aamu tokaisi: "Runkkasin yöllä ja sain kolmekertaa... Mmmmm!"

Molemmat tyytyväsiä. Vaimo saamistaan orgasmeista, minä kiihottavan jutun kuulemisesta.

Vierailija
8/21 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2380 kirjoitti:

Puolisoni harrastaa! Muutamankin kerran, kun olen ollut liian väsynyt (eli saanut nopeasti ja nukahtanut samantien), on hän hoidellut itsensä ekstaasiib omin käsin.

Ja joskus kun hän ei ole saanut unta, niin runkkaillut vieressäni, minun nukkuessani!

Molemmat tyytyväsiä. Vaimo saamistaan orgasmeista, minä kiihottavan jutun kuulemisesta.

Kuullosti kyllä vähän siltä, että vaimo on ollut pettynyt kun olet omasi saatuasi vaan alkanut kuorsaamaan ja vaimo kehunut että sai ilman sua 3 orkkua. Silloin kun nainen saa nautinnollisemman seksielämän ilman sinua kun sun kanssa, kantsii alkaa olla vähän huolissaan siitä tarviiko se sua kohta lainkaan.

9/21 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2380 kirjoitti:

Kuullosti kyllä vähän siltä, että vaimo on ollut pettynyt kun olet omasi saatuasi vaan alkanut kuorsaamaan ja vaimo kehunut että sai ilman sua 3 orkkua. Silloin kun nainen saa nautinnollisemman seksielämän ilman sinua kun sun kanssa, kantsii alkaa olla vähän huolissaan siitä tarviiko se sua kohta lainkaan.

Tulkitset tilanteen aivan oikein. Seksielämäänsä hän ei minua varmaan ihmeemmin tarvitse jos ollenkaan, muuten vissiin kyllä. Mutta mikä tilanne olisi, jos "SE" olisi kookkaampi ja toimisi paremmin? Eihän sitä voi olla miettimättä, mutta ei sen takia kannata stressatakaan. Minusta on ihan ihan mieluisaa kuulla sillointällöin rouvan privaateista nautinnoista, ja meidän seksielämämme tuntuu toimivan näin ihan hyvin!

Vierailija
10/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkaa ja koskettelee tai katsoo rintojani. Olen herännyt siihen useamman kerran. Ei haittaa minua, vaikka vähän ihmetyttää että saa jotain kiksejä siitä. 

Vierailija
11/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikani runkattuani itseäni olen herättänyt miehen . hän on heti valmis touhuamaan

Vierailija
12/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tod. näk, runkannut kun tulee taakseni ja laskee pikkareitani sen verran että saa seipäänsä vakooni takaapäin 

Vierailija
13/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken voi touhuta näinkin jos toista väsyttää. 

Vierailija
14/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kiinnosta jos olisi mieskin vieressä. Jostain syystä kiihottaa silti ajatus että mies runkkaisi vieressä kun ei raaskisi herättää toista kesken unien. Tietysti siis ajattelisin että hänellä mielessä vain oma kulta :) 😇 Mut tällainen fantasia vaan suhteen alussa kun ollaan niin hienotunteisia ja varovaisia ja ujoja. 

Vierailija
15/21 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää toimintaa, nukkuminen ja makuuhuoneen pitäisi olla turvallinen tila.

Vierailija
16/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä kiinnosta jos olisi mieskin vieressä. Jostain syystä kiihottaa silti ajatus että mies runkkaisi vieressä kun ei raaskisi herättää toista kesken unien. Tietysti siis ajattelisin että hänellä mielessä vain oma kulta :) 😇 Mut tällainen fantasia vaan suhteen alussa kun ollaan niin hienotunteisia ja varovaisia ja ujoja. 

Just tässä toissayönä oli juuri tuo tilanne. Vaimo oli kovin väsynyt eikä muutenkaan ollut panoaika kuukaudesta. Piti siinä sitten hiljaksiin runkkailla, ja omien tapojen vastaisesti loppuun asti. Onnistuin olemaan aika hiljaa, enkä edes raaskinut nousta ylös vessaan orgasmin jälkeen vaan jatkoin uniani itsekin siinä.

Vierailija
17/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran herännyt siihen,että olen tuoksuista ja vaimon hengityksestä päätellyt näin tapahtuneen, varsinkaan kun arvaan hänen kieltävän asian joskysyn. En ole ollut älyävinäni vaan näytellyt nukkuvaa, ei ole minulta pois kun saan kuitenkin aina kun satun haluamaan ja tulee itsekin välillä runccailtua vaikka rakastan vaimoani ja seksiä meillä on ihan hyvin.

Mies 63 vuotta.

Vierailija
18/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä tuota. Mieheni on mua vanhempi, 50v ja minä kolmikymppinen. Hän ei aina jaksa niin pitkällisesti ja usein rakastella, mutta haluaa nukkua päiväunia usein.

Siksi oon keksinyt että voin hänen isossa karhumaisessa sylissään laittaa käden omiin pikkareihin ja leikkiä itsekseni. On kivaa voihkia hiljaa orgasmin tullessa ja painautua miehen syliin. Hän saattaa kysyä, onko jokin vialla mut vastaan että ei..

Se vain harmittaa että hän välillä valittelee että tuntuu etten saa tarpeeksi tyydytystä häneltä ja kokee tämän ns. kilpailijana, samoin kuin seksilelut. Musta se ei mene niin, vaan haluaisin että hän innostuisi katsomaan kun teen sitä. Ehkä jonain päivänä..

Vierailija
19/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tässä toissayönä oli juuri tuo tilanne. Vaimo oli kovin väsynyt eikä muutenkaan ollut panoaika kuukaudesta. Piti siinä sitten hiljaksiin runkkailla, ja omien tapojen vastaisesti loppuun asti. Onnistuin olemaan aika hiljaa, enkä edes raaskinut nousta ylös vessaan orgasmin jälkeen vaan jatkoin uniani itsekin siinä.

En tiiä miks toi on niin stanan kiihottavaa 🙈😂

Vierailija
20/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa se jos mies koskettelee mua ja työntää penistä peppuani vasten kun olen unessa tai unenpöpperössä. Kerran hän alkoi rakastella mua kun olin miltei unessa.. aah.